Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartoista  (Luettu 2767 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 24.06.2009 09:24:48 »

Olen selannut aarrekarttaketjuja ja niiden runsauden vuoksi ihan kaikkea en ole lukenut ja mielessä pyörii kysymyksiä, joihin olisi saattanut löytyä vastaus.

Jos toivoo läheiselleen jotakin, pitääkö hänelle tehdä oma kartta, vaikka tämä läheinen ei itse usko asiaan? Karttahan on henkilökohtainen eli omaan kartaani en voi laittaa toiveita kumppanilleni.

Toisaalta uskon jo ajatuksen voimaan, ainakin pienenmpiä asioita olen ajatuksen voimalla saanut todeksi ilman aarrekarttaa.

Oman aarrekarttani olen tehnyt 2005 tai 2006 ja se on edelleen se, mitä haluaisin. Koska olen pitänyt sitä piilossa ja käynyt vain salaa sitä katsomassa, voi olla, että sen aktivoituminen on kestänyt siksi näin kauan, vai kuinka? Siinä olevat asiat ovat tosin todella hitaasti eteneviä, mutta tänä keväänä olen saanut varmistusta suunnalleni. Oikeastaan oman kartan aktivoituminen on nyt käynnissä, mutta siinä on eriävä suunta kuin kihlattuni kartassa olisi.

« Viimeksi muokattu: 03.07.2009 14:39:51 kirjoittanut sireeni » tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 26.06.2009 12:57:44 »

Hei sireeni!

Olen jonkin verran aarrekarttoja rakennellut, en ole kuitenkaan mikään expertti Wink. Minun käsitykseni mukaan kartat ovat henkilökohtaisia ja jos toivot jotain toiselle ja pistät sen omaan karttaasi se voi ilmentyä sinun omaan elämääsi.

Toiselle karttan tekeminen taas ei ole varmaankaan kovin ekologista  eikä välttämättä toimisikaan.

Tuo toiselle hyvän toivominen smitten ajattelemalle voi olla parempi keino, mutta siinäkin pitää jättää väljyyttä eikä toivoa liian tiukasti jotain tiettyä juttua, koska saattaahan olla, että maailmankaikkeudella on vieläkin parempaa tarjolla.

tähtisiipi
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: