niin ehkäpä sen ennustamisen on tarkoituskin tuoda edes yksi selkeä suunta...
sekin on yksi tie kuunnella omaa sisäistä johdatusta,se on eriasia jos ennustamisesta ,kristalleista,tähtikartoista yms.. tehdään Jumalan korvike...tai äidin...tarkoitan sitä ettei luota omiin tuntemuksiin ja opastuksiin...
yleensä ihminen joka hakee sitä unelmien prinssiä tai prinsessaa hakee rakkauttaan siis...
itsensä hyväksyntää, hän on hukannut itsensä johonkin tai on velvoitteiten ja ongelmien vuoksi eksynyt yhteydestä itseen... syy voi olla työ, lapset,vanhemmat,ero...
tarvitsemme itsellemme silloin suunnan näyttäjiä... kun olemme elämän risteys kohdassa josta lähtee monta tietä eikä yhtään tienviittaa...ennustaminen tai astrologinen kartta voi olla sykäys nähdä itsensä toisilla tavoin...
kuten tiedämme vetovoimanlaista ihminen vetää puoleensa itsensä kaltaista...
jos kokee olevansa yksin vetää yksinäisyyttä...kun lakkaa olemasta yksin ja alkaa hyväksymään itsensä ja rakastaa itseään sellaisena kuin on vetää puoleensa samanlaista energiaa...
olen joskus itsekkin ennustanut mutta en enää jaksa tai oikeasi viitti... paremminkin minulle tulee kuvina asiat ja kortit on turhia...siis minulle...
näen asiat henkisen kehityksen kannalta enneminkin... ja minun korteista katsominen on henkistäkehitystä...itse tunnon vahvistusta. olen synynyt 60luvun lopulla ja silloin alettiin puhumaan henkisestä hyvin voinnista ja ihmisarvoista...eli minun ennustukset on sitä minän kehitystä
Minulla on ystävä vantaalla joka on taas energioissaan toiminta ja tapahtuma, hänen korteista katsomiset toiminnan ja tapahtuman kautta tulevia...
Hän on sytynyt suomen jälleen rakennuksen aikana 50 luvun ihmisiä jolloin suomi kehittyi nopeasti ja hänen ennustukset on tapahtumia ja kohtaamisia...
me molemmat katsomme korteista ja ne kertoo eri tarinan...
olemme siis eri aikakauden lapsia ja eri asiat on olleet pinnalla ja eri elämäntehtävät...
siksi povaukset ja ennustukset voi samalla, tulkinta "pöydällä" vaihdella... kun sen itse ymmärrämme niin voimme katsoa asioita laajemmalta ja nähdä itse sen kokonaisuuden...
itse me teemme päätökset, kukaan muu ei tee puolestamme ja me muistamme ennustuksesta vain sen mikä kolahtaa kohdallemme...
lotostakaan ei voita jos ei lottaa, vaikka joka viikko on mahdollisuus...
kysyn häneltä saanko antaa puhelin numeron jos joku tarvii apua ja näkemystä.
tähän mennessä olemme ennustelleet itsemme iloksi ja huvitukseksi...ja vähän muidenkin..
hänen korteistakatsominen tapahtuu yleensä heti... hyvä että ihminen pääsee kotiin kun ensimmäiset tapahtumat tapahtuu...
ja mitä hän pyytäisi korvausta ajan käyttämisestä povamiseen...hän asuu vantaalla ja puhelimella voi soittaa...
aahh... täytyy kysyä voisiko hän tehdä sen että auttaisi ennustamalla...etten puhu ennenkuin hän lupaa...
hän ei ole tehnyt sitä työkseen, mutta hän on laajasydämminen ihminen ja omaa selkeän ajattelun
energioistan voin sanoa sen että kaikki sateenkaaren värit lähtee hänestä...
arkkienkeli Gabriel on hänellä työkentely kaverina...
kun hän katsoo korteista hänen auransa kirkastuu ja näkyy hopean hohtoisena...
hän on intuitiivinen...omaa uskomattoman kyvyn nähdä ihmisten potenttiaalit ja osaa tukea ihmisiä heidän vahvuuksissaan...
mikäli haluatte hänen numeron tai haluatte hänen auttavan teitä...
laittakaa viestiä mulle yksityisenävietinä...
hänellä ei ole nettiä, hän ei voi suoraa vastata netinkautta...
olen puhunut hänelle monta vuotta jos hän auttaisi ihmisiä tietämyksellään, mutta mielenvastustus on suuri koska pelko on suuri ihmisten riippuvaiseksi joutumisesta...
juuri siitä Anatha pohti...
kun ihminen on hukassa itsessään ja tuntemuksissa, hän ei tiedä missähän on...
kuvitelkaa jos meidät pudotettaisi lentokoneesta pimeässä yössä ja sanoittaisiin olet jossain maapallolla... siltä tuntuu ihmisestä joka on hukassa...kuvitelkaa jos pudotettaisiin keskelle afrikkaa tai siperiaan tai amerikkaan tai tyynelle valtamerelle... siksi ihmiset tarvii vahvistuksia ja apuja...