Mielenkiintoinen aihe.
Entä jos ei olekaan kyse kyvystä lukea toista ihmistä ja hänen ajatuksiaan - vaan kyvystä lukea sillä hetkellä maailmankaikkeudessa liikkuvaa energiaa. Että, se tunne tai ajatus ei olisikaan suoranaisesti sen toisen oma - vaan sinun oma ja tämä toinenkin ihminen on tarpeeksi herkkä tunteakseen / ajatellakseen samaa?
No sitten minulla on tällaisia muita hetkiä, jolloin voin kuulla ihan sanasta sanaan sen toisen kertovan, mikä on hätänä. Silloin ei yleensä jää arvelun varaan, kuka on kyseessä vaan näen tämän henkilön kasvot selkeästi ja kuulen hyvin. (Unessa)
Toisinaan taas mietin alituisesti jotain ihmistä ja jälkikäteen selviääkin, että hänellä oli sillä hetkellä terveytensä kanssa ongelmia.
Uskon itse myös, että toisen tunnetilaan voi uppouta. Tekisi mieli sanoa, että sitä en suosittele - mutta en tiedä mistä moiset sanat pulpahtivat mieleen...hmm.
Suljen itse aistikykyni tekemällä asioita ja keskittymällä niihin. Tähän mennessä olen tehnyt sitä aika kehnolla menestyksellä, mutta harjoitus tekee mestarin. Ihan varmasti pystyn jonain päivänä keskittymään 100 % asiaan kun asiaan. Se ehkä vaatii aikaa ja kuria, mutta olen päättänyt, että näin tulee tapahtumaan.
Nyt tuli se hymiökin tuohon - hups.
Mielenkiintoista kuulla muidenkin mielipiteitä.
/A