Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkin aspektit  (Luettu 26729 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #45 : 17.10.2012 11:28:43 »

Listataan tähän nyt sitten kaikki pääaspektit näkösälle:

askendentti  aspect_squ  aurinko
 askendentti  aspect_squ  merkurius
 askendentti  aspect_tri  mars
 askendentti  aspect_tri  jupiter
 askendentti  aspect_sex  saturnus
 askendentti  aspect_tri  pluto
 askendentti  aspect_tri  chiron

Aika kolmiopainotteista, mulla onkin vesimerkeissä paljon tavaraa, se on semmoinen yleiskolmioharmonia mikä kartaltani löytyy. Sitten on tuo neliö jousimieheen aurinkoon ja merkuriukseen, niin ristiriitaa löytyy välillä siinä ollako kala vai jousimies, vettä vai tulta. Jousimies kuitenkin on välillä hieman alakynnessä, vaikka siellä onkin merkittävät planeetat. Silti jos en sitä toteuta, se elämänliekki, innostus, tuntuu tukahtuvan sisälläni, tarvitsen sitä siis. (Ja taas mainitsen mieheni  Wink Grin : ) Olen huomannut, että minulle on hyväksi tämä nykyinen tulipainotteinen mieheni, sillä hän nostaa tuota jousimiestä minusta esiin. Vesipuoli on tarpeeksi vahvasti esillä minussa muutenkin. Pelkästään vesi- ja maapainotteisten ihmisten keskellä en ennen ainakaan ole vain pystynyt nostamaan tuota jousimiespuolta niin kuin olisin tarvinnut. Silloin on tuntunut aina, että jollain tapaa en ole kokonainen. Molempia puolia kuitenkin tarvitsisi toteuttaa tasapainossa keskenään.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #46 : 17.10.2012 19:57:09 »

No, mulla on:

askendentti aspect_opp mars (Rapu 7. huone)
 askendentti aspect_opp merkurius (Rapu 6. huone)
 askendentti aspect_squ jupiter (Oinas 2. huone)
 askendentti aspect_opp Lilith (Rapu 7. huone)

...eli haastavia kaikki, kuinkas muutenkaan... Mars on peräti yhden asteen tarkalla orbilla, loput 3-4. Kumma kyllä, en ole pahemmin yrittänyt tulkita AC:lle tulevia aspekteja, mutta kun nyt noita katsoo niin kyllä kai jonkinlaista provokatiivisuutta ja väittelynhalua löytyy tietyissä tilanteissa, mutta en erityisen aggressiiviseksi itseäni kuvailisi kuitenkaan (Rapu ja AC Kauris hillitsee). Olen kyllä aika energinen, kärsimätön ja hermostun helposti. Dominoiva parisuhteessa... en ainakaan mikään kynnysmatto! Aika itsenäinen. Jupiter-aspektia en okein tunnista, ainakaan negatiivisia puolia (itsekurin puute ja liioittelu joka asiassa).
« Viimeksi muokattu: 17.10.2012 20:00:44 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: