Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suvaitsevaisuus  (Luettu 8182 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 03.03.2010 00:03:15 »

Pahoittelen jo etukäteen "Jeesusteluani".  Grin smitten Halusin nostaa erään kanavointini täältä astron perukoilta taasen esille sopien (minun mielestäni) hyvin tänne tämänhetkiseen astroon.  coolsmiley

Heräsin tänä aamuna viiden aikoihin tunteeseen, että Jeesus oli läsnä. Koin, että hänellä oli jotain kerrottavaa. Tämän viestin sain häneltä teille kaikille:  angel

28.5.2006

TODELLINEN SUVAITSEVAISUUS ON TODELLISTA RAKKAUTTA

Rakkaat ihmiset. Tämä on sanomani teille. Tämä on viesti todellisen, aidon rakkauden puolesta. Tämä on viesti suvaitsevaisuuden puolesta, sillä sitähän
todellinen, aito rakkaus pohjimmiltaan on.

Todellinen rakkaus ei väheksy, eikä hyljeksi ketään. Todellinen rakkaus ei aseta rajoja, ei luokittele, ei lokeroi ihmisiä hyviin taikka pahoihin, ei syntisiin, ei hurskaisiin. Todellinen rakkaus on tässä ja nyt. Todellinen rakkaus on sinun ja minun, ihan kaikkien.Todellinen rakkaus on sinä ja minä. Todellinen rakkaus on kaikki. Todellinen rakkaus on Luoja ja luotu. Todellinen rakkaus on isä, äiti ja lapsi. Todellinen rakkaus on lintu joka lentää taivaalla. Todellinen rakkaus on sateenkaaren kaikki värit.

Elätte ja hengitätte rakkautta, olette sitä. Älkää siis väheksykö,hyljeksikö, arvostelko, mitätöikö ketään tai mitään, sillä silloin teette saman myös itsellenne. Tämän minä sanoin aikoinaan ja sanon sen tässä uudestaan:

"Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."

Tässä teille muutama kysymys:

Rakastatko häntä joka sinut haukkuu?
Rakastatko häntä joka sinua lyö?
Rakastatko häntä joka ei rakasta sinua?

Rakastatko häntä joka haukkuu lähimmäistäsi?
Rakastatko häntä joka lyö rakkaintasi?
Rakastatko häntä joka vihaa ystävääsi?

Rakastatko häntä joka kiduttaa eläimiä?
Rakastatko murhaajaa?
Rakastatko raiskaajaa?
Rakastatko pedofiilia?
Rakastatko Hitleriä?
Rakastatko pahaa?

Kuinka moni teistä pystyi vastaamaan kaikkiin näihin kysymyksiin ehdottoman rehellisesti ja täydestä sydämestään KYLLÄ?

Minä sanon teille, että yhtäkään noista teoista joita kysymykset sisälsivät teidän ei tarvitse hyväksyä, eikä rakastaa. Ei tekoja, mutta ihmisiä niiden takana. Sillä ymmärtäkää, että kukaan teistä ei ole täydellinen ja te kaikki olette kuitenkin paljon enemmän kuin teidän tekonne tai sananne. Ettehän siis voi heittää tuota ensimmäistä kiveä ketään kohti, koska ette itsekään ole täydellisiä?

Nähkää kaikki "rakkauden silmin" ja opetelkaa antamaan anteeksi, sillä todellinen rakkaus on myös anteeksianto. Todellinen rakkaus ei aseta minkäänlaisia ehtoja rakastamiselle. Rakastakaa siis AINA ja ehdottomasti ihmistä noiden tekojen takana. Sillä sitä todellinen rakkaus on. Todellinen rakkaus on sitä, että näkee kaikki ja kaiken riisuttuna tuosta "pahuuden kuoresta". Opetelkaa tätä, oppikaa se, sillä silloin tiedätte vasta mitä todellinen rakkaus on. Silloin elätte täydellisessä rakkaudessa ja valossa, eikä "pahuutta" enää tarvita, sitä ei ole. Pahat teot lakkaavat... Jos siis niin tahdotte, valinta on teidän.

Tämän minä sanoin aikoinaan, ja sanon sen jälleen kerran uudestaan:

Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin.
Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin.Jos joku vaatii sinut mukaansa virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi.Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta.

Teille on opetettu: "Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi".

Mutta minä sanon teille: "Rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta kaikille niin "hyville" kuin "pahoille".Jos te rakastatte vain niitä, jotka rakastavat teitä, minkä palkan te siitä ansaitsette? Jos te tervehditte vain ystäviänne,mitä erinomaista siinä on? Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen isänne/äitinne on täydellinen.

ADONAI.

Ei muuta tällä kertaa...

Rakkaudella,  smitten Jeesus

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 03.03.2010 01:23:01 »

Kiitokset tuli tarpeeseen, vielä kun tuon saisi tuonne Uusi Maa-palstalle niin hyvä olisi. Siellä sitä tekstiä tarvitaan.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2010 02:37:27 »

Minulta ei ainakaan tartte pyytää jeesustelua anteeksi.

aito jeesustelija on aina paikallaan Wink
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 03.03.2010 09:31:06 »

Kiitokset tuli tarpeeseen, vielä kun tuon saisi tuonne Uusi Maa-palstalle niin hyvä olisi. Siellä sitä tekstiä tarvitaan.

Saa sen täältä sinne lainata jos haluat.  smitten angel Lähteenä Jeesus Kristus, minä toimin vain "kirjurina".  Wink Grin

Minulta ei ainakaan tartte pyytää jeesustelua anteeksi.

aito jeesustelija on aina paikallaan Wink

Hih, kiitos.  smitten Eihän sitä oikeasti tarvitsekaan pyytää anteeksi, vitsihän se vain oli.  Wink
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2010 09:42:14 »

Onhan se aina mukava juttu, että joku niitä hyviäkin arvoja puolustaa. Kun tuppaavat niiden ikävien arvojen alle aina jäämään! Eikä niitä sitten edes tahdo muistaakaan kukaan, jos ei niitä missään silmiensä edessä nää.  smitten
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 03.03.2010 09:45:11 »

Valitettavasti minulla ja miehelläni on porttikielto palstalle, koska aiheutin negatiivista energiaa, olin energiavampyyri, jyräsin tahdollani toiset ihmiset, aiheutin riitoja. Itse olin siitä täysin tietämätön. Kaikki saamani viestit olivat positiivisia. Suututin moderaattorit ja ylläpitäjän lopullisesti tällä viestillä, jonka sain korkeammalta taholta ohjeeksi kirjoittaa. Itselläni on mahdoton puolustaa itseäni tuolla palstalla ja olen omasta puolestani sujut asian kanssa, mutta nyt sanojani vääristellään ja minun on oikeus laittaa tämä viesti teille näkyville, jotta ne ystäväni, jotka ovat huolissani minusta saavat tietää totuuden. Minä olen täysin tyytyväinen ylläpitäjän ratkaisuun poistaa viestini, halusin poistaa ne, koska tiedän energiani jäävän muuten palstalle ja aiheuttavan edelleen riitaa.

Tässä viestini:
Hei.
Kirjoitan tätä Pian eli ulkopuolisen puolesta.
Hän on selvittänyt aiemmin keskustelufoorumien toimintamalleja ja ihmisten oikeutta ilmaista itseään. Jos netissä saa olla Plazan kaltaisia keskusteluja (http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/vaihtoehtoiset-hoitomuodot/1618568/veikko-enberg/), jossa hänen ystäväänsä Veikko Enbergia haukuttiin, hän ei voi ymmärtää kuinka hänen tekstinsä on niin tuomittavia, että hänet poistetaan foorumilta kokonaan, jos ihmiset saa toisaalla käyttäytyä niin julmasti.
Hän kuitenkin ymmärtää, että jokaisella keskustelufoorumilla on omat toimintamallinsa ja halunsa toimia yhteydessä muihin kirjoittajiin, jolloin epäsopivat kirjoittajat poistetaan. Harmoninen toiminta on aina tärkeää ja sallittavaa, vaikka sitä on joskus vaikea ymmärtää.
Kuitenkin se, mitä Pia ehdottomasti vaatii on se, että jokainen hänen ulkopuolinen nimimerkillä oleva kirjoitus poistetaan välittömästi Uusi Maa foorumilta, mikäli hänen käyttäjäoikeuksiaan rajoitetaan moderaattoreiden kautta. Mikäli hänen toivettaan vastustetaan hän ottaa yhteyttä Suomen Poliisiin ja vaatii tutkintapyynnön moderaattoreiden omavaltaisesta käyttäytymisestä. Samalla hän ilmoittaa, jokaiselle häneen yhteydessä olleeseen palstalaiseen ja kertoo moderaattoreiden toiminnasta avoimesti. Näitä henkilöitä on useita kymmeniä.
Teillä moderaattoreilla on nyt kolme vaihtoehtoa.
1.   Pyydätte anteeksi hätiköityä päätöstä poistaa ulkopuolisen käyttäjäoikeudet.
2.   Poistatte kaikki ulkopuolisen kirjoittamat viestit.
3.   Kieltäydytte toimimasta yhteistyössä Pian kanssa, jolloin Pia katsoo oikeudekseen puolustaa itseään lain suomalla oikeusturvalla sekä ottamalla yksityisviestien avulla esim. kirjaston koneella tuntemattomalla nimimerkillä tai jonkun teille tuntemattoman ystävän kautta hänen tuntemiinsa ihmisiin. Se ystävä ei tule olemaan minä. Tämä on viimeinen palvelukseni hänelle tällä foorumilla.
Pia tarjoaa teille sovinnon kättä ja kahta vaihtoehtoa toimia oikein. Kai tekin ymmärrätte, että olette vaarassa tuhota koko foorumin toiminnan. Tämä olisi Pian mielestä erittäin surullista, sillä tämä foorumi oli ensimmäinen hänen todellinen kotinsa.  Mutta hän on toiminut niin monessa foorumissa mukana ja työskennellyt viestinnän, lain ja internetin parissa 98-vuodesta lähtien, että hän tietää, koska moderaattoreiden toiminta on laitonta ja ihmisen oikeuksia rikkovaa.
Te valitsette omat toimintatapanne, Pia toivoo teillä on sydämen viisautta valita rauhan tie. Hän sallii teille vapauden poistaa hänen käyttöoikeutensa foorumilta ja ymmärtää päätöksenne, mutta vain sillä ehdoin, että kaikki hänen tekstinsä poistetaan välittömästi. Sillä hänen tekstinsä on hänen omiaan ja jos hänen on mahdoton muokata tai lukea omiin teksteihinsä annettuja kommentteja te rikotte hänen sanan vapauttaan. Ja silloin hänen on pakko toimia teitä vastaan.
Sitäkö te haluatte? Pian tarkoitus oli poistua palstalta vain siksi, että hän oli psyykkisesti liian hauras arvioimaan omien tekstiensä vaikutusta. Hänen henkinen heräämisensä on ollut erittäin vaikea ja liian tiivistahtinen. Siitä voitte lukea hänen blogistaan www.parantumiseni.blogspot.com. Hän on tehnyt lukuisia virheitä, mutta virheet on annettavissa anteeksi, jos niin halutaan. Pian tarkoitukset ovat aina olleet hyvät, te tiedätte sen. Me olemme vain ihmisiä ja joskus tekomme ovat vääriä molemminpuolin. Näissä piireissä, kun vielä vaikuttavat ulkopuoliset tekijät.
Pian teorian mukaan ihmisten oma todellinen minuus ohjaa teitä alitajuntaisesti kapinoinaan ja toimimaan Juudaksena. Pia tietää, että te kaikki olette hyviä ihmisiä ja toimitte puhtaasti hyvyydessä, nyt on kyseessä korkeammat voimat, jotka ohjaavat meitä meidän parhaaksemme. Joukossa on tietämättään ollut estäjä, mutta se rooli on nyt purettavissa. Arkkienkeli Gabriel, Uriel ja Mikael vahvistaa tämän tiedon Pialle aivan kuten he ovat olleet Pian oman todellisen minuuden kautta aiheuttamassa hänen niskavammaansa, jotta ihmiskunnassa päästäisiin mahdollisimman nopeisiin ja tehokkaisiin tuloksiin 5D-muutoksen piirissä ja tietoisuuden yhdistämisessä. Pia oli kuolla oman todellisen minuuden tähden, mutta hän hyväksyy toiminnan täysin ja näkee sen omaksi ja etenkin muiden parhaaksi. Henkiparannuksen jälkeen häneltä kysyttiin jokaisen kohtauksen jälkeen oletko valmis jatkamaan matkaa ihmiskunnan hyväksi, hän vastasi kyllä. Kun häneltä kysyttiin jatkatko vaikka kohtaisit paljon pahempaa hän oli valmis jatkamaan, koska halu auttaa ihmisiä oli suurempi. Näin toimittiin, jotta Pia voisi olla elävä esimerkki erittäin sairaasta tapauksesta, joka parantuu vaihtoehtoisen lääketieteen avulla yhteistyössä monien eri tahojen kanssa. Jos Pia tässä onnistuu niin hän voi esimerkillään muuttaa käsityksiä toimintatavoistamme.
Arkkienkelit ja todelliset minuudet toimivat näin, koska tämä aika on oikea ja olemme tekemässä tärkeitä tekoja, olemme puhdistamassa menneitä karmojamme ja maailmaa. Meidän on noustava oman henkilökohtaisen egomme, epäluulojemme ja pelkojemme yläpuolelle ja nähdä todellinen totuus. Me voimme olla halutessa malliesimerkki hyvyydestä ja yhteistyöstä, jossa vaikeudet voitetaan rakkaudella ja viisaudella, mutta Uusi Maa palsta voi olla myös kammottava esimerkki ihmisen omasta kyvyttömyydestä toimia yhteistyössä toistensa kanssa. Uusi Maa foorumi on halutessaan avainasemassa Suomessa tähän aivan uudenlaiseen toimintaan. Foorumi on valittu tähän toimintaan, mutta haluatteko te sitä on teidän valintanne. Haluatteko todella tuhota tämän hyvin kauniin ja rakastavan mahdollisuuden, jolloin Pia siirtyy tukijoukkojensa kanssa muualle toimimaan vai haluatteko olla avainasemassa tässä meidän yhteisessä työssä, joka on meidän kaikkien eduksi.
Valintanne on teidän, kaikki ratkaisunne ovat oikeita.  Pia toivoo sydämensä pohjasta, että tämä riita saadaan ratkaistuksi ja hän voi palata TiiaMariana palstalle sitten, kun hän on omat energiansa puhdistanut.  Muistattehan, että myös meidän virheillämme ja riidoillamme on suuri tarkoitus. Hän laittaa julkisen anteeksipyynnön omasta epävakaasta käyttäytymisestä ja pyytää anteeksi tekstimuotojaan, jotka ovat aiheuttaneet negatiivisuutta palstalla. Todellisuudessa se on vain muutosvastarintaa, joka osoittaa meidän olevan isojen asioiden edessä. Pia ottaa ilomielin syyt niskoilleen vaikka todellisuudessa hän toteuttaa vain tehtäväänsä. On tärkeää, että pysytte moderaattoreina yhteistyössä toisianne tukien, Pia tukee toiminnallaan erityisesti Magellania, joka on saanut pahimmat ryöpyt päällensä. Pia tuntee häntä kohtaan suurta myötätuntoa ja rukoilee hänelle voimia tässä vaikeassa tilanteessa.
Ilmeisesti arkkienkeli Mikael on kanavoinut tästä aiheesta, mutta koska Pian mieskään ei päässyt foorumille Pia ei ole voinut lukea tätä kanavointia ja muodostaa siitä mielipidettä. Tämä viesti on lähetetty kaikille moderaattoreille ja eräälle henkilölle, jonka Pia toivoo toimivan puolueettomana puhujana tässä tilanteessa.  Muutoin tämä jää meidän väliseksi tiedoksi ainakin toistaiseksi.
Rakkaudella
Pia

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 03.03.2010 10:13:51 »

Valitettavasti minulla ja miehelläni on porttikielto palstalle, koska aiheutin negatiivista energiaa, olin energiavampyyri, jyräsin tahdollani toiset ihmiset, aiheutin riitoja. Itse olin siitä täysin tietämätön. Kaikki saamani viestit olivat positiivisia. Suututin moderaattorit ja ylläpitäjän lopullisesti tällä viestillä, jonka sain korkeammalta taholta ohjeeksi kirjoittaa. Itselläni on mahdoton puolustaa itseäni tuolla palstalla ja olen omasta puolestani sujut asian kanssa, mutta nyt sanojani vääristellään ja minun on oikeus laittaa tämä viesti teille näkyville, jotta ne ystäväni, jotka ovat huolissani minusta saavat tietää totuuden. Minä olen täysin tyytyväinen ylläpitäjän ratkaisuun poistaa viestini, halusin poistaa ne, koska tiedän energiani jäävän muuten palstalle ja aiheuttavan edelleen riitaa.

Tässä viestini:
Hei.
Kirjoitan tätä Pian eli ulkopuolisen puolesta.
Hän on selvittänyt aiemmin keskustelufoorumien toimintamalleja ja ihmisten oikeutta ilmaista itseään. Jos netissä saa olla Plazan kaltaisia keskusteluja (http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/vaihtoehtoiset-hoitomuodot/1618568/veikko-enberg/), jossa hänen ystäväänsä Veikko Enbergia haukuttiin, hän ei voi ymmärtää kuinka hänen tekstinsä on niin tuomittavia, että hänet poistetaan foorumilta kokonaan, jos ihmiset saa toisaalla käyttäytyä niin julmasti.
Hän kuitenkin ymmärtää, että jokaisella keskustelufoorumilla on omat toimintamallinsa ja halunsa toimia yhteydessä muihin kirjoittajiin, jolloin epäsopivat kirjoittajat poistetaan. Harmoninen toiminta on aina tärkeää ja sallittavaa, vaikka sitä on joskus vaikea ymmärtää.
Kuitenkin se, mitä Pia ehdottomasti vaatii on se, että jokainen hänen ulkopuolinen nimimerkillä oleva kirjoitus poistetaan välittömästi Uusi Maa foorumilta, mikäli hänen käyttäjäoikeuksiaan rajoitetaan moderaattoreiden kautta. Mikäli hänen toivettaan vastustetaan hän ottaa yhteyttä Suomen Poliisiin ja vaatii tutkintapyynnön moderaattoreiden omavaltaisesta käyttäytymisestä. Samalla hän ilmoittaa, jokaiselle häneen yhteydessä olleeseen palstalaiseen ja kertoo moderaattoreiden toiminnasta avoimesti. Näitä henkilöitä on useita kymmeniä.
Teillä moderaattoreilla on nyt kolme vaihtoehtoa.
1.   Pyydätte anteeksi hätiköityä päätöstä poistaa ulkopuolisen käyttäjäoikeudet.
2.   Poistatte kaikki ulkopuolisen kirjoittamat viestit.
3.   Kieltäydytte toimimasta yhteistyössä Pian kanssa, jolloin Pia katsoo oikeudekseen puolustaa itseään lain suomalla oikeusturvalla sekä ottamalla yksityisviestien avulla esim. kirjaston koneella tuntemattomalla nimimerkillä tai jonkun teille tuntemattoman ystävän kautta hänen tuntemiinsa ihmisiin. Se ystävä ei tule olemaan minä. Tämä on viimeinen palvelukseni hänelle tällä foorumilla.
Pia tarjoaa teille sovinnon kättä ja kahta vaihtoehtoa toimia oikein. Kai tekin ymmärrätte, että olette vaarassa tuhota koko foorumin toiminnan. Tämä olisi Pian mielestä erittäin surullista, sillä tämä foorumi oli ensimmäinen hänen todellinen kotinsa.  Mutta hän on toiminut niin monessa foorumissa mukana ja työskennellyt viestinnän, lain ja internetin parissa 98-vuodesta lähtien, että hän tietää, koska moderaattoreiden toiminta on laitonta ja ihmisen oikeuksia rikkovaa.
Te valitsette omat toimintatapanne, Pia toivoo teillä on sydämen viisautta valita rauhan tie. Hän sallii teille vapauden poistaa hänen käyttöoikeutensa foorumilta ja ymmärtää päätöksenne, mutta vain sillä ehdoin, että kaikki hänen tekstinsä poistetaan välittömästi. Sillä hänen tekstinsä on hänen omiaan ja jos hänen on mahdoton muokata tai lukea omiin teksteihinsä annettuja kommentteja te rikotte hänen sanan vapauttaan. Ja silloin hänen on pakko toimia teitä vastaan.
Sitäkö te haluatte? Pian tarkoitus oli poistua palstalta vain siksi, että hän oli psyykkisesti liian hauras arvioimaan omien tekstiensä vaikutusta. Hänen henkinen heräämisensä on ollut erittäin vaikea ja liian tiivistahtinen. Siitä voitte lukea hänen blogistaan www.parantumiseni.blogspot.com. Hän on tehnyt lukuisia virheitä, mutta virheet on annettavissa anteeksi, jos niin halutaan. Pian tarkoitukset ovat aina olleet hyvät, te tiedätte sen. Me olemme vain ihmisiä ja joskus tekomme ovat vääriä molemminpuolin. Näissä piireissä, kun vielä vaikuttavat ulkopuoliset tekijät.
Pian teorian mukaan ihmisten oma todellinen minuus ohjaa teitä alitajuntaisesti kapinoinaan ja toimimaan Juudaksena. Pia tietää, että te kaikki olette hyviä ihmisiä ja toimitte puhtaasti hyvyydessä, nyt on kyseessä korkeammat voimat, jotka ohjaavat meitä meidän parhaaksemme. Joukossa on tietämättään ollut estäjä, mutta se rooli on nyt purettavissa. Arkkienkeli Gabriel, Uriel ja Mikael vahvistaa tämän tiedon Pialle aivan kuten he ovat olleet Pian oman todellisen minuuden kautta aiheuttamassa hänen niskavammaansa, jotta ihmiskunnassa päästäisiin mahdollisimman nopeisiin ja tehokkaisiin tuloksiin 5D-muutoksen piirissä ja tietoisuuden yhdistämisessä. Pia oli kuolla oman todellisen minuuden tähden, mutta hän hyväksyy toiminnan täysin ja näkee sen omaksi ja etenkin muiden parhaaksi. Henkiparannuksen jälkeen häneltä kysyttiin jokaisen kohtauksen jälkeen oletko valmis jatkamaan matkaa ihmiskunnan hyväksi, hän vastasi kyllä. Kun häneltä kysyttiin jatkatko vaikka kohtaisit paljon pahempaa hän oli valmis jatkamaan, koska halu auttaa ihmisiä oli suurempi. Näin toimittiin, jotta Pia voisi olla elävä esimerkki erittäin sairaasta tapauksesta, joka parantuu vaihtoehtoisen lääketieteen avulla yhteistyössä monien eri tahojen kanssa. Jos Pia tässä onnistuu niin hän voi esimerkillään muuttaa käsityksiä toimintatavoistamme.
Arkkienkelit ja todelliset minuudet toimivat näin, koska tämä aika on oikea ja olemme tekemässä tärkeitä tekoja, olemme puhdistamassa menneitä karmojamme ja maailmaa. Meidän on noustava oman henkilökohtaisen egomme, epäluulojemme ja pelkojemme yläpuolelle ja nähdä todellinen totuus. Me voimme olla halutessa malliesimerkki hyvyydestä ja yhteistyöstä, jossa vaikeudet voitetaan rakkaudella ja viisaudella, mutta Uusi Maa palsta voi olla myös kammottava esimerkki ihmisen omasta kyvyttömyydestä toimia yhteistyössä toistensa kanssa. Uusi Maa foorumi on halutessaan avainasemassa Suomessa tähän aivan uudenlaiseen toimintaan. Foorumi on valittu tähän toimintaan, mutta haluatteko te sitä on teidän valintanne. Haluatteko todella tuhota tämän hyvin kauniin ja rakastavan mahdollisuuden, jolloin Pia siirtyy tukijoukkojensa kanssa muualle toimimaan vai haluatteko olla avainasemassa tässä meidän yhteisessä työssä, joka on meidän kaikkien eduksi.
Valintanne on teidän, kaikki ratkaisunne ovat oikeita.  Pia toivoo sydämensä pohjasta, että tämä riita saadaan ratkaistuksi ja hän voi palata TiiaMariana palstalle sitten, kun hän on omat energiansa puhdistanut.  Muistattehan, että myös meidän virheillämme ja riidoillamme on suuri tarkoitus. Hän laittaa julkisen anteeksipyynnön omasta epävakaasta käyttäytymisestä ja pyytää anteeksi tekstimuotojaan, jotka ovat aiheuttaneet negatiivisuutta palstalla. Todellisuudessa se on vain muutosvastarintaa, joka osoittaa meidän olevan isojen asioiden edessä. Pia ottaa ilomielin syyt niskoilleen vaikka todellisuudessa hän toteuttaa vain tehtäväänsä. On tärkeää, että pysytte moderaattoreina yhteistyössä toisianne tukien, Pia tukee toiminnallaan erityisesti Magellania, joka on saanut pahimmat ryöpyt päällensä. Pia tuntee häntä kohtaan suurta myötätuntoa ja rukoilee hänelle voimia tässä vaikeassa tilanteessa.
Ilmeisesti arkkienkeli Mikael on kanavoinut tästä aiheesta, mutta koska Pian mieskään ei päässyt foorumille Pia ei ole voinut lukea tätä kanavointia ja muodostaa siitä mielipidettä. Tämä viesti on lähetetty kaikille moderaattoreille ja eräälle henkilölle, jonka Pia toivoo toimivan puolueettomana puhujana tässä tilanteessa.  Muutoin tämä jää meidän väliseksi tiedoksi ainakin toistaiseksi.
Rakkaudella
Pia

Ikävää Ulkopuolinen, että sinun oikeuksiasi ja sananvapauttasi on loukattu.  Undecided Vaikken tunne tuota foorumia, enkä tiedä tähän johtaneesta tapauksesta sen enempää, niin sinun kirjoituksesi perusteella ihmetyttää kyllä... Ikävää, että tuollaisella foorumilla tapahtuu tuollaista noin räikeätä syrjintää tyyliin olet niin negatiivinen, energiavampyyri yms. Shocked Siitä on kyllä silloin kaukana se suvaitsevaisuus jota henkisellä tiellä tarvitaan. angel
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 03.03.2010 11:35:31 »

Kiitoksia sanoistasi, ehkä olin liian varomaton ja innokas sanoistani, kaksosenergiaa on joskus vaikea ymmärtää.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 03.03.2010 11:57:42 »

siis ihan viaton kysymys? miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa toistensa nokitteluun ja nokittelun analyysiin netissä?

miten olisi urheilu, matkailu ja bisnes?? ja muu?? eihän tällainen sössö lopu ikinä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 03.03.2010 12:06:28 »

siis ihan viaton kysymys? miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa toistensa nokitteluun ja nokittelun analyysiin netissä?

miten olisi urheilu, matkailu ja bisnes?? ja muu?? eihän tällainen sössö lopu ikinä.

Jaa-a...  :Smiley Urheilu, tai pikemminkin liikunta, sekä matkailu jee!  Cheesy Bisnes ei niinkään ole mun juttu...
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 03.03.2010 12:10:30 »

Siis kyllä sen saa loppumaan, käykää katsomaan mitä sain aikaiseksi blogissani www.parantumiseni.blogspot.com¨

Minut jo tuomittiin kuolemaan, pyydettiin hakemaan psykiatrista apua ja nyt no nyt viestit ovat varsin positiivisia.

Hei rakkaus se on aina tosi upea aihe ja Rakkauden valo, bisnes nimenomaan on tulevaisuutesi, mutta sinun tarkoitus on tehdä juuri sitä työtä, joka tuntuu unelmalta ja nautit siitä todella paljon.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 04.03.2010 21:23:43 »

Muutoksethan ovat AINA luoneet kaaostilanteita-ihminen ei ilmeisesti ole viela silla rakkaudentasolla, etta olisi valmis ymmartamaan jotain aivan uutta-tai  sita on vaikea aluksi ymmartaa ainakin joissain piireissa.
Mehan siirrymme vesimiehen aikaan joka haluamme tai ei ja muutoksia on tulossa erilaisten lahettilaiden avulla ja suuri kiitos heille.
Jumala tai mika lie energia on lahettanyt heidat tanne levittamaan uusia virtauksia, jotka mielestani ovat hyvin tervetulleita poloiselle pallollemme-wellcome!!!
tallennettu
Ivelak
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 22.04.2010 10:50:53 »

Jaa-a...  :Smiley Urheilu, tai pikemminkin liikunta, sekä matkailu jee!  Cheesy Bisnes ei niinkään ole mun juttu...
Eiköhän kolikolla ole aina kaksi puolta?
Riippuu mistä näkökulmasta asioita haluaa katsoa.
Suvaitsevaisuus on siis aihe OK.
Nimenomaan, miksi toisen foorumin asioita käsitellään täällä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: