Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sopisi ammatiksi?  (Luettu 3611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
macapiso
Vieras
« : 10.09.2009 19:00:55 »

Minulla on vähän sama kuin edellisellä, joka nopsana ehti ensin- eli vähän saman aiheen toistoa. Lassi32 haki vinkkejä ammatinvalintaan. Minustakin tuntuu,että on vähän kuin tuuliajolla, ja omaa paikkaa vielä tavallaan hakee. Mielessä pyörivät monet ajatukset, kuten löytyisikö sellainen minullekin, kun kuitenkin kovin mielellään antaisi hyödyllisen panoksensa yhteiskunnassa. Opiskelin oikeudellista alaa, mutta huomasin jo pian,ettei se oikein ollut minun juttuni.. Siitä hieman huono omatunto, koska kuitenkin mieli tekisi tehdä jotakin hyödyllistä ja tärkeää. Lopulta pääädyin ulkomaille, miehen kautta. Ja siksikin se oma ura antoi vielä vähän odottaa.. Vinkkejä?  :Smiley

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.09.2009 19:20:46 »

Sinulla on uran suhteen painottunut ravun vaikutus. Lisäksi Merkurius vaikuttaa jossain määrin myös alan valintaan.

Rapu MC:n uravaihtoehtoja ovat mm.
- opetustyö
- hoiva-ammatti, esim. lasten kanssa
- lastentarhaopettaja, ala-asteen opettaja
- koulutussuunnittelu tms.
- kääntäjä
- perheyritys

Vaihtoehtoja on monia, mutta oleellista varmaan sinulle on sosiaalisuus (vaaka), kommunikaatio (merkurius) ja työn emotionaalinen merkityksellisyys. Myös kotona tehtävä työ voi olla yksi vaihtoehto, tosin ei ehkä sinun tapauksessasi niin, sillä vaakamaisuus vaatii kuitenkin ehkä sen sosiaalisen ympäristön ympärilleen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.09.2009 20:14:44 »

Ebenian listaan lisäisin vielä hotelli- ja ravintola-alan, esim. tarjoilija, kokki, baarimikko, ehkä voisit pistää pystyyn jopa oman ravintolan..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
macapiso
Vieras
« Vastaus #3 : 11.09.2009 15:07:39 »

Tuo on juuri se, mitä mietin, kun rapuna hoivavietti ja hoiva-ammatit olisivat sellaisia päällimmäisiä ammatteja, mutta itsellä tuntuu hoivavietti olevan vähän (kunnolla) kadoksissa.. Tämä oikeastaan hämmentääkin.  Embarrassed Mutta toisaalta taas kommunikaatioon, kirjoittamiseen ja viestintään löytyisi mielenkiintoa ja sitten osui tuo jackpot; kääntäminen. Siitä olen haaveillut pitkään!  smitten Kiitos hyvistä vinkeistä! Ps. yksi oli politiikka, josta olen aina ollut kiinnostunut.. Mutta olen vähän sellainen sähläri, jolle sattuu aina kaikenlaisia kommelluksia, kääntämisessä voisi toisaalta aina sitten korjata omat virheet ja tarkistaa työn tulos.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 15:15:19 kirjoittanut macapiso » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 11.09.2009 17:59:02 »

eikun ala vakoojaksi.. heh, no tämä oli huumorilla, itse kun saan ihmisten tietoja kuin olisin salaisen palvelun agentti.. pidä hauskaa ulkomailla, oletko kaukanakin? kirjeenvaihtajaksi lehteen Suomeen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: