Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tiger Woods  (Luettu 13855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 23.12.2009 01:50:23 »

Jotain siinä on mikä tökkii. Pinnalta näyttää kaikki hyvältä mut onkin pahempi pervo kun useat. ikinä en oo siitä tykännyt, joku on tökkinyt.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 23.12.2009 02:10:32 »

Ah …Tiger is a tiger..!! smitten

Mie oon aina sympatiseerannut, tykännyt ja arvostanut Tigeria.

Olen ihaillut hänen vakaata ja tyylikästä tyyliään. Cool
 Golfin pelaajana huippu.
Tykkään myös ulkonäöstään. smitten

Mutta…mie oonkin aina tykännyt Kauris-miehistä.

Nousu- Neitsyt…sekin maamerkki, lisää vain tuota viileää tyyliä, josta pidän.

Ja minua ei yhtään haittaa, jos ulkoisesti viileän miehen sisällä palaa roihu… Wink

Kuu Jousimies…ideologi…vapautta kaipaava…levoton, avoin, halu kokea ja matkustella?
Mars Kaksonen..teräviä, älyllisiä suorituksia, muutokset ympäristössä ja ihmissuhteissa innostavat,
halu kokeilla ja hankkia hetkellistä mielihyvää..?
r
Uskonpa, että monelle tuli yllätyksenä tämä Tigerin toinen puoli.
Ihan eri kuvan on julkisuudessa hänestä saanut/ on antanut.

Mutta kaikesta huolimatta, minun silmissäni, taitava ammattilainen ja upea mies, minun makuuni. smitten smitten

Miullekin kyllä Taigeri iskis..  :Smiley  smitten
Mitäs Rovatar.. hän tykkää vaaleista Scandinaavisista naisista ja kimppakivasta..  Tongue
Voitasiin käydä lohduttamassa tämän valtavan kriisin keskellä.. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.12.2009 02:12:08 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 23.12.2009 02:31:36 »

Jotain siinä on mikä tökkii. Pinnalta näyttää kaikki hyvältä mut onkin pahempi pervo kun useat. ikinä en oo siitä tykännyt, joku on tökkinyt.

Meimi, olen kanssasi täysin samaa mieltä ! Pahimmat pyskopaatithan ovat yleensä hyväkäytöksisiä pukumiehiä  :Smiley

niinpä, päältäpäin ei herrasta uskois, on niin kiltin ja lutuisen näköinen.
No edelleenkin se kaksonen marsissa ja kuu-jousimiehessä, varokaa naiset mars-kaksos miehiä jos uskollisen miehen haluatte  Wink
Ja me kuu-jouskarit ei taideta maailman uskollisimpia olla   Cool

Olisi mielenkiintoista lukea vielä jotain tarkempaa tulkintaa herrasta, enpä olisi ulkoisen olemuksen perusteella uskonut, tai no, mitä pieniä vilauksia herrasta nähnyt... askendentti neitsyt = siveä ulkoa, sisältä/salaisesti voi olla vaikka minkälainen perverssi Tongue

Vieläkö joku siis ulkonäön perusteella "ihmettelee" luonteesta/elämästä ilmaantuvia piirteitä? Astrologiaa tutkivana tiedämme, että ulkoinen olemus on vain vaate, pinnan alta löytyy se todellinen minuus. Tuosta Tigeristä vielä, mikään ei pysy salassa Plutolta eikä Saturnukselta.

Niin tuota että päteekö tämä niinkuin naisiinkin..?  angel

You look like an angel... walk like an angel... talk like an angel... but I got wise...
You're the devil in disguise, oh yes you are, the devil in disguise..

You fooled me with your kisses, you cheated and you schemed,
heaven knows how you lied to me, you're not the way you seemed...  Wink

Varmaan Taigerinkin nimikko-biisi, mokomakin kuu kaksoset

Olen huomannut, että miesten  kuu kertoo olennaisimman niiden seksuaalisuudesta
ja seksuaalikäytöksestä ja naisilla kertoisi askendentti

Naisen  kuu kertoo enemmän naisen tunne-elämästä, mutta ei seksuaalisuudesta.
Miehen  askendentti antaa viitettä miehen tunne-elämästä.

Huomio, joka on pitänyt paikkansa ainakin pääpiirteittäin omissa tutkimuksissani,
mutta voi silti olla sattumaakin.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #18 : 23.12.2009 10:17:35 »

Mitäs Rovatar.. hän tykkää vaaleista Scandinaavisista naisista ja kimppakivasta..  Tongue

Sinäpä sen sanoit Sasha! smitten
Ihanaa, kun sinäkään et ole heti hädän hetkellä hylkäämässä ihmispoloa...vaan olet valmis auttamaan ja tukemaan häntä...
Meillä se on tämä Joulun hyväntahdon sanoma sydämessämme..  angel smitten

Mie oon niin empaattinen ihminen, että mulla tulee heti paha mieli itelläkin  Cry ,
 kun mietin tuota Tiger-raukan tilannetta.

Ja koska olen niin kiltti ja hyväntahtoinen, haluan auttaa ihmistä kriisissään ja tukea häntä vaikealla hetkellään.

Tiger-raukka..kuinka onneton hän ehkä nytkin on…media vielä kiusaa toista, knuppel2 tickedoff
 kaivaa kaiken hänen yksityiselämästään …
ehkä hän yksikseen nytkin itkee jossain Cry

….huvijahdillaan..

tai loistoasunnoillaan..

ilman naisen kosketusta ja lämmittävää…. Kiss

olkapäätä…  :Smiley

Nyt kuule, Sasha, aletaan pikimmiten selvittämään Tigerin yhteystietoja ja ojennetaan ainakin auttava...

kätemme  Wink

poikaparalle! smitten

Ps. Tämmönen sänky muuten näyttäs olevan tuolla aluksellaan, missä hänen sanotaan tällä hetkellä majailevan….

http://celebritiesonyachts.files.wordpress.com/2008/09/tiger-woods-yacht-stateroom.jpg

Muoks... tuli vielä mieleen, että
mehän voitas tietenkin yrittää saada jotain tukea matka- ym. kuluihimme vaikkapa eläinsuojeluliitolta...
tyyliin :
Pelastakaa tiger...!!

« Viimeksi muokattu: 23.12.2009 10:45:22 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 23.12.2009 10:46:35 »

Sashalle, mun mielestä naisen seksuaalisuutta kuvastaa mars,mutta voin olla väärässäkin  Wink Ja tietty vielä nousu-merkkikin vaikuttaa..
Mulla ollut vuosia oma sala-tiger  Tongue  Kiss  smitten  No joo tää nyt ei taas liity sit mitenkään enää topiciin  Grin
Menkää ihmeessä tytöt jeesaamaan Tigeriä sinne jahdille  Cheesy
Minuakin surettaa pojan kohtalo, sponsoritkin jo hänet hylkäävät. Minkäs ihminen vieteilleen voi..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 23.12.2009 20:14:20 »

Sinäpä sen sanoit Sasha! smitten
Ihanaa, kun sinäkään et ole heti hädän hetkellä hylkäämässä ihmispoloa...vaan olet valmis auttamaan ja tukemaan häntä...
Meillä se on tämä Joulun hyväntahdon sanoma sydämessämme..  angel smitten

Mie oon niin empaattinen ihminen, että mulla tulee heti paha mieli itelläkin  Cry ,
 kun mietin tuota Tiger-raukan tilannetta.

Ja koska olen niin kiltti ja hyväntahtoinen, haluan auttaa ihmistä kriisissään ja tukea häntä vaikealla hetkellään.

Tiger-raukka..kuinka onneton hän ehkä nytkin on…media vielä kiusaa toista, knuppel2 tickedoff
 kaivaa kaiken hänen yksityiselämästään …
ehkä hän yksikseen nytkin itkee jossain Cry

….huvijahdillaan..

tai loistoasunnoillaan..

ilman naisen kosketusta ja lämmittävää…. Kiss

olkapäätä…  :Smiley

Nyt kuule, Sasha, aletaan pikimmiten selvittämään Tigerin yhteystietoja ja ojennetaan ainakin auttava...

kätemme  Wink

poikaparalle! smitten

Ps. Tämmönen sänky muuten näyttäs olevan tuolla aluksellaan, missä hänen sanotaan tällä hetkellä majailevan….

http://celebritiesonyachts.files.wordpress.com/2008/09/tiger-woods-yacht-stateroom.jpg

Muoks... tuli vielä mieleen, että
mehän voitas tietenkin yrittää saada jotain tukea matka- ym. kuluihimme vaikkapa eläinsuojeluliitolta...
tyyliin :
Pelastakaa tiger...!!

Juu, minä en hylkää  kuu vesimies :nä hylkää ihmistä hädässä. Wink

Hahaa..! Grin Pitäisi kait ainakin perustaa Facebookiin Pelastakaa Taigeri,
kun siellä on jo nyt I Have Also Slept With Tiger Woods-ryhmä,
johon kuuluu yli jo nyt 250 tuhatta jäsentä. Grin

Sashalle, mun mielestä naisen seksuaalisuutta kuvastaa mars,mutta voin olla väärässäkin  Wink Ja tietty vielä nousu-merkkikin vaikuttaa..
Mulla ollut vuosia oma sala-tiger  Tongue  Kiss  smitten  No joo tää nyt ei taas liity sit mitenkään enää topiciin  Grin
Menkää ihmeessä tytöt jeesaamaan Tigeriä sinne jahdille  Cheesy
Minuakin surettaa pojan kohtalo, sponsoritkin jo hänet hylkäävät. Minkäs ihminen vieteilleen voi..

Mars..? Olen  mars oinas ... mutta kun mie olen myös  askendentti skorpioni  Tongue
...ja vapaa ja avoin mieleinen aurinko kaksoset ja  kuu vesimies ja sensuelli
ja omaa hyväänsä ajava  venus rapu..

Mie en voi elää ilman seksiä..  crazy2 ..muten menen tasapainosta pois. uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: