Itselläni oli joitain kuukausia sitten tuo Lehtirannan kirja lainassa, mutta pitäisi varmaan itselle ostaa, että saisi aina katsella asioita siitä. En muista kauhean tarkkaan mitä sieltä aukesi, kun en ehtinyt syventymään. Minulla tuo 12.huone tyhjänä. 9. huoneessa
ja
. En varmaan kovin henkevää sorttia sitten ole. =D
Selvännäkijäksi minusta ei olisi koskaan, sillä en pystyisi olla antamatta omaa kärkevää näkemystäni ja pysyä siellä korttien tms tulkinnassa. ^^ Ei sillä, että minulla mitään lahjoja tuohon ennustamiseen olisi ja huijariksi ei valitettavasti omatunto antaisi periksi, joten annetaan sen uran olla rauhassa.
Mutta kyllä olen itse kokenut tuon 9.huoneen merkuriuksen yhdeksi tärkeimmäksi tekijäksi kartallani, vaikka minkään ohjelman mukaan, se ei löydykään sieltä painokkaimpien planeettojen joukosta. Jostain syystä sen vaikutus vain tuntuu itsellä aika vahvana ja siihen liittyvät kysymykset tuntuvat olevan pinnassa. Vahvimpina ainakin jonkin määritelmän mukaan olisivat kartalla pluto, neppari ja kuu, mutta jostain syystä tuo merkurius on ollut kaikista läheisin tekijä kartalla ja ehkä voisin sitä selittää sillä, että se sijaitsee juurikin tuolla henkisessä huoneessa. Vestasta en paljoa osaakaan sanoa, ideoita?
2.huoneesta löytyy ainoastaan
ja
, joten pitäisi varmaan katsella noita sen henkisen pankin näkökulmasta. Pallas on aika vieras ja kuunsolmun tutkinta vaiheessa, joten katsellaan.
Mutta ehdottoman mielenkiintoinen aihe kyllä!