Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pakkomielle/riippuvuus toisesta ihmisestä  (Luettu 17636 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #15 : 20.02.2006 20:19:46 »

Hei, onpas mielenkiintoista. ilmeneekö täällä nyt Kauriiden aivan uudenlainen puoli?  Shocked

Ystäväni (N), kylläkin Kuu-Kauris ja nousu-Skorppari on aina valittanut sitä kuinka harvoin ihastuu ja sitten samaan tyyppiin TODELLA pitkäksi aikaa ja yleensä nämä vielä ovat juuri sellaisia saavuttamattomia, tavalla tai toisella.

Maikku, riippuvuudella tai pakkomielteellä ei kyllä tosiaan taida olla mitään tekemistä rakkauden kanssa ja siksi tällaisista viritelmistä ei yleensä tule mitään. Jos toisen asettaa heti aivan huikean korkealle jalustalle niin pudotuskin on sitten sitä isompi...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #16 : 21.02.2006 09:43:57 »

Alzbeta, ehkä kauris ja skorpionin yhdistelmä tekee sen... Hmmm...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 21.02.2006 11:16:29 »

Minä kerroin edellisellä foorumilla miehestä, joka oli minussa kiinni eikä päästänyt millään irti, eli olin hänelle pakkomielle. Hänellä oli mm.  venus aspect_con pluto 8.huoneessa (ja melkein kaikki muutkin planeetat). Eli tuo 8.huone, Skorpparin huone, voisi olla yksi selitys. Hänellä ei ollut Kaurista missään.

 venus aspect_squ neptunus tuo taas niitä harhakuvitelmia rakkaudesta, se voisi myös aiheuttaa riippuvuutta jos vaikka kartalla on paljon vettä? Erään astrologin mukaan sellaiset ihmiset, joilla on tuo aspekti, keräävät perässään ihailijoita. Allekirjoitan tuon!

Eräs selvänäkijä, jota on täälläkin kehuttu, sanoi minulle, että minulla tulee aina olemaan ihailijoita, taas keväällä tulisi joku juttu töissä (esim. joku asiakas ihastuu). Saas nähdä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #18 : 21.02.2006 14:02:01 »

Kauris energiaa! Tuolta henkilöltä löytyy neptunus neliö venukseen.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: