Minulla on myös syntymäkartalla tämä aspekti ja tunnistan itseni ylläolleista kuvauksista aivan täydellisesti! Mustasukkainen en tosin ole ja silloin kun joskus olen ollut, siihen on tosiaan ollut myös aihetta ja mies on karannutkin sitten tämän toisen matkaan (vaikka onkin satuillut minulle muuta).
Esteettisellä puolella (valmistun kesäkuussa taidekoulusta) olen aina pitänyt synkeämmistä jutuista. Tai siis niin että näen kauneutta asioissa, jotka muiden mielestä eivät ole kauniita. Omassa taiteessa esiintyvät niin rinta rinnan kaikki ihanat söpöilyt ja karamellivärit kuin vähän epäsovinnaisemmatkin aiheet kuten erilaiset fetissit, transvestiittiset elementit ja gore.
koen pystyväni kulkemaan tämän taiteen kanssa sekä sen valoisalla että pimeällä puolella niin, ettei kumpikaan saa minusta yliotetta. Kauriista sanotaankin aina, että se on merkkinä ainoa, joka viihtyy sekä valossa että varjossa ja ammentaa voimansa molemmista
Niin ja lapsena rakastin kaikkia mörköjä ja hirviöitä! Pidän niistä edelleen. Minusta rumat ja ällötkin tarvitsevat huomiota. Minulla tätä piirrettä korostaa vielä
joka Sepon kuvauksen mukaan saa lohtunsa ja energiansa kaikesta friikistä. Pitää paikkaansa!
Olen aina ajatellut, että tämä aspekti olisi jotenkin raskas ja vaikea parisuhteeseen ja rakkauteen liittyen, mutta luettuani teidän kuvauksenne rakkauden ehdottomuudesta - kaikki tai ei mitään - allekirjoitan sen täysin. Minä en hepsankeikkaile enkä arvosta sitä ominaisuutta puolisossakaan.
minussa on vielä edustaa tätä "Vain MINÄ olen sinun, sinulla ei saa olla muita ja sinä olet MINUN, minulla ei ole ketään muita"-mentaliteettia, joka lisää
en ehdottomuutta rakkaudessa. Tunnistan itseni noista menneiden elämien traumoista ja liiasta itsensä antamisesta toiselle - muistan noita elämiä ihan liikaa.
En koe olevani vaativa paskiainen rakkaudessa, koen enemmänkin arvostavani itseäni niin paljon, että asetan rakkauden ja itseni korkealle, mutta samalla tietysti löydettyäni puolison rinnalle myös nostan hänet kanssani jalustalle.
Mietin myös, että kun minulla on
2. huoneessa (=se mitä rakastat ja arvostat), tämä saattaisi selittää sen, että tarvitsen elämänmuutoksia tuon tuosta. Muutan, vaihdan ammattia, hankin uusia harrastuksia.
kuolettaa asioita elämässäni, jotta voisin taas aloittaa jollakin alueella alusta ja pysyä freesinä!
Kaikken superrakkaimmat asiat kulkevat siinä mukana vuodesta toiseen muuttumattomina, mutta silloin ainakin tietää niiden olevan 100000% oikeita ja aitoja asioita.