Hei!
JOnkin verran olen vieraillut astro.comin sivuilla ap-kartan ja asteroidien ohella.
Nyt minua on 'ahdistellut' astrologi nimeltä Jenna ja kirjoitellut kuinka ihmeellisessä asemassa on Kuun sijainti kartallani 8.5 alkaen ja kestää kuusi kuukautta eteenpäin. Hän antaisi tälle ajalle ohjeita ja vinkkejä kuinka saada elämä rullaamaan mukavammin. Tosin minä itse en löydä mitään erityisiä Kuun transiitteja.
Lueskelin hänen Kuu-antiaan, mutta en tarttunut muuten tilaisuuteen.
Onko teillä kokemuksia näistä tulkinnoista?
Joo, ignooraa täysin koko huijari Jenna. On meinaan kokemusta tästä ns.astrologista; joskus pari vuotta sitten työkamu kertoi kuinka oli löytänyt googlettamalla tämän Jennan sivun ja lähetti syntymäajan kun ILMAISEN tulkinnan sai...Parin päivän päästä oli "tulkinnan" sitten saannut missä oli luvattu rahaa (huvitti, että se oli oikein lihavoitu siinä tekstissä:) )ja, että siihen ja siihen mennessä alkaa todella merkittävä aika elämässäsi jota ei kannata ohittaa ja jos haluaa tietää enemmän; maksa ("yllätys") sen ja sen verran....
Piruuttani pistin, kun olin lukenut työkamun "yksilöllisen" astrologitulkinnan ja oli niin paksua tekstiä, että huh-hei, tälle Jennalle omat tiedot ja kas kummaa :
sieltä tuli AIVAN IDENTTINEN teksti minkä työkaveri oli saannut...Sitä ennen olin googlettanut tietoja tästä Jennasta; moni ihminen, ympäri maailmaa, oli uskonut sitä bullshittiä ja maksanut rahat ja ikinä ei tulkintaa kuulunut tai jos tuli niin se oli aivan samaa tekstiä jokaisella
Sitten tää mun hyväuskoinen työkamu
oli painanut sitä "tsätti-nappulaa" Jennan sivuilla niin johan se Jenna alotti "taivutustekniikan" kirjottelemalla hänelle "liirumlaarumia" mutta ei menny halpaan, enää:o)
Muakin se Jenna, valehtelematta, pommitti meileillä joka viikko noin puolen vuoden ajan mutta antoi sitten vihdoin periksi. Eli TÄYSI HUIJARI KOKO JENNA (sen ns.pääkallopaikka näyttää olevan Sveitsissä) ja niitähän netissä riittää