Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lukekaa!!  (Luettu 5779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 15.07.2009 06:49:07 »

Nyt olen aivan ulalla.. En tiennyt minne täällä kirjoitan mut summassa valitsin. Asia on nyt niin että olen alkanut pelkäämään. Vanhasta ystäväpiiristä kun on alkanut ihmisiä siirtymään tuonpuoleiseen jo turhan monta, iältään noin 24-34vuotiaita.  Kahdeksan ihmistä on kuollut ja ei montaakaan meistä ole jäljellä. Mikä ihmeen karma meillä on ja mitä tässä pitäisi tehdä.. Odotella koska omavuoro tulee vai mitä? Tämä ei ole pelkästään vanha ystäväpiiri vaan lisäksi voin laskea ne lukuisat muut kaverit ja tuttavat mitä on enkä pysy laskuissa enää mukana.. auttakaa jos voitte, en tiedä mitä tässä pitäisi ajatella ja tehdä!? Taitaa olla väärä foorumi mut anteeksi.. Apuanne kaivaten..
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 15.07.2009 09:47:24 »

Karua... otan osaa.
Pelolle silti on turha antaa hetkiä suurempia palasia elämästäsi. Pelko on työväline, joka auttaa selvyitymään elämässä... mutta äärettömän huono herra  Huh
Totuus on, että jokainen täältä lähtee... miksi siis odottaisit? Käytä aikasi parhaan taitosi mukaan. Myös oppia ottaen mahdollisista ystäviesi pois menoon johtavista valinnoista... syyttämättä tietenkään. Jokainen valitsee monet asiat ja tekijät elämässä, joilla on valtava merkitys miten homma etenee... siksi jos sinua pohdituttaa jokin sinun omassa elämässä, mieti mikä sen on myötävaikuttanut ja aiheuttanutkin. Mitä sille voisit tehdä, jos tahdot muutosta ja tee se.

Itse en henkilökohtaisesti usko niin kirjaimellisesti karmaan tai ennalta kirjoitettuun elämään.... uskon, että monia juttuja on annettu meille ja tiellemme ripoteltu (toisille kasoiksi asti ja toisilla hippuina). Näiden vastaanottaminen ja käsittely luovat sen, tuleeko niihin kompastumaan ja ehkä muuttamaan elämän kurssia. Vai surffaako tyylikkäästi ohi ja hyväksyen isot ja pienet ruttanat matkassa.
Ja jos oikeasti uskot jonkin tumman varjon seuraavan... ota elämä käteesi ja tarkastele se läpi, siivoa luurangot, hiiret, tomut ja hämähäkin seitit pois viimeisestäkin mielen nurkastasi. Katso silmästä silmään itse itseäsi ja kun pystyt rauhallisena näkemään ja toteamaan elämäsi faktat, muuta asioita jotka sitä kaipaavat. Rakenna elämäsi niin, ettei siinä ole yhtään horjuvaa palikkaa, jota et hyväksyisi. Pyydä tähän apua sinun omilta suojelusenkeleiltä. Putsaa fyysinen asumuksesi myös, kutsu sinne kaikki hyvät ja valoisat, jotka  haluavat olla mukana sinun elämässäsi. Pidä mieli kirkkaana ja koeta nähdä kauneutta myös synkissä hetkissä  smitten Aja varjot käskemällä huusin helkkariin tai minne ikänänsä, mutta pois sinun luotasi  Wink

Sinä selviät, kun uskot niin  angel Voimia sinulle  angel angel angel
« Viimeksi muokattu: 15.07.2009 09:49:07 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.2009 06:33:56 »

Kiitos, se oli rohkaiseva ja hyva kirjoitus! Luulen vain etta oman elaman tarkastelu vaatii jonkun muun ihmisen rinnalleni pitamaan minut pystyssa.. Tuskin pidan naysta koska en juurikaan nyt pida edes elamastani. Joskus minulle suositeltiin kukkaterapiaa mieleni lukkoihin.. Onko niista kokemuksia tai muita neuvoja kuinka lahtea purkamaan elaman sotkuja?
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.2009 03:44:04 »

totta todellakin etta minulla on todella vahvat aistit juuri siina mika on oikein, mika vaarin.. tässä vasta lahdin eraille treffeille.. vastoin sita mitä minun sisällä sanottiin, ajattelin kerrankin uhmata sita aanta. jo matkalla ymmarsin että apua mita olen tekemassa.. niinhan siina kavi etta oli aivan kamala reissu.. vieraassa kaupungissa. harvinaisen stressaavaa tavata uusi ihminen Wink Mutta tuo reissu antoi paljon.. pelkasin niin kovasti valilla etta oli pakko katsoa hetki itsea peiliin, etta arvostanko elamaani vai en. viikko sitten tutustuin mieheen jonka elama on terveyden kannalta vaakalaudalla. tuli toinen tilaisuus katsoa peiliin.. kuinka monta naita enkeleita tarvitaan etta ymmarran vai hylkaako ne lopulta mut jos ei tahdo menna jakeluun.. :/
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 27.08.2009 12:55:27 »

Ketään ei ikinä hylätä, se on saletti! Korkeimmilla tahoilla kuten enkeleillä ei ole tällaisia ihmismäisiä tunteita, kuten "voi helkkari mikä ääliö, en kyllä auta sitä enää, kun se ei tajua!" Grin

Nyt vaan kuuntelemaan sitä sisäistä ääntä, eikä järkeilemään syitä siihen, miksi sitä kannattaisi uhmata.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 27.08.2009 14:46:47 »

olen ihmetellyt sitä, miksi niin VÄHÄN kuolemantapauksia on ympärilläni. ehkä tuo on sysäys sinulle tutustua uusiin ihmisiin. kaikki lähtevät kun on aika ja luonnossa tyhjiö täyttyy. älä pelkää kuolemaa, se on vapaus. itse uskon jälleensyntymään, joten mitään pelättävää ei ole.
 smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #6 : 03.09.2009 17:24:57 »

Moi! Erääseen rosvopoliisileffaan oli upotettu syvin totuus pelosta, palautan sen aina itsellenikin mieleen: Älä pelkää, koska pelko aiheuttaa epäröintiä ja epäröinti saa pahimmat pelkosi toteutumaan. Siis pelko pois, koska jos annat ajattelulla pelonkohteelle voimaa, se tulee lähemmäksi. En tietenkään tarkoita sitä että jos pelkäät nyt kuolemaa, tulet kuolemaan pian. Eiei! Pelko rajoittaa kaunista ja ilontäyteiseksi tarkoitettua elämääsi. Ihmisen on tarkoitus olla terve ja onnellinen, eriasteiset pelot estävät sitä. Harmoniaa emme saavuta ikinä, paitsi sitten kun valaistumme kokonaan, mutta harmonian ja onnen etsiminen on tehtävämme. Ja toisten auttaminen.

Ego on se, joka pelkää ja aiheuttaa epätasapainoa. Saadaksesi kosketuksen sisimpääsi mene kaverin luokse katsomaan leikkivää koiran tai kissapentua. Tai vauvaa. Elät juuri siinä hetkessä, kun seuraat suurta viattomuutta ja sisäisen kauneuden ilmentymää. Se mitä tunnet sillä hetkellä (yhteys kaikkien ja kaiken kanssa) on se mitä tavoittelemme. Etsi ja löydät kirjallisutta, joka auttaa näkemään elämän syvimmän olemuksen.

Etsi valaistumisen tiellä olevia ihmisiä. Kuuntele kehosi tuntemuksia uusia asioita kohdatessasi. Keho on sielumme kulkuväline, se on aina oikeassa. Ego käyttää mieltä ja ajatuksia kommunikointiin. Pelle Miljoonahan sen totesi jo vuonna 1980: olemme matkalla tuntemattomaan, seikkailu on alussa, KAIKKI ovat mukana.
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #7 : 16.09.2009 12:54:18 »

no niin.. lisaa koettelemuksia.. jouduin lopulta itse sairaalaan. sydan paatti minua muistuttaa elaman rajallisuudesta! Kuka minun kanssa nyt oikein leikkii?! Tamähän on todellakin kun jostain trillerista!? hevosmies, voisitko laittaa minulle lisää infoa!?
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: