Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mustia ja valkoisia kallankukka-liljoja tulevalta mieheltä  (Luettu 5266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 05.07.2009 17:43:24 »

Viime yön unessani tuleva mieheni (jota en ole vielä tavannut tässä fyysisessä tasossa) oli ostamassa minulle kukkakauppiaalta mustia ja valkoisia liljoja. Näin tapahtumat miehen omin silmin, ikään kuin henkiolentoseuraajana. Mies ilmoitti kukkakauppiaalle, että hän haluaa ostaa vaimolleen valkoisia ja mustia liljoja 100 kpl - puolet valkoisia ja puolet mustia. Liljat olivat ulkomuodoltaan kallankukkia, valkoiset aivan puhtaan valkoisia ja mustat kokonaan syvän mustia. Kukkien varret ja lehdetkin olivat joko mustia tai valkoisia.

Kauppias ilmoitti, että 100kpl kukkia on aika hintavaa, se tulisi maksamaan 1500 euroa. Mies mietti hetken ja sanoi, että ottaa sitten 50 kpl, puolet molempia, tulee halvemmaksi ja vaimo on taatusti tyytyväinen siihenkin määrään (kuten olisin tosielämässä ollutkin).

Seuraavassa kohtauksessa olin taas sivustaseuraaja, sellainen näkymätön tarkkailija. Näin pyöreän pöydän, jonka toisessa päässä istui mieheni, toisessa minä ja pöydän takana oli penkkiriveissä hirveästi mieheni paikalle kutsumia ihmisiä - ilmeisesti hänen sukulaisiaan. Pöytä oli täynnä erilaisia kakkuja, joita maistelimme. Huomattavaa oli, että kaikki oli mustaa tai tummaa ruskeaa, aina sisustuksesta vaatteisiin ja kakkuihin lähtien. Myös normaalisti punaiset hiukseni olivat tummanruskeat.

Tiesin sivusta tapahtumaa näkymättömänä seuratessani, että mies on kutsunut paikalle niin paljon vieraita kakkumaistajaisiin, koska hän suunnittelee meille häitä. Pöydässä istuva minäni ei tosin ole tästä vielä tietoinen, vaikka näkymätön minä tietääkin, että kunhan mieleinen kakku löytyy (sellainen, josta vieraatkin pitävät, koska ovat tulossa häihimme), mies kosii minua.

Väreistä ja kuolemankukista huolimatta unesta tuli hyvä fiilis (musta on lempivärini ja kallankukat suosikkikukkiani).

Ajatuksia? Numeroita vilisee taas tässäkin unessa, kuten edellisessäkin unessa, jossa viitattiin puolisooni.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.07.2009 19:21:16 »

Kuulostaa kauniilta ja ihanalta unelta, jopa sellaiselta unelmamaiselta unelta! Tulee sellainen olo, että ehkä tässä unessa ei olekaan mitään suurempaa sisältöä, kuin haaveilun lahja?

Toisaalta tulee mieleen - suurin mahdollinen ilo (rakkaus, naimisiin meno) ja siihen yhdistettynä kallankukka, eli suru. Eli voisiko elämässäsi olla meneillään suurta iloa - suurta surua - tyyppinen vaihe tai olisiko sellainen tulossa? Mustan ja valkoisen värin korostus vielä ehkä liittyisi tähän samaan tulkintaan.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2009 20:25:20 »

Paljon mahdollista. Mietin itsekin unen symboliikkaa ja kukista tuli ensimmäisenä mieleen Ying Yang, eteenkin kun niitä oli molempia värejä sama määrä.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2009 01:00:33 »

Balanssin saavuttaminen oli itsellani ensimmainen sana joka tuli mieleen-Onneksi olkoon Atha-taitaa aika tulla nopeammin kuin ymmarrat!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: