Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kaksi tiimalasia  (Luettu 3929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« : 19.07.2009 11:49:37 »

Eli unessani oli 2 tiimalasia. Aika pieniä käteen mahtuvia. Unessani oleva työkaverini käski minua katsomaan niitä koska toisessa "aika kului nopeampaan", toisessa normaalisti. Nopeampaan kuluvan hiekka oli mielestäni keltaista, toisen väriä en muista. Uteliaisuuttani otin keltahiekkaisen tiimalasin käteeni ja kopautin sitä kertaalleen pöytään. Juuri silloin toinen kaverini, jota en nähnyt sanoi "varo se menee helposti rikki". No, laskin tiimalasin pöydälle ja huomasin että rikkihän se oli kun pohjasta valui hukan hiekkaa pöydälle. Aloin kokoamaan hiekkaa kädelläni samaan läjään ja valutin sitä takasin tiimalasiin ja sanoin ettei tämä haitannut yhtään mitään ja eikä sekään haitannut kun en kaikkia hiekanjyviä saanut kerättyä takaisin.... siinä uni taisi ollakin.

Merkitseekö tiimalasit aikaa vai esim. valintaa? Kahta tietä? Minulle aikoja sitten ennustettiin valinnan tärkeyttä. Itse päätös on tärkeä ei se mitä valitsen koska molemmat saman arvoisia.... Tosin mielestäni en ole missään vaiheessa ollut minkään asian tai asioiden välissä että pitäisi valita.. En ymmärrä!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2009 12:21:59 »

Miten on balanssin laita itsellasi-sehan voi olla myos yhteydessa oikeisiin ja vaariin valintoihin-mutta onko esim. jarki ja tunne tasapainossa(rikkinainen tiimalasi) vai oletko hiukan hallavalia tyyppi-hiekat poydalla=ei haittaa?
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2009 12:35:17 »

Kyllä taidan olla hiukan sellainen että mitä pienistä, ainakin henkilökohtaisessa elämässä, en töissä. Mutta mitä tiimalasi(t) unissa tarkoittaa?
tallennettu

Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 20.07.2009 14:25:31 »

Minusta tiimalasi voisi olla juurikin aikaan liittyvä symboli, unessa ystäväsi kehottaa sinua katsomaan sitä niitä tarkemmin, kehottaako uni siis sinua kiinnittämään huomiota ajankäyttöösi tai yleensä siihen miten tunnet ajan kuluvan? Valitsit itse sen tiimalasin jossa aika juoksi nopeampaan, miksi? Onko se tutumpi sinulle? Tuntuuko siis siltä että tekemistä on eikä aika riitä, millainen on suhteesi aikaan ja se käyttöön?
 Minusta on hyvä merkki kun tiimalasi särkyy, aikahan on harhaa, kellot meidän keksimiämme eikä niiden tulisi ohjata elämää. Tuo että mietit ettei se mitään että hiekkaa valui pois tiimalasista eli aikaa valuu hukkaan on minusta tärkeä huomio ja pointti unessa. Se on jotenkin konkreettinen ja oivaltava, ettei aina tarvitse juosta kellonviisarien perässä ja olla tehokas.
 Tuolta kannalta unta voi siis myös miettiä  Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2009 20:37:00 »

Kiitos DC. Olenkin märehtinyt ajankäyttöäni.... Toisin kuin luulet, olen ollut lähinnä saamaton, en ole saanut aikaiseksi yhtään mitään järkevää hetkeen. Lähonnä siksi että olen ollut liikerajoittenen ja paraneminen etenee, mutta hitaasti... ehkäpä minunkaan ei pidä hätäillä. hitaasti kiiruhtaen hyvää tulee...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: