Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaamea uni - Ex murhasi 6 ihmistä  (Luettu 2915 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Leo0808
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.01.2010 19:25:56 »

Osaisiko joku tulkita tätä unta...

Heräsin viime yönä uneen, jossa ex-poikaystäväni 17 vuoden takaa (vielä vähän aikaa sitten haikailin niitä aikoja, kunnes juttelin hänen kanssaan, ja totesin etten enää nykyään olisi hänen kanssaan) oli ottanut extaasia tai jotain muuta huumetta, ja tappanut erittäin raalla tavalla 6 ihmistä. Murhat tapahtuivat jossain lämpimässä maassa, meren rannalla. Unessa olin nykyisen mieheni vanhempien luona kun murhista uutisoitiin tv:ssä. Paikalla oli myös ex:n äiti, kerroin nyksälle ja hänen vanhemmilleen, että tässä on xxx:n äiti ja minä olen joskus seurustellut hänen kanssaan. Nyksän isä heitti meidät molemmat ulos talostaan.

Nyksän kanssa ollaan haettu avioeroa minun aloitteestani, mutta silti mietin voisimmeko jatkaa. En tiedä onko tällä jotain tekemistä unen kanssa.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
tallennettu

Sun Leo
Ascendant Scorpio
Moon Sagittarius
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2010 22:49:14 »

Minun unissani murhat kuvaavat minun omia pelkojani, ahdistustani ja negatiivisia tunteitani.

Luulen, että uni heijasti sinun ristiriitaisuuttasi avioerosi suhteen. Ranta unessa usein heijastaa muutosta ja koska näit unta ex-miehestäsi niin mieleeni tulee pelkäätkö joutuvasi yksin, jos eroat. Silloinhan nykyisestä miehestäsi tuli ex-miehesi. Mitkä ovat tunteesi tällä hetkellä miestäsi kohtaan, oletko katkera, vihainen suhteenne päättymisestä joko hänelle, kohtalolle tai itsellesi?

Mitä avioero sinun mielestäsi "murhaa" elämässäsi?

Huume unessa usein edustaa sitä mitä se edustaa todellisuudessakin. Halua paeta kipeitä tosiasioita. Ehkä uni kertoo, että tosiasiassa avioero on liian vaikeaa käsitellä, että se ei ole niin helppo ratkaista kuin luulit. Sinähän mietit voitko jatkaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: