Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: gay/lesbo/bi -kartat  (Luettu 18017 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 16.04.2009 09:18:45 »

Itse olen melko vapaamielinen. Miehistä ihan pidän kyllä mutta en sulje naisiakaan ulos vaikken heihin varsinaista vetoa tunne. Mielestäni ihminen tai minä ihmisenä rakastun ihmiseen. En ole naiseen rakastunut vielä elämässäni enkä sitä sen kummemmin ajatellut, mutta en koskaan sano ei koskaan Wink

Itselläni on uranus vitosessa skorpionissa.

Uranuksen aspektit

uranus  aspect_tri  askendentti
 uranus  aspect_tri  merkurius
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #16 : 24.04.2009 15:20:55 »

Täällä  uranus aspect_con venus = aikas ahdasmielinen 100% hetero  Grin

Huvittavaa, mutta sulla on ascia myöten samat asemat juuri seksiplaneettoja Venusta ja Marsia lukuunottamatta, samoissa merkeissä, kuin mulla. Venus on aika yksisilmäinen ja mustis Skorpionissa verrattuna vapaamieliseen Jousimieheen ja onko myös neliössä Marsiin? Sillä Mars Leijonassa kärttää huomiota mielellään vähän useammalta.

Venus Jousimieheen nääs kai liittyy että mulla on taipumus olla kiinnostunut monesta yhtäaikaa, haksahtaa välittömästi tietyn näköisiin yksilöihin ja jo sen takia haaveksin kimppakivasta harva se päivä. Toisaalta kiinnostus loppuu yleensä spontaanisti kuin seinään. Kun mulla on Mars  kauris, niin en suinkaan ryntää jokaisen mielihalun perässä vaan saatan vaania jotakuta kunnes kiinnostus lopahtaa ihan omia aikojaan.   
« Viimeksi muokattu: 24.04.2009 15:25:49 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 26.04.2009 18:14:57 »

Täällä  uranus aspect_con venus = aikas ahdasmielinen 100% hetero  Grin

Huvittavaa, mutta sulla on ascia myöten samat asemat juuri seksiplaneettoja Venusta ja Marsia lukuunottamatta, samoissa merkeissä, kuin mulla. Venus on aika yksisilmäinen ja mustis Skorpionissa verrattuna vapaamieliseen Jousimieheen ja onko myös neliössä Marsiin? Sillä Mars Leijonassa kärttää huomiota mielellään vähän useammalta.
Mä en tunnusta olevani kovin mustis. Mulla on muuten ollu aina sellasia miehiä, jotka on aina selittäny miksi esim. jäivät juttelemaan jollekin naiselle baarissa, mistä tuntee naisen jne. Mä oonkin vähän ihmetellyt sitä, koska en oo mustasukkainen tyyppi. Ehkä ne on ajatellu, että parempi kertoa kaikki, ennen kuin suutun  Grin Ja mulle sitten taas riittää yksi mies kerrallaan vallan mainiosti  Grin Kun jonkun kanssa olen niin en oikein muita näekään, enkä siis huomiotakaan muilta kaipaa. Kyllä,  venus aspect_squ mars, miten sen sitten tulkitsisi?
Venus Jousimieheen nääs kai liittyy että mulla on taipumus olla kiinnostunut monesta yhtäaikaa, haksahtaa välittömästi tietyn näköisiin yksilöihin ja jo sen takia haaveksin kimppakivasta harva se päivä. Toisaalta kiinnostus loppuu yleensä spontaanisti kuin seinään. Kun mulla on Mars  kauris, niin en suinkaan ryntää jokaisen mielihalun perässä vaan saatan vaania jotakuta kunnes kiinnostus lopahtaa ihan omia aikojaan.
Tässä se sun mainitsema "yksisilmäsyys" tulee myös ilmi, kiinnostusta ei riitä kuin yhteen mieheen kerrallaan, enkä helpolla ihastu.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
LYV
Vieras
« Vastaus #18 : 26.04.2009 21:40:18 »

Mulla on kokonainen läjä skorpioonissa!  2funny  venus pluto aurinko kuu ja  saturnus  skorpioni

venus aspect_con pluto

venus aspect_squ jupiter vesimies

venus aspect_sex neptunus jousimies

kuu aspect_con aurinko skorpioni

Tunnistan kyllä voimakkaat tunteeni, kun pidän jostain ihmisestä, mutta pidän itseni aina suuressa kurissa ja vaikka olenkin hallitseva skorpionimerkurius hallitsee mun karttaa. Minun entinen poikaystävä oli enemmän mustasukkanen kuin minä koskaan pystyisin edes olemaan ja hän on  aurinko neitsyt ja kuu leijona ja alkoholisti.  buck2

Koen olevani bi-seksuaali, vaikka en ole 100% varma.

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 16.04.2010 15:39:55 »

Todella mielenkiintoinen aihe kaikenkaikkiaan ja haluaisin nostaa aihetta esille. Jos saataisiin aiheeseen vähän lisää näkökulmia?

Itse olen tosin vähän epäileväinen siitä onko kartalta edes mahdollista nähdä ihmisen seksuaalista suuntautumista. Mutta niin, täälläkin foorumilla kun on näitä vähän kokeneempia astroilijoita niin olisi ihan mielenkiintoista saada teidänkin mietteitä asiasta. Esimerkiksi olisiko nikillä mitään kokemuksia ja näkökulmia aiheesta?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 16.04.2010 15:51:45 »

Niin, omasta seksuaalisesta suuntautumisesta sen verran, että haluan pitää sen sellaisena liukuvana ja avoimena asiana. En tiedä voinko varsinaisesti sanoa olevani bi, mutta ehkä se on lähinnä totuutta. Mutta enimmäkseen en halua ajatella, että rakastuisin joko mieheen tai naiseen, sillä eihän sillä loppupeleissä ole väliä. Olen myös miettinyt sitä, että periaatteessa en näkisi itselleni estettä olla suhteessa ihmisen kanssa, jollan on erikoisempikin sukupuoli-identiteetti. Joten niin, voiko sanoa, että bi, sillä sehän terminä kaiketi kattaa vain naiset ja miehet, entäs ne kaikki siltä väliltä.

Olen itse miettinyt, että koska oma  venus rapu 8.huoneessa on lähes aspektiton niin olen kokenut, että seksuaalisuuteni ja rakkauden ilmaiseminen toimii aika lailla mitään harmillisiä häiriötekijöitä, virtaa vapaasti ja voimakkaasti =) No en tiedä, mutta aika mututuntumalla näissä analyyseissä mennään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 16.04.2010 17:29:53 »

Kyllä Jeeves hoitaa... smitten
ihastuin ikihyviksi Jeevestä esittävään Stephen Fry mieheen ja sanoin blogissani, että sais hoidella meikäläisenkin ,mutta sitten luin wikipediasta, että "hoiteleepi" vain miehiä..eli on homoseksuaali.
Kartallaan
http://www.astrotheme.com/portraits/mg5dqz4Azr78.htm
on  askendentti leijona,
liekö väliä,  aurinko ja identiteetti?
mutta se mikä kiinnitti huomiota yhtäläisyytenä Theuksen kartalle, että molemmilla on kiintotähti Regulus nousulla. Regulus on taas  marsjupiter tyylinen,
että antaisivatko nämä planeetat jotakin osviittaa?
 mars seksuaalisuus, energia,
 jupiter sosiaaliset suhteet.
Fryn  mars 10  neitsyt aspect_tri :pallas:10  harka  aspect_con Amor,
eli Pallashan syntyi isänsä päästä tavallaan sukupuolettomasti,
härässä kosketuksen tarve, mutta Pallaksen myötä enemmänkin mielen tasolla,
kolmio Merkuriuksen hallitsemaan  neitsyt mars .iin.
Fry on journalisti ja erinomainen sanasäilän heiluttaja eli hyvinkin voisi kumppanilta vaatia keskustelutaitoa, junokaksoset ja silläkin "roolissa"  merkurius.
 merkurius ilmamerkissä, merkittävä?

0-asteinen  neptunus skorpioni hällä kuten eräällä toisellakin kartalla,
en tiedä onko just tuo planeetta merkityksellinen,
vai 0-asteinen kosminen ylipäätään,
eli mahdollisuus merkin alueella mihin hyvänsä.
 neptunus edustaa näitä ylempiä eettisiä arvoja  venus:n rakkauden tarpeen jälkeen arvohierarkiassa.
 mars aspect_opp Lilith rx  kalat ,nuoria miehiä viettelevä Lilith perääntyy ja korostakin tasa-arvoa? Kaloissa  neptunus:n alueella.
Fryn Kronos 29  harka  aspect_squaskendentti  leijona.
Kronos kuohitsi isänsä ja viskasi elimet pitkin maita ja mantuja,
ja pelätessään lastensa syöksevän hänet vallasta, nielaisi ne.
Ei halua lisääntyä?
 aurinko aspect_con pluto samaa teemaa? Vartioi omaa siementään näin karkeesti sanottuna??
 pluto aurinko yhtymässä on mukana myös Zeus (Reguluksen omainen / jupiter / hallitsija??)
ja House, mikä sinänsä huvitti, koskapa hän hoitelee sarjassa dr Housena tunnetun körilään asioita.

kuunsolmu skorpioni onko merkitystä, ehkäpä, lisääntymiseen liittyen?
Hällä siihen yhtyy Cyllarus; myytti ei kyllä avaa solmua?

Yhdellä toisella kartalla, joka voisi olla bi-mies, on  mars vaaka aspect_ssx uranus neitsyt ja  jupiter oinas.
Tuon  jupiter oinas (hallitsija taustalla  mars) laitoin tuohon, kun se löytyy myös
the Numbers, American gay bar in hollywood -kartalta. Astro comista löytyy tuo kartta,
kellonaika on arvio, mutta siinäkin  askendentti leijona?
Eli sosiaaliset suhteet  jupiter, solmitaan spontaanisti  mars.n alueella?

askendentti leijona voi olla myös homofobisen kartalla,
varsinkin kun ja jos  pluto siementää  skorpioni:ssa...

Tämmösiä irrallisia havaintoja ja omaa pähkäilyä,
vahvasti heterolta kiinteällä  mars leijona aspect_squ venus skorpioni:lla  Huh
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #22 : 16.04.2010 18:43:16 »

Heh, mulla on vertailupohjaa ihan identtisistä kaksosista tässä lesboasiassa Grin Toinen on lesbo ja toinen hetero, tosin hetero tyttö on varsin kokeilunhaluinen ja kokemusta on vaikka mistä. Tällä hetkellä harmittelee, kun ei ole ehtinyt naista kokeilla tai kimppakivaa kahden miehen kanssa Cheesy Heillä on  aurinko kalat  askendentti  rapu ja  kuu venus  oinas , näkisin että tuo oikku vaikutus vahvana niin intohimon kuin tunteidenkin puolella luo sellaista hetkellisten impulssien ja mielihalujen mukana menemistä, mitä vahvistaa mielikuvituksellinen ja haaveileva  kalat...Jännää näillä kaksosilla on, että lesbo kaksonen on heistä huomattavasti konservatiivinen, korkeintaan haksahtanut pusuttelemaan joskus toisten naisten kanssa baarissa, jos siis ollut parisuhteessa, tosi uskollista tyyppiä..Tämä toinen hetero kaksonen taas on mennyt ihan petiin asti muiden kanssa kun on ollut suhteessa ja kyllästyy todella nopeasti parisuhteessa seksiin..hän on sanonutkin, että tarvisi jollain tapaa vapaan suhteen..enpäs hokannut paljon "merkittäviä" urkin ja venuksen aspekteja kartoilta...laitanpa tähän nyt ne mitä löysin:  uranus aspect_tri kuuuranus aspect_squ aurinkouranus aspect_squ merkuriusuranus aspect_con mars venus aspect_con merkurius, uranus majailee kutosessa jouskarissa ja venus 11. oinaassa....Hmm, omasta puolesta voin sanoa, että leikkiä voin kaikkien kanssa, mutta sänkyyn asti en naisen kanssa pystyisi menemään..mua on itseä luultu lesboksi joskus sen takia, että mulla on ollut aina todella syviä ystävyyssuhteita naisten kanssa..miesten kanssa ei niinkään Grin No tuo syvyys ihmissuhteissa varmaan liittyy 8. huoneen tematiikkaan, näette allekirjoituksesta...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 16.04.2010 18:50:11 »

Millähän perusteella sitä urkkia edes tulkitaan tässä indikaattorina?
Vahva uskomus,josta ei luovuta, vaikkei se kartalla paljon osviittaa antaisikaan?
Kosminen vapaamielisyys, taivaan energian liikuttelija, sähköinen energia,
uranuurtaja,
yllättävä tuhkasade taivaalta alas.

Kaksosilla on eri asteessa, ainakin minuutit, nousulla.

ainiin,
leikattiinhan siltä Uranokselta ne pallit...
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 18:54:44 kirjoittanut nikki » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 16.04.2010 19:09:00 »

Vahva uskomus,josta ei luovuta, vaikkei se kartalla paljon osviittaa antaisikaan?
Kosminen vapaamielisyys, taivaan energian liikuttelija, sähköinen energia,
uranuurtaja,
yllättävä tuhkasade taivaalta alas.

Kaksosilla on eri asteessa, ainakin minuutit, nousulla.

ainiin,
leikattiinhan siltä Uranokselta ne pallit...

Ainakin aiemmin urkin ja venuksen aspektit koettiin jotenkin merkityksellisiksi. Mutta niin, itsellänikin toisaalta vähän vaikea nähdä uranusta suoraan mitenkään seksuaalisesta suuntautumisesta kertovana. Ehkä se voisi kertoa enemmän siitä miten sitä toteuttaa, vaikkapa tuo teema uranuurtaja. =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 16.04.2010 20:01:16 »

Ei varmaan voikaan.
En ajatellut Stephen Frytäkään homoksi,
mutta jälkikäteenhän on helppo olla "viisas" ja yrittää tulkita "merkkejä" jostakin.
Ja nehän ovat arvailuja, tulkintoja.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 17.04.2010 07:54:52 »

Joo, toi  uranus homma on jotenkin epäluotettava/vanhan toistoa.

Omalla kartalla 2h uranus aspect_opp 8h venus mars chiron yhtymään
ja en minä kyllä mitään kiksejä toisista naisista saa, jos nyt pelkästään bi/lesbo asiassa pitäydytään.
Ystävinä on naisia. Ja ystävyssuhteet ovat kyllä syviä, mutta eivät sisällä eroottista/seksuaalista luonnetta. Ihan puhtaasti rakkaita ystäviä.
Miehet on sitten asia erikseen.
Mutta erään tulkinnan mukaan kiellän omat bi/taipumukseni.  saturnus aspect_squ venus mars chiron ja  aspect_opp uranus

Nokkelaa.  Wink
Vai etsinkö kenties ikuisesti sitä miestä joka päihittäisi isäni?
Lapsena rakastuin isääni ja jätin samaistumatta äitiini?
Puella?
No, ei oikein osunut se tulkinta kohilleen.

Miessuhteet ovat se risti. Ainakin tähänasti. Mutta en mie näe naisia itselleni vaihtoehtona.   
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #27 : 17.04.2010 08:43:17 »

Lainaus

Ainakin aiemmin urkin ja venuksen aspektit koettiin jotenkin merkityksellisiksi. Mutta niin, itsellänikin toisaalta vähän vaikea nähdä uranusta suoraan mitenkään seksuaalisesta suuntautumisesta kertovana. Ehkä se voisi kertoa enemmän siitä miten sitä toteuttaa, vaikkapa tuo teema uranuurtaja. =/

Jossain Venus/Uranus-aspekteista käytettiin varsin oivallista nimitystä cerebral erotism, siitä siinä on nääs kyse. Sillä on paitsi seksuaalisesti ensisijaisesti visuaalinen vaikutus, (kiihottuu siitä mitä näkee, ei niinkään siitä mitä tuntee), minkä lisäksi Uranuksen kautta saa ikäänkuin idean siitä, mikä voisi olla sosiaalisena kokemuksena kiinnostavaa, esimerkiksi vaikka se kimppakiva. Puhumattakaan kaiken maailman fetisseistä.

Itselläni on yhtymä ja saan parhaimmat kiksit tirkistelystä. Asia rupesi aikoinaan valkenemaan kun huomasin kiihottuvani eniten pelkästä partnerin katselusta (jolloin ulkonäöllä on väliä) ja erityisesti partnerin itsensä koskettelun katselusta, ja ihan parasta olisi tietty mieleisten ihmisten keskinäisten touhujen katselu. laugh
« Viimeksi muokattu: 17.04.2010 08:44:50 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 17.04.2010 10:24:08 »

Kyllä se Uranus minusta tuppaa usein tuomaan siihen olemukseen ja seksuaalisuuteen (riippuen tietenkin aspekteista) jotain uraauurtavaa, erikoista, uudenlaisen hakemista, jännitystä ja tietynlaista rajojen rikkomista ja vapauden kaipuuta - vapautta rajoista, vapautta tuomitsemisesta, vapautta toteuttaa itseään. Tämä nyt ei välttämättä tietenkään näy juuri seksuaalisuuteen liittyvänä kaikilla, mutta monilla myöskin, koska useinhan ihmiset myös ilmaisevat itseään seksuaalisuuden kautta ja on kai aika ymmärrettävää, että sellaiset osat ihmisestä, jotka ovat muutenkin olemassa, näkyvät seksuaalisuudessakin.

Minulla on varsin paljon homo - ja biseksuaalisia ystäviä (itselläni Venus Vesimiehessä 12.huoneessa) ja kyllä kaikilla heillä on löytynyt yhteisenä tekijänä voimakas Uranuksen vaikutus kartalla. Kahdella ystävällä on Uranus suoraan askendentilla ja toisella Uranus tekee sekstiilin Marsiin ja toisella tekee aspektin kaikkiin persoonallisiin planeettoihin. Toisella on lisäksi kartalla vielä  venus aspect_squ mars, jonka on joskus sanottu kuvastavan myös ristiriitaa naiseuden ja miehisyyden välillä kartalla. Kolmannella sattuu vielä olemaan Uranus ja Venus tarkassa yhtymässä ja tehden inkonjuktiota Merkuriukseen.

Itse olen ihan tylsä heteroseksuaali Wink, mutta olen kuitenkin itse myös hyvin vapaudenkaipuinen rajojen suhteen ja voisin kuvitella rakastuvani naiseen, mutta en ehkä voisi kuvitella suhdetta kuitenkaan naisen kanssa. Että ainakin minussa elää pieni biseksuaali, ehkä juuri sen Venus Vesimiehen vuoksi. Minulla itselläni on myös Uranus MC:llä, mutta se ei varsinaisesti tee aspekteja persoonallisiin planeettoihin, joka ehkä selittää sitä, että kuitenkin vaikka olen hyvin vapaamielinen, niin koen olevani itse kuitenkin hetero. Smiley

Kahdella miespuolisella ystävälläni taas on myös Uranus tekemässä tepposiaan; toisella Uranus tekee myös aspekteja kaikkiin persoonallisiin planeettoihin (ja mm. neliön Venukseen). Toisella Uranus taas tekee inkonjuktion Aurinkoon, Kuuhun ja Merkuriukseen ja hänen biseksuaalisuutensa onkin hyvin paljon salatumpaa kuin toisella tapauksella, joka taas on niin homo kuin homo voi vaan olla ja erittäin ylpeä siitä. Wink

Kartalta kun ei voi sen tarkemmin seksuaalista suuntautumista nähdä, niin se Uranus on hyvä indikaattori sen suhteen, että voisiko siinä seksuaalisessa suuntautumisessa olla jotain hieman "erikoisempaa" tai uusia uria hakevampaa. Ja ehkä juuri myös sitä, että mitä tahansa henkilö sitten onkaan seksuaalisuudeltaan, niin miten hän sitä ilmaisee - peitellen, salaillen, rajaten, hieman vilauttaen vai kaikki ovet apposen auki. Kaikilla näillä tuntemillani ihmisillä on myös voimakas Skorpioni-painotus tai 8.huoneen painotus kartalla, joka myös osaltaan korostaa tarvetta päästää se oma seksuaalisuus vapaaksi, koska se on niin suuri osa kuitenkin itseä ja omaa identiteettiä, oli se mitä tahansa. Smiley

Totta kai sen seksuaalisuudenkin voi nähdä monella tavalla sieltä kartalta, mutta kyllä monissa astrologisissa tutkimuksissa on huomattu Uranuksen vaikutus näissä seksuaalisissa eroavaisuuksissa ja se on nähty selittäjänä. Samat asiathan voi nähdä monilla eri symboleilla päätyen samaan loppuratkaisuun, ei astrologia kuitenkaan ole niin täysin yksiselitteistä. Varsinkin viime vuosina tästä aiheesta on alkanut löytymään jo hyvää astrologista kirjallisuutta ja artikkeleja, joihin suosittelen ehdottomasti tutustumista, jos aihe kiinnostaa enemmänkin!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: