Nikki
Kiitos kattavasta analyysista jälleen kerran
Mulla on väljä
IC, miten tuon sitten tulkitsisi. Yöunien uhraamisesta puhuin lähinnä kuvannollisesti, mutta olen valmis tekemään kovasti töitä ja normiunista uhraan helposti 2-3 tuntia, jos tekemistä on paljon.
Mulla on stellium
:ssä ja 10. ja 11. huoneissa. Kuitenkin
, jotka tuovat tekemisiini paljon kaurismaisuutta, olen "normi"-Jousimiestä huomattavasti harkitsevaisempi ja pessimistisempi tapaus, en luota onneen vaan tarkkaan suunnitteluun ja riskien kartoittamiseen. Jousimies on sieluni, käyttäytymiseni vapaalla ja tuttavien seurassa, Kauris on työminä ja omatuntoni. Vapaalla olen hassu ja hupsu hölmöilijä (Jousimies), töissä teen hommia tasan niin kauan, kunnes olen tulokseen täysin tyytyväinen ja ettei virheitä tarvitse jälkikäteen korjailla (Kauris).
Ja periaatteeni on etukäteen suunnitella päiväohjelma, tosissaan joka päivälle vaikka yksi asia, kunhan vain saa vietyä hommaa eteenpäin. Jos tekee liikaa hommia, niin sitten pidän yhden välipäivän hyvällä omallatunnolla
Jos liian vähän, alan tuntemaan syyllisyyttä ja alan stressaamaan, että nyt kaikki hommat roikkuu. Tyypillinen
!
on kova aspekti, sen olen oppinut. Ko. aspekti vaatii täydellisyyttä ja kurinalaisuutta, ei anna rauhaa ennen kuin vastuu on hoidettu huolellisesti läpi! Ongelma on se, että jos homma ei suju, niin sitten tuntuu siltä, etten ole riittävän hyvä. Onnistuessa tunnen hetken mielihyvää ja heti olenkin suuntaamassa seuraavaan projektiin.
-aspekti pitää huolen, että jatkuvasti on joku projekti työn alla, olkoot sitten töissä, koulutyö tai vaikka vaatehuoneen siivous kotona. Kunhan on jotain puuhaa. Samalla vaadin itseltäni paljon, haluan olla täydellinen ja onnistua. Pärjäänkin koulussa hyvin enkä ole elämässä joutunut vaikeuksiin suunnitelmallisuuden ansiosta. Toisaalta välillä haluaisin osata "päästää irti", elää vähän rennommin, henkinen kantti joutuu välillä tosi koville. Stressaan aivan mielettömän helposti keskeneräisistä tai tekemättömistä töistä sekä siitä, jos en pidä omaa työpanostani/tulosta riittävän hyvänä.
-aspekti vaatii vastapainoksi myös riittävästi rentoutumista, töistä irroittautumista sekä harrastustoimintaa. Tiedän sen, että välillä ruoskin itseäni ihan äärirajoille ja mies sanoi, ettei hän kestä katsella, kun välillä rääkkään itseäni ja olen itseni pahin tuomari.. Mutta minkäs tälle voit tehdä
tuo kyllä vahvaa tahtoa, samoin
puoli-
ja sitä "läpi harmaasta kivestä" -periaatetta. Parhaimmillaan, kun tuo
-impulssi lähtee liikkeelle, niin painan raivolla läpi vaikeuksista. Huonoimmillaan siinä sivussa sitten jyrään muidenkin yli, tosin iän mittaan olen kehittynyt enempi ryhmätyöskentelijäksi, kiritän ja kannustan siinä sivussa työkavereita kuin kilpavalmentaja
Töissä kuuntelen kyllä muiden mielipiteet, mutta mitään pompoteltavaa sorttia en ole (
sekä
:n päällä!). Enempi pidän itseäni kuitenkin sooloilijana, jolloin saan itse vaikuttaa täysin lopputulokseen. Nuo ovat varsin aggressiivisia aspekteja ja olenkin ajoittain aika päällejyräävää sorttia - ja olen kuullut, että jotkut ihmiset ovat varautuneita mun seurassa.. :
Unohdin aikaisemmassa viestissä sanoa, että mulla on myös
- osaako kukaan tuota tulkita, kun mulle Chiron aspekteineen on jäänyt aika tuntemattomaksi