Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muodin Huipulle Suomi 2009  (Luettu 4289 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« : 13.11.2009 14:15:49 »

Aloitan nyt hieman myöhässä tämän topicin. Mutta : olen kiinnostuksella seurannut "päiden putoilemista" kisassa ja tällä hetkellä jäljellä ovat:
Mert, neitsyt
Katri, härkä
Jarno, härkä
Maria, härkä
Antti A. jousimies
Mirkka, kalat

Muistaakseni kaksi kaurista, Hanna-Maaria ja Antti P. ovat pudonneet jo. Achilles ja Hely, molemmat neitsyitä myös. Silja, vaaka ja Laura, kaksonen myös pudonneita, kuten Olga, leijona viime jaksossa.

Silmiinpistävää on maamerkkien suuri määrä. 8/13 maamerkkien edustajia. Hmm?

Itse pidin eniten Olgan asuista ja jäljellä olevien kilpailijoiden työt eivät ole olleet niin säväyttäviä tai omaa makuani miellyttäviä.

Onko kukaan seurannut kyseistä sarjaa astrologisesta näkökulmasta?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #1 : 13.11.2009 20:24:00 »

Antti A. vaikuttaa kaksoselta.

Vaatesuunnittelijan työ on puurtamista joten maamerkeillä eniten edellytyksiä käytännönläheiseen työtapaan.. ? Itse en ainakaan jaksa vaatteiden työstämistä, muulla kuin ideatasolla. Smiley
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2009 19:38:44 »

Se Oululainen Antti oli symppis. En oikein tykkää siitä jouskari Antista. HUH se sopis paremminkin joksikin teatteripukujen suunnittelijaksi.

Mun suosikki myös oli Olga ja Mert on myös hyvä. Miksei yhtään veskaria..  Ei vesimiehet sais mitään pukua ehkä tehtyä loppuun. Itse vesimiehenä tykkään piirrellä vaatteita, mutta tekeminen jää puoli tiehen.  buck2

Ois kiva tietää kuka voittaa!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2009 22:03:37 »

Diggasin kanssa siitä Oulun Antti P.stä. Mukavan maanläheiseltä vaikutti. Antti A. ei myöskään minulta kauheasti sympatiapisteitä kerää, vaikuttaa lähinnä itsekeskeiseltä ja narsistiselta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: