Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vauvat tuijottaa  (Luettu 11948 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 12.06.2009 07:05:38 »

Pakko kertoa mutta siis vauvat rakastavat myös minua  Grin
Aina jossain on pieni kääryle joka tuiottaa ja alkaa sitten nauraa. Tätä tapahtuu busseissa, kaupoissa ja missä milloinkin.
Lapset tulevat muutenkin luokseni helposti. He katselevät pitkään ja uskaltavat puhua heti.
En tiedä mistä se johtuu.. Aura?

Useat pikkutytöt joita tunnen, ovat nimenneet barbeja minun mukaani Cheesy Näyttävät kuulemma minulta vaikken isorintainen, isotukkainen amatsoni olekkaan Cheesy

Erään ystäväni vauva tuiotti minua aina hirvittävän tarkkailevasti ja vakavasti, liekö nähnyt sen hetkisen aurani joka ei ollut niin kirkas tai kaunis??? Nykyään tuo taapero vain hymyilee minulle ja kantaa nukkeja syliini.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 12.06.2009 08:19:06 »

No mulla on sellainen taipumus saada vauvat hiljaisiksi  Grin
Tarkoitan tässä vauvaa joka itkee kovasti tai kitisee, olen aina ollut sellainen vauvahiljentäjä.
Tuttavani ihmettelevät miten sen teen, mutta äitini on samanlainen. Ei tarvii kuin ottaa vauva syliin tai katsoa silmiin ja jutella jotakin, tai vain supsuttaa korvaan (vaikkapa enkeleistä) niin vauvat yleensä hiljenevät...ainakin hetkeksi  2funny
Mutta yleensä jos tulee tällainen parkutilanne, mulle ehdotetaan, että ota sä syliin kun se hiljenee sun sylissä  Smiley ja niin...arvatkaa vaan oonko kysytty lapsenvahti  buck2

Mutta olen siis myös huomannut tuon vauvojen tuijotuksen. Olen ammatissa, jossa tulee usein vauvoja vaunuissa äiteineen työpaikalleni ja tuijotus on todella intensiivistä ja usein perään tulee haltioitunut hymy tai nauru.

Myös oman poikani syntymän yhteydessä muistan tuon katseen, jossa täälläkin mainittiin.
Jestas että se oli vanha katse  Shocked ei juuri syntyneen vauvan katse vaan niin syvä ja tietävä, että melkein pelästyin, kun hän tapitti minua haastavasti.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 12.06.2009 09:14:22 »

Adele, tiedän tuon katseen!! Ystäväni vauvalla olivat vanhat silmät. Aina kun mainitsin vauvan viisaasta katseesta ystävälleni, hän vain naureskeli Smiley Mutta se vauva tietää enemmän kuin uskoisikaan Wink Sen näkee hänen silmistään.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: