Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaudet astrologisella kartalla  (Luettu 27482 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 03.05.2010 11:00:37 »

En tiedä onko tällä mitään merkitystä, mutta tunnen muutaman ihmisen läheisesti joilla on chiron 6.huoneessa ja heillä on ilmennyt polvivammoja, polven kulumista, ovat joutuneet polvileikkauksiin.
MUTTA näillä kolmella ihmisellä on tuo chiron kutosessa oppositiossa uranukseen.
Eikö uranus liitykin kirurgiaan tai sellaisiin operaatioihin???

Chironin oppositiot Saturnukseen ja Uranukseen ovat eräänlaisia hyvin pitkiä sukupolvitransiitteja ja käsittääkseni tuo transiitti löytyy usealta sukupolvelta ja tuskin kaikki näistä sadoista tuhansista ihmisistä menevät polvileikkaukseen. Smiley Eli syy voi löytyä jostain muualta, ellei sitten Chiron ole erityisen korostunut kartalla ja tee muitakin aspekteja.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #46 : 03.05.2010 11:19:02 »

En tiedä onko tällä mitään merkitystä, mutta tunnen muutaman ihmisen läheisesti joilla on chiron 6.huoneessa ja heillä on ilmennyt polvivammoja, polven kulumista, ovat joutuneet polvileikkauksiin.
MUTTA näillä kolmella ihmisellä on tuo chiron kutosessa oppositiossa uranukseen.
Eikö uranus liitykin kirurgiaan tai sellaisiin operaatioihin???

Chironin oppositiot Saturnukseen ja Uranukseen ovat eräänlaisia hyvin pitkiä sukupolvitransiitteja ja käsittääkseni tuo transiitti löytyy usealta sukupolvelta ja tuskin kaikki näistä sadoista tuhansista ihmisistä menevät polvileikkaukseen. Smiley Eli syy voi löytyä jostain muualta, ellei sitten Chiron ole erityisen korostunut kartalla ja tee muitakin aspekteja.

Niin, mutta jos kysymys onkin vain taipumuksesta, joka ei vielä tarkoita,
että se tulisi koskaan elämässä olemaan ongelma? Wink
Polvien naksumiset ja polvilumpioiden hienoiset väärät asennot esim. kersana kaatumisen johdosta
on erittäin yleisiä.
Mullakin on urheilusta tulleet vammat, toisessa synnynäisenä on ollut polven naksuminen.
Ei siis todellakaan mitään huomionarvoista, ellen urheilisi aktiivisesti
ja kokisi pientä lievää kipua välillä.  Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 03.05.2010 11:28:14 »

Plus, suomalaisilla on vissiin luonnostaan huonot luut ja nivelet Cheesy
Siis osteoporoosit ja nivelrikot sun muut reumat ovat suomalaisille tyypillisiä perinnöllisiä sairauksia.
Tosin, onhan tuo kuvio tietysti "ei suomalaisillakin" Smiley Joten sitä en osaa selittää Cheesy

Totta, se on monen monen kartalla. Mutta itse olen tehnyt huomioni niistä joilla on chiron kutosessa. Kreivi Krapula tosin on siitä poikkeus, koska hällä chiron nelosessa..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 03.05.2010 11:41:02 »

Siis osteoporoosit ja nivelrikot sun muut reumat ovat suomalaisille tyypillisiä perinnöllisiä sairauksia.
Tosin, onhan tuo kuvio tietysti "ei suomalaisillakin" Smiley Joten sitä en osaa selittää Cheesy

Totta, se on monen monen kartalla. Mutta itse olen tehnyt huomioni niistä joilla on chiron kutosessa. Kreivi Krapula tosin on siitä poikkeus, koska hällä chiron nelosessa..

Nousee esiin kysymys, että mikäköhän nousumerkki sitten näillä läheisilläsi on? Smiley Sinnehän voi tulla hyvin joku transiitti tai vastaava, joka vaikuttaa sitten ja aktivoi jotain, ehkä inkonjuktio nousumerkistä Chironiin ja transiitti siinä sitten laukaisemassa?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 03.05.2010 11:47:14 »

Mulla on tällä hetkellä päällä vapun päivästä alkanut kurkkukipu, joka alkaa lähes aina holtittoman juhlimisen jälkeen. Koska olen viimeksi 2009 syksyllä ollut enemmän radalla tai säännöllisesti itsetuhoinen  Tongue , niin nyt vasta tajuan aivan täyden yhteyden.

Merkurius, Bacchus ja Neptunus varmaan karkeloivat tuolla nielussa nyt, kun puhuminen tekee tiukkaa. Täytyy katsoa, kun on aikaa koneella.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 04.05.2010 07:22:00 »

Nousee esiin kysymys, että mikäköhän nousumerkki sitten näillä läheisilläsi on? Smiley Sinnehän voi tulla hyvin joku transiitti tai vastaava, joka vaikuttaa sitten ja aktivoi jotain, ehkä inkonjuktio nousumerkistä Chironiin ja transiitti siinä sitten laukaisemassa?
¨

Kahdella oli sama nousu merkki, mutta heillä tapahtui eri vuosina nämä asiat.
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #51 : 04.05.2010 19:19:37 »

chiron aspect_opp neptunus -> taipuvuus luulosairauteen?
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #52 : 23.05.2010 01:14:40 »

Kaipa se on se kolikon kääntöpuoli tuolla nepparillakin. Itse miellän kuitenkin tuon planeetan ominaisuudet pääsääntöisesti positiivisiksi...
Enkä ollenkaan reppanaksi runotyttö, hei parannetaan maailma ja laajennetaan tietoisuutta, energiaksi. Minulle henk. koht  neptunus on atrain. Poseidon ja veden mahti. Paini, voima ja massa. Lips Sealed

tämä jäi mulle mieleen, olen runotyttö, mutten reppana, mutta en ollut kuullut koskaan tuollaista näkökulmaa keneltäkään nykyastrologian harrastajalta.

muinoin Poseidon ja Neptunuskin kenties olivat mahtavia jumalia sen ajan psyykessä...kuvatkin heistä olivat juuri sellaisia lihaksikkaita partaukkoja iso atrain kädessä. Oisko  neptunus suomalaisten Ahti...

mutta tuota ajatusta voisi kehitellä. vedellä on voimansa. vesi myös pelottaa, kun siihen voi hukkua, ja voi menettää hallintansa. tunnevoima on myös yksi avain elinvoiman vapaaseen liikkuvuuteen ja vitaalisuuteen, jos nyt jonkun terveysjutun tähän.

tukahdutettu tai torjuttu tunnepuoli voi aiheuttaa fyysisiäkin sairauksia.

mutta eipä tunteiden vallan allakaan pidä olla, jos haluaa olla tasapainossa ja terve. itselläni oli nuorena ongelma liian voimakkaista tunteista, että se ei ollut ihan tervettä. sitä saattoi pakahtua, hajota tai musertua tunteisiinsa. toisaalta myös hyvät tunteet oli voimakkaita.

nykyään olen suhteellisessa tasapainossa tunteideni kanssa, niin etten ole niiden vallassa ja huku niihin.

voimakas  neptunus

« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 01:18:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: