Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Telepatia - aurinkomerkkien välillä  (Luettu 17496 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #15 : 09.01.2009 13:48:58 »

Rapu - Kalat

Rapu muutenkin vaistoaa muiden syvimmät olemukset, Kalat ei tarvi edes tuntemista, kun jo jotenkin lipuu samaa aallonpituutta - viis sanoista.

Myös kuu kaksonen - yhdistyy  aurinko kaksosten kanssa. Tajuun kaksosia.
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #16 : 01.02.2009 16:36:04 »

Tunnen yhden auringoltaan kalat-merkkisen ihmisen, joka lukee ainakin minua kuin kirjaa.
Hän huomaa aina, jos en pidä jostain ihmisestä, vaikka yrittäisin peittää sen kuinka hyvin, ja mielestäni peitänkin, eikä sitä kukaan muu ikinä huomaa.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #17 : 01.02.2009 17:16:05 »

Ihmiset ovat suorastaan naurettavan helppolukuisia, koska suurin osa ihmisistä on uskomattoman huonoja  teeskentelemään tunnetiloja uskottavasti.

Jos ihmettelette mikä siinä on pointti, niin ko. ominaisuus on eräs viidakon lakien perusjuttu joka auttaa olioita selviytymään. Ihmiset kykenevät parhaimmillaan lähinnä vain pokerinaamaan ja sekin kertoo tavattomia.

Elukat tuntuvat hallitsevan tuon paljon paremmin, sen takia että ovat ihmisiä vähemmän siinä uskossa, että lajille ominainen tapakulttuuri pystyisi peittämään jokaiselle organismille yhteisen informaation niin hyvin ettei jälkimmäistä näe edellisen läpi. Ihmisillä tämä johtaa siihen että he reagoivat yleisesti ottaen muita eläimiä heikommin ja vähemmän tietoisemmin toistensa todellisiin signaaleihin. Ihmisillä tällainen käytös on kehittynyt estämään käymästä toisten kurkkuihin kiinni, mutta myös estää toisten todellisten reaktioiden sisäistämisen.

Joten "telepatian" itseltään löytäneet voivat onnitella itseään siitä että ovat keksineet pyörän uudelleen, eli ominaisuuden joka on arkipäiväinen, tarpeellinen ominaisuus kaikilla elukoilla.   :Smiley
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #18 : 01.02.2009 21:21:31 »

Joten "telepatian" itseltään löytäneet voivat onnitella itseään siitä että ovat keksineet pyörän uudelleen
Ei kai sitä kukaan itselleen ole uudelleen keksinyt, olenkin aina pitänyt itseäni vähän eläimellisenä (vrt. O-ryhmän veri, Asto+veri-ketju Cheesy). Eli biologiassakin olisi jo se geeniperimystö; vastoajoilta.

Tuon vuoksi olen kavahtanut eläimiä, pelännyt niitä; koska heitä ei voi taluttaa niin pässiä narussa kuin ihmisiä.., ne huomaa jutut jotka ihmisille voi esittää.

Kulttuurisäädynnökset onkin mun mielestä aina olleet aivan käsittämättömiä, siinä mielessä olen ikuisesti lapsen tasolla, kaikki semmoinen poukkoileminen näyttää naurettavalta (joskin selviytymisen vuoksi sitä on falskina yritettävä harrastaa - parempi vaan olla hiljaa ja mahd. huomaamaton niin ei tarvi tulla paljastaneeksi läpinäkyvää teennäisyyttään OT, jo vähän lipsuu).
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Tanita79
Vieras
« Vastaus #19 : 02.02.2009 13:13:12 »

Tosta mc82 kartoista tuli mieleen, että mun poikaystävä vuosien takaa on  vaaka  aurinko kympissä,  kuu kaksoset seiskassa,  neptunus myös  vaaka ysissä. Mulla  aurinko  jousimieskuu skorpioni Molemmat ollaan jousimies nousuisia.
Silloin lähes teininä tuntu lähinnä pelottavalta, jos vaikka autolla oltiin ajelemassa, molemmat oli hiljaa, mä mietin jotain ja tää mun poikaystävä hetken päästä vastas ääneen mun pohdintoihin... siis suoraan luki mun ajatukset... toistu enemmän kuin yhden kerran. Se oli sen verran outoo että en uskaltanu ottaa sitä koskaan puheeksi.  Shocked :Smiley

Lapseni isä oli ihan samanlainen, ja ikävä kyllä pers.häiriöinen myös ja käytti "taitojaan" kyllä hyvin,  hän monesti kysyi asiasta mikä ei liittynyt mihinkään juuri sitä ennen keskustelemaamme, ja mitä hän ei voinut tietää, ei nähnyt kasvojani vaan täräytti ilmoille vaikka toisesta huoneesta. Asian mitä juuri mielessäni mietin.
Sitä ei selitetä millään pitkällä yhdessä ololla, koska olimme seurustelleet silloin vasta 1-1,5v..

Noh,..lähes 100-vuotias isoäitinsä on intiaaninoita-selvännäkijä, joten ei se nyt mikään ihme ole..

Niinhän tuo poikakin, joka vasta 4, välillä heittää ilmoille asioita mitä olin juuri ajatellut tai suunnitellut, mitä ei voinut mistään kuulla. Ja muutenkin tuo mieli tuntuu olevan ikäisekseen kehittynyt, että ei sille selitetä sellasia juttuja mitä lapsille useimmiten,..ei uppoa.
 kuu skorpioni Wink
« Viimeksi muokattu: 02.02.2009 13:20:57 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #20 : 02.02.2009 13:19:39 »



AUTTAKAA MINUA! Haluaisin tietää teidän mielipiteen siihen mitkä ovat ne aurinkomerkit jotka kykenevät todelliseen telepatiaan?Mitkä ovat ne tekijät, jotka saavat kaksi ihmistä kommunikoimaan telepaattisesti. Jopa niin, että jos minä valvon ja mietin häntä, niin hän seuraavana aamuna ilmestyy sanomaan ettei ole pystynyt nukkumaan koko yönä.



Mulla oli eräs romanttinen suhde, toki etä-sellainen, olimme tavanneet vain kerran, ja meillä oli vastaavanlaisia kokemuksia,..valvoin yöllä ja mietin häntä, tai olin miettinyt koko yön ja aamusta heti hän ilmaantui kertomaan että hänellä on ihmeellinen tuntemus ja ym ym..

Se oli raskasta. Loppujen lopuksi sitä jatkui toiselta mantereeltakin käsin, ja eräs selvännäkijä selitti mulle, että näki meidän vahvan yhteyden ja sanoi että voisi olla kenties entisistä elämistä entinen rakastettuni jonka kanssa asiat jääneet kesken..
En tiedä mitä oli, mutta sitä "etää" kesti pari vuotta ja helpotus oli että loppui, koska olosuhteista johtuen suhde ei kuitenkaan koskaan edennyt.

Tähän voisi liittääkin sen minkä joku aiemmin jo mainitsi että sanoja ei tarvittu..vai miten se meni Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.02.2009 13:23:59 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #21 : 02.02.2009 13:41:43 »

Oma mielipiteeni on,  että varmasti kartta tietynlaisine ominaisuuksineen vaikuttaa vahvistavasti näihin ominaisuuksiin, telepatia, selvännäkökyky..
Mutta telepatia on varmaan ihan mahdollista kuitenkin kaikille kenellä "kanavat auki"  Smiley

Mulla on parhaan ystäväni kanssa aikamoinen "yhteentoimiva systeemi" ja telepatia vahva. Hän on  aurinko kuu merkurius kalat

Ja toisen ystäväni kanssa myös aika hyvä telepatia  merkurius rapu, neptunus ykkösessä

Itse olen aina sanonut että elämä olisi voinut olla helpompaakin, jos ei olisi tarvinnut aina "nähdä" asioita ja unia  ja niin syvälle pinnan alle, olisi vaan elänyt siinä pintapuolisessa maailmassa tietämättä kaikkea mitä asioiden takana oikeasti on..
« Viimeksi muokattu: 02.02.2009 13:43:38 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #22 : 09.03.2009 21:28:03 »

Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin että meillä  kalat merkkisillä on melko usein jotain telepaattisiksi luokiteltavia kykyjä..

Omalla kohdalla (minulla myös  pluto huoneessa 12) olen kuullut monen ihmisen hämmästelevän sitä, että olen sanonut juuri jotain sellaista mitä he hetki sitten ajattelivat. "Sä luet mun ajatukset!"


Lisäksi haluanpa tai en, joistakin ihmisistä vainuan herkemmin mielenliikkeet ja motivaatiot. Herkimmin toisilta kaloilta, ja maamerkeistä neitsyiltä sekä kauriilta. (Tarkoitan sellaisia ei niin ilmiselviä, käytöksestä pääteltäviä asioista, joita voi lukea tietyistä tähtimerkeistä kuin avoimesta kirjasta..)

Sitten käy niin että ajattelen jotakin asiaa (vaikkapa sitä kukkaruukkua) tai ihmistä, yhdistän ne mielessäni ja kas, kohtapa tuo ihminen vaikkapa soittaa kertoakseen miten tuo ajattelemani asia on hänellä päivänpolttava, esim. tulipa vaihdettua mullat kukkiin..

Ja sitten on paljonpaljon sellaisia mitälie sattumuksia tai etiäisiä joista en pidä edes lukua, viimeksi ns. lievempi maanantaina:

Muuan biisi alkoi soida päässäni ja kummitteli mielessäni koko päivän, ja illalla kun surffailin netissä, löysin samana päivänä julkaistun uutisen joka liittyi tuon kappaleen esittäjään. Uutinen oli julkaistu vielä keskipäivällä, jolloin tuo kappale ensimmäisen kerran tuli mieleeni..



tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #23 : 08.04.2009 12:01:03 »

Mä  vesimies
Toimii parin kaverin kanssa  aurinko kalat ja  vaaka ja exä  rapu
Äitiäni  jousimies olen testannut vuosia, raukka vaan ei tajua eikä usko siihen. Tai se vaan väittää ettei usko  Wink
Mulla kun ei oo vettä, mutta progekartalla  aurinko kalat
« Viimeksi muokattu: 10.04.2009 22:28:37 kirjoittanut ancelica » tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #24 : 13.04.2009 17:26:06 »

sanooko  neptunus aspect_con neptunus synastriakartalla mitään?  Huh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 14.04.2009 13:02:54 »

LYV,
sanoo sen, että olette suunnilleen saman ikäisiä, joten ei kannata lähteä tulkitsemaan sen enempää. Neppari liikkuu aika hitaasti.  Smiley
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #26 : 14.04.2009 16:30:21 »

LYV,
sanoo sen, että olette suunnilleen saman ikäisiä, joten ei kannata lähteä tulkitsemaan sen enempää. Neppari liikkuu aika hitaasti.  Smiley

olen tämmönen astro noobi  2funny en pahemmin tiedä miten nämä sillee menee. uglystupid2
tallennettu
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #27 : 08.10.2009 20:05:29 »

Kalat- ent. romanttinen suhde, nykyinen kaverini lukee minua kuin avointa kirjaa. En ymmärrä miten se edes on mahdollista, kasvojen liikkeiltään hän itse ei vaikuta edes (erityisen) älykkäältä mutta osaa lukea ihmisten mieltä ja varsinkin sielua aivan tajuttoman hyvin. Hän on ihminen johon ei ole tarvinnut puhumalla tutustua, vaan tuntuu kuin hän olisi jo aina tuntenutkin minut. (nouseva vesimies..)

Jousimies- kaksi hyvää ystävääni myös, toinen nainen toinen mies, osaavat lukea minua ja minä taas en heitä. Tuntuu ettei heidän päänsä sisälle edes pääse, tai sitten se vain ihan oikeastikkin on juuri tasan sitä mitä kertovat/näyttävät. Eikä ole mitään mörköjä olemassakaan.  Grin

Vaaka- veljeni, osaa analysoida puheitani mutta ei ole perillä ajatuksistani ellen niitä erikseen kerro.

Skorpioni- ent. romanttinen suhde myös. Grin Osasi lukea sieluani, ei sanojani. Koitti välillä etsiä minusta huonoja puolia ja kun oli ne löytänyt niin päätti kuitenkin pitää minua hyvänä ihmisenä ja oli siitä hyvin hämmentynyt. Jutustamme ei tullut sitten mitään, hän ei omin sanojensa mukaan kestänyt syvällisyyttä joka ei katkeroidu..  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: