Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku auttaa kiireisesti?  (Luettu 2685 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 02.06.2010 12:13:13 »

Voisikohan joku ihana nostaa vaikka kortin tai muuten katsoa tilannettani.

Minulla on tänään neljän jälkeen tapaaminen erään henkilön kanssa, jonka kanssa välit ovat tällä hetkellä hyvin sekavat ja hämmentävät. Meillä olisi siis vähän asioita selvitettävänä.

Minulla on vain tästä tapaamisesta hyvin epämääräinen olo, enkä tiedä mitä tulee tapahtumaan ja millä mielellä tapaamme ja mitä hänellä on mielessä.  Tämä epätietoisuus ahdistaa.

Miten minun pitäisi suhtautua häneen tavatessamme? Mitä teen?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2010 21:27:55 »

minä suhtaudun kaikkiin tapaamisiin ja ihmisiin nykyään niin, että jos ei yksi, niin toinen, tämä pätee bisneksiin ja suhteisiin.

siksi ei kannata antaa kenenkään yhden ihmisen kuohuttaa tunteita kovin paljon eikä antaa tilanteiden muuttua sekaviksi, halki poikki ja pinoon. jos jonkun kanssa ei jokin etene, move on ja ole onnellinen.  Wink
joko miittinne oli? selvisikö asia? voihan joskus tulla joku ristiriita joka kantsuu selvittää, mutta se siitä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: