Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva leijona  (Luettu 8414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ohraz
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.02.2012 10:29:45 »

Moikka kaikille,

Päätin vihdoin ja viimein liittyä joukkoonne. Elikkä horoskoopit ovat aina kiinnostaneet ja niistä olen löytänyt aina yhtäläisyyksiä omaan persoonaani. Olen siis nouseva Leijona, aurinko vesimiehessä, kuu ravuissa, merkurius kauriissa, venus kaloissa ja mars kauriissa (oinas keskitaivaalla ja vaaka keskiyön merkkinä, noususolmu vaaássa ja laskusolmu oinaassa, chiron oinaassa)..

voiko joku kertoa oheisesta jotakin..?  Smiley
tallennettu

Aurinko     vesimies, nouseva leijona
kuu           rapu
merkurius  kauris
venus        kalat
mars         kauris
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.02.2012 13:49:17 »

Nousevissa leijonissa lienee lämpöä ja tunnetta hyvinkin paljon. Liekö "hieman" huomionkipeitäkin  Cool ja päämäärätietoisia?
Nousevissa leijonissa on valovoimaa ja karismaa, rohkeutta ja tempperamenttia.
Kuu rapulainen taas saattaa kuitenkin herkistää ja kenties kuu rapu on vähän arempi. Leijonahan ei pelkää eikä jännitä (kai) mutta rapu saattaa.
Kun näkisi kartan kokonaisuutena olisi parempi, eli josko laitat liitteeksi kartan tai vaikkapa syntymäajat tänne niin voi katsoa paremmin  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #2 : 27.02.2012 22:57:35 »

Merkurius kauriissa ei ole liiemmin puheliaalla päällä "Puhut vähän, mutta asiaa"-tyylillä ja asiantuntijuus paistaa puheesta läpi. Itsellä myös  merkurius kauris . Mars kauriissa on kohtuullisen hillitty tarmonpesä, ehkä ennemminkin sinnikkyyttä. Paitsi, kun oikkuperse oinas on keskitaivaalla, niin "minä ite!"-tyyli on valloillaan. Eli pioneerimaisesti eteenpäin ja haluat tehdä itse, delegoiminen voi olla vaikeaa.

Joku muu saa jatkaa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2012 04:02:32 »

RapuKuu on herkkä ja tunteellinen, läheisyyttä ja hellyyttä kaipaava.  Venus Kaloissa on varmaan vähän passiivinen rakkaussuhteissa, ehkä vähän hälläväliätyyppi.  Kuunsolmun ja Chironin kohdalla enemmän merkitsee huone, eli se elämänalue, kuin merkki.

Lisäähän karttasi tänne tai laita syntymätietosi,  on helpompi kun näkee koko kartan ja mikä liittyy mihinkin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 28.02.2012 04:51:15 »

Koko kartta olisi kiva Smiley. En niin perusta näihin pelkästään merkkikohtaisiin kuvauksiin.

Nousuleijonasta voin toki sanoa sen (vaikka sitä kaurista ja rapua siellä olisikin), että kyllähän se ulospäin näkyy välillä (usein),  "huomaatka mut hinnalla millä hyvänsä" Vaikka sitä kuu ravun ja Venus  kalojen tuomaa herkkyyttä varmasti on huomattavissa myös, niin oinas mc:llä leijonan nousun kanssa antaa kyllä ulkoatulkitseville ihmiselle susta enemmän voimakkaan ja itseluottamuksellisen kuvan, niin työssä kuin peruspersoonassakin. Vaikka itse välilä voitkin kokea itsesi haavoittuvaisemmaksi kuin mitä muut ajattelevat. Vesimiehen omalaatuisuus ei tuota em. luonnekuvaa toisten silmissä varsinkaan heikennä.

Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän leijona näkyy ja kuuluu. Mihin kohtaan tuo aurinko sitten dc:llä jää, vaikuttaa paljon siihen,  kuinka paljon esim. projisoit omia ominaisuuksiasi toisiin ja näet ne toisten kautta, vaikka todellisuuudessa ne ovat itsessäsi.

Merkuriuksen ja Marsin asema tekee susta helposti laskelmoivan ja ylianalyyttisen tms. mahdollinen neliö khironiin ja mc:lle voi aiheuttaa hankaluuksia työn parissa, etkä saa mc. oinastasi parhaalla mahdollisella tavalla esim. mahdollisen kyynisyyden vuoksi ilmaisussasi ja toiminnassasi työelämässä, ko. merkkien mahdollinen oppositio kuuhun huoneeseen kaksitoista tuo samaa myös tunne-elämään. Alttiutta voi olla luuston ja hermoston sairauksiin, migreeniä myös. Luuston ongelmat voivat näkyä urheilun tuomina rasituksina tms....

Linkitä kartta tai laita synt. aika, niin tekee hommasta helmpompaa
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #5 : 28.02.2012 10:49:00 »

Täällä myös yksi nousuleijona!  askendentti aspect_tri saturnus uranus

Eli jos tämä neitsyt-lapsi oli ujo lapsena, niin kyllä tuo leijona nostaa iän karttuessa kovasti päätään. Tosin näyttelijöitä tai hauskoja piirteitä omaavia henkilöitä olen osannut matkia iät ja ajat. Tunteet toisinaan kuohahtaa, vaikka mulla onkin  kuu vaaka siinä tasapainoilemassa. Tykkään esiintyä silloin, kun tiedän mitä pitää sanoa tai olen opetellut asian ulkoa. Spontaanistikin toisinaan.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 06.05.2012 13:52:28 »

Moikka kaikille,

Päätin vihdoin ja viimein liittyä joukkoonne. Elikkä horoskoopit ovat aina kiinnostaneet ja niistä olen löytänyt aina yhtäläisyyksiä omaan persoonaani. Olen siis nouseva Leijona, aurinko vesimiehessä, kuu ravuissa, merkurius kauriissa, venus kaloissa ja mars kauriissa (oinas keskitaivaalla ja vaaka keskiyön merkkinä, noususolmu vaaássa ja laskusolmu oinaassa, chiron oinaassa)..

voiko joku kertoa oheisesta jotakin..?  Smiley

Syntymäkarttaa tulisi tulkita kokonaisuutena joten näillä tiedoilla on vaikea yhdistää palikoita yhteen..
Laskusolmu ja Chiron Oinaassa saa minut miettimään onko niillä aspekti vielä Saturnukseen tai muuten Saturnus
vahvasti aspektoitu..Yksi tärkeä seikka missä huoneissa ovat, myös Pluto ja Jupiter puuttuu jne.
AC/DC akselisi on mielenkiintoinen ja näinköhän niille tulee myös aspekteja.

-M-
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: