Kaipa se on se kolikon kääntöpuoli tuolla nepparillakin. Itse miellän kuitenkin tuon planeetan ominaisuudet pääsääntöisesti positiivisiksi...
Enkä ollenkaan reppanaksi runotyttö, hei parannetaan maailma ja laajennetaan tietoisuutta, energiaksi.
Minulle henk. koht on atrain. Poseidon ja veden mahti. Paini, voima ja massa. tämä jäi mulle mieleen, olen runotyttö, mutten reppana, mutta en ollut kuullut koskaan tuollaista näkökulmaa keneltäkään nykyastrologian harrastajalta.
muinoin Poseidon ja Neptunuskin kenties olivat mahtavia jumalia sen ajan psyykessä...kuvatkin heistä olivat juuri sellaisia lihaksikkaita partaukkoja iso atrain kädessä. Oisko
suomalaisten Ahti...
mutta tuota ajatusta voisi kehitellä. vedellä on voimansa. vesi myös pelottaa, kun siihen voi hukkua, ja voi menettää hallintansa. tunnevoima on myös yksi avain elinvoiman vapaaseen liikkuvuuteen ja vitaalisuuteen, jos nyt jonkun terveysjutun tähän.
tukahdutettu tai torjuttu tunnepuoli voi aiheuttaa fyysisiäkin sairauksia.
mutta eipä tunteiden vallan allakaan pidä olla, jos haluaa olla tasapainossa ja terve. itselläni oli nuorena ongelma liian voimakkaista tunteista, että se ei ollut ihan tervettä. sitä saattoi pakahtua, hajota tai musertua tunteisiinsa. toisaalta myös hyvät tunteet oli voimakkaita.
nykyään olen suhteellisessa tasapainossa tunteideni kanssa, niin etten ole niiden vallassa ja huku niihin.
voimakas