Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuollen ihmisen näkeminen unessa.  (Luettu 3592 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 03.03.2009 09:43:14 »

Olen kärsinyt satunnaisista "painajaisista" 3 kk

Isäni kuoli yli vuosi sitten äkillisesti. Jäin äidin, ja  21v ja 10 v pikkuveljen kanssa kaksin. Vuodern aikana 21v pikkuveljeni muutti pois kotoa ja jättiv minut ja äidin hoitamaan perunkirjoitus, ja isän omistaman yrityksen asioita. viime vuosi on ollut rankin elämäni aikana.

Nyt olen alkanut näkemään unia isästäni, jossa hän puhuu minulle ta vain esiintyy. joskus ne ovat painajais tyyppisiä joskus ei. Mutta jos herään kesken unen minulla on tunne, että huonessa on joku.

Viime yönä näin unta, jossa itkin isälle tilannetta, joka meillä vallitsi. kesken unen heräsin huone tuntui kylmältä ja tuntui kun huoneessa olisi ollut joku sytytin valot,mutta en nähnyt ketään. loppu yön nukuin valot päällä. olenko tulossa hulluksi vai´mitä tämä on. Johtuuko se siitä, että olen herkkä ihminen joka helposti aistii toisten ihmisen ajatukset ja tunnetilat.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.03.2009 20:37:14 »

Hei Wilhelmina. Minusta tuo kuulostaa aika normaalilta, mitä herkät ja intuitiiviset ihmiset kokevat, kun joku läheinen poistuu tästä näkyvästä tietoisuudestamme. Uskon, että sinulla on varmasti herkkänä ihmisenä lahja ottaa kontakti tuolle toiselle puolelle ja isäsi varmasti näkyy unissasi joskus omana kuvitelmanasi ja joskus varmasti ihan oikeana henkenäkin.

Uskoisin, että painajaiset ovat pelkojasi ja erilaisia pelkotilojasi ja sitten taas muut unet voivat olla sellaisia, missä ehkä isäsi henki on läsnä.

En usko, että sinun tarvitsee mitenkään pelätä näitä asioita. Ota positiivinen asenne - isäsi selkeästi rakastaa sinua ja haluaa olla kontaktissa sinuun ja ehkä tukea sinua nyt tänä vaikeana aikana - ehkä isäsi kokee, että hän jätti sinut vaikeaan tilanteeseen ja senkin takia yrittää ottaa sinuun yhteyttä.

Muista kuitenkin, että aina kannattaa ennen nukkumaanmenoa kuvitella ympärilleen valkea suojaava valo, joka suojaa kaikenlaisista "alamaailman" hengiltä, jotka voivat käyttää herkkää tilaasi hyväkseen häiritsemällä yöuntasi. Jos sinusta tuntuu, että huoneessa on joku, jonka seuraa et halua, käske vain henkiä häipymään ja he kyllä häipyvät.

Kaikkea hyvää sinulle tänä aikana.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: