Hiisitär
|
![](https://www.astro.fi/forum/Themes/purple2/images/post/xx.gif) |
« : 05.07.2009 17:43:24 » |
|
Viime yön unessani tuleva mieheni (jota en ole vielä tavannut tässä fyysisessä tasossa) oli ostamassa minulle kukkakauppiaalta mustia ja valkoisia liljoja. Näin tapahtumat miehen omin silmin, ikään kuin henkiolentoseuraajana. Mies ilmoitti kukkakauppiaalle, että hän haluaa ostaa vaimolleen valkoisia ja mustia liljoja 100 kpl - puolet valkoisia ja puolet mustia. Liljat olivat ulkomuodoltaan kallankukkia, valkoiset aivan puhtaan valkoisia ja mustat kokonaan syvän mustia. Kukkien varret ja lehdetkin olivat joko mustia tai valkoisia.
Kauppias ilmoitti, että 100kpl kukkia on aika hintavaa, se tulisi maksamaan 1500 euroa. Mies mietti hetken ja sanoi, että ottaa sitten 50 kpl, puolet molempia, tulee halvemmaksi ja vaimo on taatusti tyytyväinen siihenkin määrään (kuten olisin tosielämässä ollutkin).
Seuraavassa kohtauksessa olin taas sivustaseuraaja, sellainen näkymätön tarkkailija. Näin pyöreän pöydän, jonka toisessa päässä istui mieheni, toisessa minä ja pöydän takana oli penkkiriveissä hirveästi mieheni paikalle kutsumia ihmisiä - ilmeisesti hänen sukulaisiaan. Pöytä oli täynnä erilaisia kakkuja, joita maistelimme. Huomattavaa oli, että kaikki oli mustaa tai tummaa ruskeaa, aina sisustuksesta vaatteisiin ja kakkuihin lähtien. Myös normaalisti punaiset hiukseni olivat tummanruskeat.
Tiesin sivusta tapahtumaa näkymättömänä seuratessani, että mies on kutsunut paikalle niin paljon vieraita kakkumaistajaisiin, koska hän suunnittelee meille häitä. Pöydässä istuva minäni ei tosin ole tästä vielä tietoinen, vaikka näkymätön minä tietääkin, että kunhan mieleinen kakku löytyy (sellainen, josta vieraatkin pitävät, koska ovat tulossa häihimme), mies kosii minua.
Väreistä ja kuolemankukista huolimatta unesta tuli hyvä fiilis (musta on lempivärini ja kallankukat suosikkikukkiani).
Ajatuksia? Numeroita vilisee taas tässäkin unessa, kuten edellisessäkin unessa, jossa viitattiin puolisooni.
|