Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aina vaan rapumiehiä kaksosnaiselle...  (Luettu 17674 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #15 : 14.01.2006 18:41:38 »

Juu, vanha sananlasku "vastakohdat vetävät puoleensa" . Kyllä kaikki onnistuu jos molemmat välittää ja on valmiita tekemään kaikkensa että juttu saadaan toimimaan niin, että molemmilla on hyvä olla. Smiley
Tunnen pari rapua enkä itse vois kuvitella seurustelevani ravun kanssa, mutta eihän sitä ikinä tiedä jos seuraava olisi rapu ja siitä syntyisi pitkä ja onnellinen suhde?
Itsekin oon päättänyt vähän pysyä erossa kaloista,  ja voisin vaikka tutustua oinas-mieheen! Jotain tosi vahvaa ja rehellistä mä oon vailla Wink
Mutta tunteillensa ei voi mitään, joten pysyn vaan toiveissa...Kyllä varmasti tulee se päivä että saan jutut toimimaan kalamiesten kanssa! Cheesy

Onnea sinun etsinnöillesii!  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
tuikutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #16 : 27.01.2006 23:28:07 »

Kaksonen ja rapu kun ovat vierekkäisiä merkkejä, niin voisikohan se selittää jotain? Olen useammasta paikasta lukenut ja kuullut, että vierekkäiset merkit tulevat usein ainakin hyvin toimeen keskenään ja hakeutuvat yhteen, vaikka ovatkin hyvin erilaisia luonteenpiirteiltään...
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #17 : 31.01.2006 23:34:30 »

2funny   Ihan pakko vetää alkuun tollanen! Olin tässä että apua, nyt tarvin kyllä apua näissä asioissa. Sitten kappas, tämmönen viestiketju löytyikin...  :Smiley Tapasin viikonloppuna iiiihanan miehen, mutta kun utelin horoskooppimerkkiä ja sieltä paljastui rapu, niin olin että "doh"! Itse kun olen kaksonen, nouseva jouskari....MUTTA mulla venus on ravussa, minkä takia ei ehkä kannatakaan heittää pyyhettä heti kehään. Tosin tämä rapuherra on jo hieman tuottanut päänvaivaa, mikä vahvistaa ettei kannata liikaa sokaistua merkin lupaamalle luonteelle.
Kuitenkin, päässäni alkoi muutenkin kohisemaan, koska tasan vuosi sitten seurustelin pari kuukautta rapumiehen kanssa, joka oli niiiin rapu ku olla voi. Alkoi toden teolla ahdistamaan. Nyt heti iski samanlaiset pelot. Puoli vuotta sitten myös tapasin yhden huipun rapumiehen, mutta sillä oli pasmat hieman sekasin. Tai vika oli varmaan mun, kun tökin sitä kuoren alle, jonne se yritti piiloutua ulkomaailmalta ja tietty sulki mutkin sitten ulos.
Nyt mua tosissaan meinaa pelottaa tämän ravun kanssa, että entä jos se ei haluakaan mitään. Muutenkin on nyt ehkä tyhmää alkaa mitään, koska oon kuun lopussa muuttamassa pois paikkakunnalta...eli ymmärrän, että se saattaa pelottaa myös sitä. Mutta eihän se rakkaus kato aikaa eikä paikkaa?
Tiedän kyllä kaksosluonteeni, että uteliaisuudesta haluan nähdä vähän aikaa, vaikka tietäisin suhteen mahdottomuuden. Sehän se oli vuosi sitten! Musta tuntuu kuitenkin, että mulla on ollut tässä aika paljon opittavaa senkin jälkeen.
Mitä enemmän mä sitä ajattelen, sitä enemmän tulee sitä ikävä. Ois hyvä siis lopettaa ajattelu tältä illalta.  Undecided
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #18 : 01.02.2006 20:49:20 »

Itse en ainakaan enää ikinä lähde ravustamaan.... buck2

Tämä rapunen siis, jonka jätin, on mököttänyt pari kuukautta ja muutama päivä sitten hän vasta avautui. Niin KATKERAA, niin KATKERAA! En usko että minkään muun merkin edustaja voi olla niin katkera, kuin rapu. HÄNEN tunteitaan on loukattu - minä PILASIN kaiken, hänen KOKO ELÄMÄNSÄ. Sillä että jätin. Hey, get over it? Ihmisiä eroaa jatkuvasti!

En minä pilaa kenenkään elämää sillä, että teen sydämeni äänen mukaisen valinnan!
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #19 : 03.02.2006 15:33:15 »

Se on tiesti, kun ne on niin tunnepitoisia, niin ne ei halua ajatella järkevästi ja koittaa ymmärtää. Mua pelottaa kyllä tosi paljon, että tuun vaan satuttamaan. Ois kyllä kiva tietää mikä ton rapumiehen nouseva on. Ei viiti heti alkuun tivaamaan mitä syntymäaikoja ym.  Tongue se sanoo, ettei osaa kokata yhtään ja toisekseen se on urheiluhullu. Voisko nouseva olla vaikka vesimies tai oinas?
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: