Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä numero seitsemän voi tarkoittaa?  (Luettu 8840 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« : 11.12.2009 17:50:21 »

En tiedä kuuluuko tämä tähän osioon ja/tai onko koko aihe omaa mielikuvituksen tuotetta mutta tietääkö joku mitä numero seitsemän tarkoittaa jos se esiintyy, itselle merkittävissä asioissa?

Esim. Ex-rakkaani ilmoitti 07.04, että hänen veljensä on kuollut, tuosta tasan seitsemän kuukauden kuluttua 07.11 tämä rakkaani sanoi hyvästi  Sad ja nyt 07.12 isäni kuoli. Kaikki nämä tapahtui siis tämän vuoden puolella.

Ehkä joo ihan vaan sattumaa mutta vaan niin jännästi tuo seiska esiintyy noissa tapahtumissa. Eikun sitten odottelemaan tammikuun seitsemättä  Undecided
tallennettu

Everything happens for a reason
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2009 18:18:08 »

Olisikohan se sinun onnennumerosi. Itselläni seitsemän on tärkeä luku, se esiintyy kahdesti omassa syntymäajassakin ja monia asioita selittyy seitsemällä. Sinulla se esiintyy vaan varsin ikävissä merkeissä.

Tällä hetkellä tuo kolmonen on se jokin. En tiedä mistä se tulee, mutta niin aina vain käy.
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2009 18:30:39 »

Kiitos Ulkopuolinen ja annaelen  smitten vastauksista.

Voi kun se olisi sitä koska tapahtumat mihin tuo luku kuuluu niin ovat kaikkea muuta kuin onnellisia.

Tuossa yritin etsiä tietoa tuosta seiskasta ja numerologiassa oli:

 "7  on joissain perinteissä pyhä luku. Luku kertoo että  kaikki on valmista ja asiat on hyväksyttävä sellaisina kuin ne ovat. Tutkimus, tieto, henkisyys, yksinäisyys ja mystiset taidot ja kyvyt sisältyvät seitsemän alaisuuteen. Seiskaihminen on  etsijä, tutkija, uneksija, ajattelija ja ikuinen opiskelija. Elämän mysteerit kiehtoo ja vie mukaansa helposti tätä haaveksijaa, joka vetäytyy helposti omiin ympyröihinsä. Seitsemän tuo haasteena  henkisen tilinpäätöksen. On pakko kohdata itsensä."

Etenkin nuo viimeiset lauseet: "Seitsemän tuo haasteena  henkisen tilinpäätöksen. On pakko kohdata itsensä." Todellakin itsellä on ollut oikein kunnolla itsetutkiskelun paikka ja voin jo nyt sanoa, että viime kuukaudet ovat olleet jonkinlaisia isoja pysähtymisen paikkoja elämässäni.
tallennettu

Everything happens for a reason
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2009 18:57:07 »

Taroteissa mun oma kortti on 7 ja siis Vaunut.

Googlettamalla löytyy monen moista tulkintaa,
ehkä sieltä löydät lisää neuvoja?
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2009 19:31:12 »

Taroteissa mun oma kortti on 7 ja siis Vaunut.

Googlettamalla löytyy monen moista tulkintaa,
ehkä sieltä löydät lisää neuvoja?

Kiitos kimo
tallennettu

Everything happens for a reason
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2009 19:36:19 »

Niin eräs ennustaja minulle sanoi ja halusin tai en niin monesta muusta hän kyllä oli oikeassa.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #6 : 14.12.2009 14:05:12 »

En tiedä kuuluuko tämä tähän osioon ja/tai onko koko aihe omaa mielikuvituksen tuotetta mutta tietääkö joku mitä numero seitsemän tarkoittaa jos se esiintyy, itselle merkittävissä asioissa?



Tiedähäntä, mutta ainakin se (sapta; vrt. latinan 'septem') esiintyy huomattavan usein Rgvedan "kuuluisassa" asyavaamasya-suuktassa (Rgveda I 164):

asya vAmasya palitasya hotustasya bhrAtA madhyamo astyashnaH |
tR^itIyo bhrAtA ghR^itapR^iShTho asyAtrApashyaM vishpatiM *sapta*putram || 1.164.01

*sapta* yu~njanti rathamekachakrameko ashvo vahati *sapta*nAmA |
trinAbhi chakramajaramanarvaM yatremA vishvA bhuvanAdhi tasthuH || 1.164.02

imaM rathamadhi ye *sapta* tasthuH *sapta*chakraM *sapta* vahantyashvAH |
*sapta* svasAro abhi saM navante yatra gavAM nihitA *sapta* nAma || 1.164.03

pAkaH pR^ichChAmi manasAvijAnandevAnAmenA nihitA padAni |
vatse baShkaye.adhi *sapta* tantUnvi tatnire kavaya otavA u || 1.164.05

dvAdashAraM nahi tajjarAya varvarti chakraM pari dyAmR^itasya |
A putrA agne mithunAso atra *sapta* shatAni viMshatishcha tasthuH || 1.164.11

sAkaMjAnAM *sapta*thamAhurekajaM ShaLidyamA R^iShayo devajA iti |
teShAmiShTAni vihitAni dhAmasha sthAtre rejante vikR^itAni rUpashaH || 1.164.15

*sapta*rdhagarbhA bhuvanasya reto viShNostiShThanti pradishA vidharmaNi |
te dhItibhirmanasA te vipashchitaH paribhuvaH pari bhavanti vishvataH || 1.164.36
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #7 : 13.01.2010 14:05:54 »

Mistäs muuten voisi selvittää oman onnennumeronsa oikein oikeasti? Tai no niin oikeasti kun se nyt voi olla...
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2010 19:46:23 »

Ennustajalta saa varmimmin tietää. Minun onnenlukuni ei tänään onnea minulle suonut vaan seitsemän tunnin kyvyttömyyden liikkua.
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #9 : 13.01.2010 20:22:14 »

Kyllä toi seiska taitaa jonkinlainen onneluku mulle olla, ainakin tällä hetkellä  Smiley, koska tän kuun seitsemäs tapahtuikin jotain mukavaa  smitten ....jolla voi olla kauaskantoiset, positiiviset sellaiset, seuraukset  Smiley

Ihanaa jos tää kaikki raskas suru ja murhe on nyt lopulta takana  smitten
tallennettu

Everything happens for a reason
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #10 : 14.01.2010 09:18:31 »

Olen kysyny ennustajalta, jolla olen käynyt muutamia kertoja, mutta se ei tiedä sellaisia asioita. Näkee paljon, mutta toisaalta taas en tykkää sen asenteesta kertoa. Jättää paljon kertomatta, koska on uskovainen ihminen. Eikai se mun elämäni nyt niin syntistä ole  Grin No päivä kerrallaan, eikai sitä huomista tarvi tänään elääkään.
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #11 : 18.02.2010 22:03:23 »

Onnenlukuja kysellään, tässä vastaus:

esimerkkipäivä: 12.08.1969
laske syntymäpäiväsi numerot yhteen eli 12 -> 1+2=3
ja laske kaikki syntymäpäivässä olevat numerosi yhteen
1+2+8+1+9+6+9=9

Tämän henkilön onnennumerot ovat 3 ja 9, on kokeiltu ja toimii Smiley

Kannattaa tarkistaa vielä numerologiasta, mitkä olivat mestariluvut, 11 ainakin eli sitä ei lasketa 1+1 vaan se on 11.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: