Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyöräily / aamiasuni  (Luettu 2445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 23.02.2009 09:32:52 »

Heips,
saisinko tulkinta apua tällaiseen uneen...

Tämän mieheni lähtemisen jälkeen olen nähnyt mitä kamalampia unia, painajaisia lähinnä. Eilen menin sänkyyn ja mielessä pyöri kaikki ikävät asiat ja ajattelin jo, että voi kamalaa - näen taas painajaisia. Ennen nukahtamista rukoilin enkeleitä ja näinkin unta mikä oli täysin erilainen kuin koskaan miehen lähdön jälkeen.

Näin unta, että minä ajoin pyörällä ja mieheni istui pyörän tarikalla - me naurettiin mennessämme mäkeä alaspäin, hän kommentoi minulle takaa että mitä reittiä on paras ajaa jottemme kaadu (emme kaatuneet). Sitten yhtäkkiä olimme mäen alhaalla, pysähdyimme ja hän sanoi minulle että rakastaa minua ja että hänellä on paljon selitettävää (hänellä on siis oikeastikin paljon selitettävää) - minä vastasin siihen, että älä huoli kulta, rakastan sinua myös ja pääasia että olemme taas yhdessä. Sitten olimme yllättäen keittiössä jossa oli myös vanhempani jotka tekivät meille aamupalaa ja mieheni katsoi kaikkea vesi kielellä ja oli aivan innoissaan aamupalasta - kuiskasin miehelleni, että onneksi en sanonut vanhemmilleni erostamme koska olemme taas yhdessä. Jolloin hän vain katsoi se rakastava katse kasvoillaan minua ja nappasi minut syliin...

Ideaa mitä tämä tarkoittaa? Varmaan heijastaa omia haaveita myös, mutta tuo pyörällä ajo / aamiainen...

Kiitti jos jollain on ideaa, oli anyway ihana herätä kun en taasen nähnyt painajaisia - pitää muistaa pyytää enkeleitä luokseni useamminkin iltaisin.

Lämmöllä,
Alva  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: