Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ahdistava uni  (Luettu 3253 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 19.10.2009 09:07:49 »

Kerronpa tänne viime öisen uneni, joka oli ahdistava.
Eli muistan, että kuulin joltakin, että äiti oli sairastunut ja kuulopuheiden perusteella vakavasti syöpä tms.
Hän oli hokenut, että heidän täytyy isän kanssa muuttaa (oma isäni on kyllä kuollut), koska eivät voi enää asua asunnossaan (omakotitalo) tämän sairauden takia.

Soitin sitten äidille ja aluksi juttelimme niitä näitä ja sitten kysyin tästä asiasta ja sanoin, että voi kyllä minulle kertoa ihan kaiken. Luurista ei kuulunut enää mitään vaikka yritin huudella äitiä.
Näin sitten isäni ja sanoin, että sanoo äidille, että voi laittaa vaikka tekstiviestiä, jos ei pysty sitä minulle sanomaan.

Seuraava asia, jonka muistan...olin äidin kanssa jossakin (paikkaa en muista) ja hän sanoi, että näkee enkeleitä...ja samassa minäkin näin, se ei ollut mikään kaunis enkeli, jollaisia kuvittelee enkeleiden olevan. Ja samassa se enkeli raahasi äidin mukanaan. Jäin perään katsomaan ja luulin, että äiti kuoli.

Olisiko tähän jollakin jotain kommenttia....jäi vähän paha maku tästä unesta.
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 04.12.2009 18:27:57 »

rauhoitu, ajattele ensin miten itse koet puhelimessa puhumisen unessa, onko se sulle viestintää..
myös kun et saanut äitiä kiinni, niin mieleeni tulee onko sinun suhteesi äitiin muuttunut?
Onko äiti kunnossa?
Onko hänellä jotain huolia, joita haluaisi kenties kertoa, tai jättää nimenomaan sinulle kertomatta. Vaiko onko sulla sellanen olo, että äiti salaa sinulta jotakin?
Enkeli suojelee, jos se ei ole ikävä asia. Silloin jos se tuntuu pahalle, täytyy miettiä onko jokin asia saanut väärisyneen vallan elämässä, tai onko usko horjunut? Ei se pahaa tarkoita, tarvitsee vain miettiä, mitä tuollaiset kuvat sinulle itsellesi merkitsee. Koska ne voi merkitä meille jokaiselle aivan eri asioita.

Toivottavasti uni ei jäänyt vaivaamaan! angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: