Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto neliö Aurinko - kokemuksia hurjasta transiitista?  (Luettu 17088 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 11.06.2009 19:21:44 »

Näyttäisi olevan 59 astetta, mutta tiedettävästi minä en ymmärrä noista asteista hönkäsen pöläystä Grin Mutta, kaiken kaikkiaan tuntuu aivan ihanalle ajalle tämä plutoilu! Sanoisin, että jos on elänyt sisäistä ääntään kunnioittaen, muutos ei tule olemaan niin raju kuin heillä, jotka syystä tai toisesta ovat laiminlyöneet sisintään, olipa kyse sitten mistä elämän osa-alueesta tahansa. Sehän tämän plutoilun tarkoitus lienee aina - tuoda ihminen lähemmäs sitä, mitä hän todella on. Se on vähän sellainen "sinä joko muutut tai itket ja muutut"-tyylinen juttu ja mitä pidempään laiminlyö vastuuta Itsestään, sitä kovemmin kolahtaa, kun puhdistuskausi kaikesta turhasta alkaa.

Tiedän, että minulla tämä kausi liittyy mm. naiseuteen ja feminiinisyyteen, jotka ovat yksi tämän elämäni henkilökohtainen haaste. Toivon, että muutos tosiaan tulisi siihen, että peiliin katsoessaan näkisi kauniin, hehkeän naisen. Ainakin energisesti tähän mennessä tuntuu siltä, että ensimmäistä kertaa elämässään alkaa olla tosissaan sinut feminiinisen energian kanssa, muutenkin kuin satunnaisesti silloin tällöin.

Olen hyvällä mielellä Smiley

tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 11.06.2009 19:27:53 »

Atha Maarit, en oikein usko et sun Asc olisi noin, laita mulle syntymätiedot niin katson...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 11.06.2009 19:29:52 »

Kartta nouseepi esiin tiedoilla 23.03.1983 Kuopio, klo 04:44 Smiley
tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 11.06.2009 19:51:57 »

Atha Maarit,
sinulla nousumerkkinä kauris 12 astetta, vasta joskus 2014 Pl saavuttaa sen. Mutta siihen asti se kulkee sun 12. huoneessa, piilossa olevat, alitajuiset, neptuniaaniset asiat siis plutokoulussa. Tr Pluto on tehnyt neliötä sun Merkuriukselle paaarin viime vuoden aikana ja nyt Auringolle.
Kartallasi aika jännittävä ja mielenkiintoinen Uranus/Mc/Jupiter Jouskarissa...

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 11.06.2009 20:38:48 »

Ahaa, kiitoksia, minäpä jään jännityksellä odottelemaan tuota vuotta 2014. Olenkin silloin 31 vuotias ja minulla on ollut jo joskus 15-vuotiaasta lähtien sellainen olo, että kun olen 31, tapahtuu jotain todella merkittävää. Smiley Hienoa, että kartta tukee sitä. Ehkä minulle tulee sitten se muutto ulkomaille tai pamautan naimisiin tai joku läheisistä päättää palata takaisin henkimaailmaan. Mene ja tiedä, sen näkee sitten!

Kiitos kovasti vaivannäöstä! Uranus/Mc/Jupiter Jouskari kuvio ei tosin sano mitään, mie olen aivan ummikko astron kanssa Grin
tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 11.06.2009 21:08:33 »

Viestiketjun aiheena on Pluto neliö Aurinko, mutta hyppään vielä vähän aiheesta. Atha Maarit, Uranus tekee yhtymää Merkuriuksellesi 2010, silloin saattaa kiinnostus astrologiaan lisääntyä. Itselläni tuon transiitin aikana aloin harrastamaan astrologiaa enemmän, liityin mm. seuraan.
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #21 : 13.10.2009 09:45:24 »

No nytpäs se  pluto  aspect_squ  aurinko on sitten minulla. Ilmankos ajatuksissa syrttää ja tunnen olevani jotenkin "ulkopuolella" arjesta  tickedoff
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 13.10.2009 10:42:10 »

Tämä on varmaan jonkilaista hulluutta, mutta suurin piirtein odotan sitä, että aurinko  aspect_squ  pluto tarkentuisi kartallani. Maalis-huhtikuulla 2011 ollaan jo samalla asteella ennenkuin pollukka peruuttaa taas. Tarkka  aspect_squ rävähtää ensimmäisen kerran päälle 20.1.2012 joka jo päivänmääränä näyttää hurjalta, ja peruuttaa sitten vielä asteelle pariin otteeseen 2012.  Mutta jotenkin vain näitä odottelen, syntymäkartan asteentarkka   kuu  aspect_squ pluto ( aurinko aspect_con pluto löytyy myös, tosin  isolla orbilla) nyt vain vaatii elämän suunnan tarkastusta.  kuu   kauris :ssa on turvallisuushakuinen, ja välillä on ihan hyvä miettiä, olenko tehnyt oikeita vaiko vain helppoja ratkaisuja.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: