Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyt täällä hei!  (Luettu 3469 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tiinanen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.02.2010 23:07:11 »

Heipä hei!
Jonkun aikaa enemmän tai vähemmän aktiivisesti olen jo sivustolla pyörinyt, mutta nyt sitten rekisteröidyin.

Olen todella tietämätön astrologian suhteen ja muuta en siihen viitaten itsestäni tiedä kun, että olen horoskoopiltani neitsyt. Miten opin tulkitsemaan tuota niin vieraan oloista karttaa, josta näkee mm. huoneet yms? Ja mitäs ne huoneet edes ovat?  :Smiley

Kysymyksiä taitaa olla paljon enemmän kun halukkaita vastailemaan, joten jospa kysyisin vielä, että onkos jotakin paikkaa missä olisi helposti ymmärrettävää tekstiä - näin untuvikolle Smiley ? Toki siis sen kartan jo löysin, mutten sitä osaa yhtään tulkita.

Taitaa nyt mennä taas osaltani niin jaaritteluksi (yksinään), joten siis; Hei vain kaikille!  Smiley
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2010 23:16:05 »

Hei 'tiinanen'!

Tervetuloa astrologian ihmeelliseen maailmaan.

Etusivun yläosassa on kohta: Artikkelit. Sieltä löytyy astrologinen tietopaketti perustietoa varten.

Lisäksi täällä löytyy monta eri topiccia mm. Astrologiaa vasta-alkajille. Siitä vaan opiskelemaan.  Smiley
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
tiinanen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 08.02.2010 01:36:33 »

Juu, löysinkin tuon 'tietopaketin' ja paljon on sisäistettävää. Vaikealta tuntuu kun ei tiedä oikein mistä aloittaa. Chakrat kiinnostavat mielettömästi, nyt tämä astrologiakin kaikessa komeudessaan. Puuh..  Undecided

Pitäisi osata keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, jotta ymmärtäisi kunnolla. Nyt kun tuntuu, että vaikka kuinka tuota tietopakettia luen, niin en sisäistä kunnolla tai saa oikein vastauksia (näin ensimmäisiin)kysymyksiini. Ehkä painun pehkuihin ja huomenna sitten virein mielin uudestaan lukemaan  Smiley.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: