Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hermot männee.. apuja??  (Luettu 4147 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 19.01.2010 22:39:14 »

Mulla on ihan tyhmä syntymäkartta kun en ensinnäkään osaa sitä tulkita, vaikka miten yritän katsoa ni en ymmärrä mitään, en siis yhtään mitään. Sen mä nään että nuo 5,6,7,9 huoneet on tyhjiä?? Eli eikös tuossa ole just kaikki perhe, rakkaus ja lapset?? No ei se mittää.. eihän mulla mitään noista olekkaan mut mite nuo pitäis oikein tulkita?? Sit jossain muissa on ihan hirveästi taas sit tapahtumaa niin niitä en sitten sen takia osaa lähteä purkamaan!? Angry Miks ne ei nyt sit vois olla vaan ihan nätisti hieman ripoteltuina, kaikkea kiusaa just mulle tickedoff Puuh.. missä näistä on mun ura ja ammatti?? Mites mä nään tästä mun haasteet?? (nehän mä taidan tietää muutenkin..) parisuhteen.. tai näkeeks tästä mitään millo se mahdollisesti ilmestyis tai millainen se mies tulee olee tms?? Cheesy Jos joku vois valaista?? Mä en siis vaan osaa vaikka miten yritän ymmärtää mikä mikäkin merkki on.. saati huone.. kärki.. ja mitä niitä on Lips Sealed Järki männöö..
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2010 22:46:22 »

Olisi kiva auttaa, mutta tumpelo aloittelija kun olen, niin en oikein osaa itsekään ^^

Mutta niin, sitä vaan piti sanoa, että se, että ne perhe ja rakkaus huoneet on tyhjiä, ei tarkoita, etteikö sinulla voisi olla miestä ja perhettä ja ettetkö kokisi elämässäsi onnea sillä saralla. Enemmänkin se kaiketi tarkoittaa, sitä, että elämäsi ei keskity erityisesti niiden teemojen ympärillä, esimerkiksi kehität itseäsi ehkä muilla, niiden muiden huoneiden osoittamilla elämänalueilla. Tai kohtaat elämässäsi erityisesti asioita ja ongelmia, joiden teemat ovat juuri näistä huoneista, joihin planeettoja on kasautunut. Korjatkaa jos olen väärässä =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2010 23:26:33 »

Niin se on, kuin In tuossa jo kertoikin, että tyhjä huone tarkoittaa: ei oppimisen paikkoja tässä elämässä.

Ota iisisti, jenima.  Aloita pienistä palasista.  Eläinradan merkit on kaiken perusta, loppu onkin pelkkää palapeliä.   :Smiley  Noin raa'asti yleistäen.

Aurinko, Kuu, Nousumerkki.  Siinä ne peruspilarit, mistä karttaa yleensäkin lähdetään purkamaan.  Sitten ehkä Merkurius, Venus, Mars.  Unohda ne huoneet vielä, ne ehtii myöhemminkin.  Ei kaikkea voi kerralla omaksuakaan.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 23:29:14 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2010 00:44:29 »

Niin mut minusta itsestä kun taas tuntuu et kaikki muu menis mut miestä ja perhettä vaan ei tunnu löytyvän tai sit vaan sössin ne aina jotenkin. Ehkä se sit on vasta seuraavassa elämässä opittavana Cry Mistä mä ne eläinradan merkit näen?? Undecided
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.01.2010 07:11:35 »

^ Siinähän olet jo katsonut ne eläinradan merkit kun olet ne allekirjoitukseesi rustannut. Parempi aloittaa niin, että vain isket tietosi johonkin ohjelmaan, esim. astro.comiin tai tänne astro.fi:hin ja luet tulkintoja joita koneet tekevät kartastasi ja kun tajuat sitten ne ensin, niin tarkempi syynäily lienee tarpeen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 29.01.2010 13:17:38 »

jenima, kakkosessasi aurinko ja merkkari; menestystä varoissa.. onko jupiter kympissäsi vai 11sta?? samoja itselläni.

jos jaksat kahlaa tuo ketju!

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=13544.0

2. FINASSIASIAT – ENERGIA ENERGIAT

Toisessa huoneessa itseilmaisuamme ilmenee kestävyytenä; esimerkiksi henkilökohtaisten perustarpeiden tyydyttämisenä, talousasioiden ja perheasioiden hoidossa, mikä heijastelee vaurastumisen laatua.

- Kaikilla ihmisillä on itsensä elättämisen valmiudet, avut ja lahjakkuudet löydettävissä ansaitaksesi oma toimeentulo. Myös puhekykyä, laulu voivat olla sellaisia, vaikka tämä huone ei sellaisenaan viittaa näihin lahjoihin.

- Raha on energian synonyymi, ne merkitsevät samaa asiaa. Jos ei ole energiaa siis käyttöpääomaa, ei jaksa tehdä työtä ja ansaita rahaa.

- Tee työsi suurella ilolla (rakkaudella) ja tunteella, tämän huoneen edustamilla elämänalueilla niin raha-asiasi paranevat. Olisi hyvä jos sinulla olisi ensin visioita rahan ansaitsemisesta.

- Älä suhtaudu rahaan ja ansaitsemiseen negatiivisesti, mutta älä myöskään käytä rahaa väärin yli-ihannoiden sitä ainoana mahdollisuuksiesi antajana.

haluaisin inttää vastaan: jos ei opittavaa alueilla joissa ei planeettoja?

kuten itselläni minä, koti, työ, perintö, seksuaalisuus, ulkomaat/filosofia? ei pidä paikkaansa - ja muka että eräällä ei opittavaa asuminen, koti, työ ja tuki? juuri näitä hän pähkäilee kuukausikaupalla. tsekkaan vielä apt.  Smiley

tässä eräällä  aurinko

9. VIISAUDEN SAAVUTTAMINEN

Yhdeksäs huone voi parhaimmillaan ilmentää jumalaista älykkyyttä, terävää ja laaja-alaista kuin lasersäde.

- Tämä huone tuo onnea, onnekkuutta, rikkautta, vaurautta, henkistä elämää ja mainetta; ihmiset kokevat saavansa sinusta; myötätuntoa ja isän.

- Huone mahdollistaa yliluonnollista viisautta ja tietoa selviytymisestäsi syvällisten psyyken kokemusten paljastumisien kautta.

- Kehittynyt suhteesi korkeampaan älykkyyteen ja henkilökohtainen kyvykkyyteesi lisätä tietoisuuttasi elämän eri alueilla, laajentaa suhdettasi myös laajempaan sosiaaliseen elämään jossa vaaditaan tiettyä protokollaa, perinteiden ja rituaalien arvovaltaista noudattamista, eri kulttuurikerroksissa myös kansainvälisellä tasolla, mahdollistaa sinulle näkyvän aseman yhteisössä.

- Huuda jumalalta ihmeitä. Rukoile ja tunne myötätuntoa toisia kohtaan, silloin kaikki muuttuu paremmaksi.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2010 13:25:20 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: