Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen astrologia  (Luettu 21624 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #30 : 11.06.2010 20:15:18 »

Mulla on  12. huone tyhjä, mutta 9. huoneessa on  merkurius ja  venus.

Tilasin viikolla Lehtirannan "Astrologia ja henkinen tie" ja olen odotellut sitä kovasti.  Mikä pettymys, kun ei tänäänkään tullut!

Mua kyllä kiinnostaa edelliset elämät, ja sori vaan, en ymmärrä, miksi niitä tutkisi ellei usko niihin?  Ehkä, Violette, kumminkin alitajunnassasi uskot niihin, ja etsiskelet vastauksia?  AlthaMaarit muuten tietää näistä jutuista jotain, laita hälle yv:tä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 11.06.2010 20:23:35 »

Itselläni oli joitain kuukausia sitten tuo Lehtirannan kirja lainassa, mutta pitäisi varmaan itselle ostaa, että saisi aina katsella asioita siitä. En muista kauhean tarkkaan mitä sieltä aukesi, kun en ehtinyt syventymään. Minulla tuo 12.huone tyhjänä. 9. huoneessa  merkurius vaaka ja  vesta  neitsyt. En varmaan kovin henkevää sorttia sitten ole. =D

Selvännäkijäksi minusta ei olisi koskaan, sillä en pystyisi olla antamatta omaa kärkevää näkemystäni ja pysyä siellä korttien tms tulkinnassa. ^^ Ei sillä, että minulla mitään lahjoja tuohon ennustamiseen olisi ja huijariksi ei valitettavasti omatunto antaisi periksi, joten annetaan sen uran olla rauhassa.

Mutta kyllä olen itse kokenut tuon 9.huoneen merkuriuksen yhdeksi tärkeimmäksi tekijäksi kartallani, vaikka minkään ohjelman mukaan, se ei löydykään sieltä painokkaimpien planeettojen joukosta. Jostain syystä sen vaikutus vain tuntuu itsellä aika vahvana ja siihen liittyvät kysymykset tuntuvat olevan pinnassa. Vahvimpina ainakin jonkin määritelmän mukaan olisivat kartalla pluto, neppari ja kuu, mutta jostain syystä tuo merkurius on ollut kaikista läheisin tekijä kartalla ja ehkä voisin sitä selittää sillä, että se sijaitsee juurikin tuolla henkisessä huoneessa. Vestasta en paljoa osaakaan sanoa, ideoita?

2.huoneesta löytyy ainoastaan  pallas vesimies ja  kuunsolmu kalat, joten pitäisi varmaan katsella noita sen henkisen pankin näkökulmasta. Pallas on aika vieras ja kuunsolmun tutkinta vaiheessa, joten katsellaan.

Mutta ehdottoman mielenkiintoinen aihe kyllä!
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 11.06.2010 23:54:42 »

Tai sitten et ole valmis vielä vastaanottamaan tietoja
siitä/niistä? Smiley semmoistahan tietoa ei anneta, johon
ihminen ei ole valmis.. Tai niin olen ainakin käsittänyt Smiley

Niinpä. Kaikella on aikansa...
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 12.06.2010 14:36:49 »

Ei ole vielä löytynyt hyväksyttävää henkisen puolen selitystä 4 huoneelle. Kaikkien huoneiden hallitsijat menee porphyryllä eniten 4 H  vesimies, 2 H  skorpioni, 3 H  jousimies ja 12 H  neitsyt. Henkisten huoneiden 9 ja 12 hallitsijat ovat molemmat  merkurius, joka on 4 H ja  vesimies  Undecided 12 H kulma siis  neitsyt ja siellä  pluto ( edellisessä elämässä tehty iso harppaus henkisellä tiellä) ja  uranus aspect_con askendentti (edellinen elämä ollut poikkeuksellinen) Ja siis selväkin selvempi ottaa kuunsolmut mukaan  kuunsolmu 4 H vesimies, taas.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #34 : 14.06.2010 08:53:27 »

Vielä noista entisiin elämiin uskomisesta. En nyt varsinaisesti kiistä, etteikö niitä mitenkään voisi olla olemassa, mutta ilmeisesti en ole kokenut mielekkääksi uskoa niihin. Todisteita entisistä elämistä sen sijaan olen kuullut jonkun verran. Tavallaan uskon, että ainakin jotkut ihmiset voivat syntyä uudestaan, mutta en tiedä, onko se aina tarpeellista.
   Itsestäni tuntuu, että olisin valmis vastaanottamaan koko universumin mysteerit, mutta eri asia onkin sitten se, kuinka jaksaisin ne kantaa.

Ihan innostuin laittamaan karttani tähän perään, jos joku siinä haluaa nähdä jotain mielenkiintoista entisten elämien suhteen. En mitenkään vaadi tai odota, että joku analysoisi, mutta jos joku kokee halua sydämestään siihen, olen hyvin kiitollinen Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 14.06.2010 09:45:26 »

Löysin omalta kartaltani ihan kohtalaisesti henkisen ja selvännäön merkkejä, muttei se minua yllätä. Mitenkään erikoisen lahjakas en kuitenkaan sillä saralla ole.
Poikaystäväni kartalta löytyisi muun muassa tuo 9. huone alkamasta leijonasta ja 12. huoneessa skorpioni aurinko, siihen kahden asteen väljässä yhtymässä pluto, joka tuntuu vielä painottavan 12. huonetta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 14.06.2010 16:45:36 »

voi reikim,

Juuri tänään minulle sanottiin: katsos ei sinulle sitä anneta mikä ei vielä ole tähän aikaan valmis ottaa vastaan kun kaikki tulee aikanaan silloin se tapahtuu vain sinulle ainoastaan.

Meille annetaan sen verran, kuin on meille hyväksi, juuri siihen oikeaan aikaan ja kaikki muu on kiirehtimistä. Ainoa tehtävä mikä meillä on on loppuviimein elää ja ottaa vastaan. Kun kuuntelemme sydämen ääntä emme ole koskaan eksyksissä. Mutta kaikkea ei se koskaan tule meille kertomaan.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #37 : 07.07.2010 12:45:46 »

Eilen vihdoin postipoika toi mulle tuon Lehtirannan Astrologia ja henkinen tie- kirjan.  Siinä sitä onkin purtavaa kolmensadan sivun edestä.  Ja kyllähän mä jo pureksinkin, en meinannut töihin ehtiä!  Cheesy

Tutkiskelin omaa karttaani, ensin tällä ns  perinteisellä huonejaolla, sitten piti oikein tulostaa tuo Porphyryn huonejaollakin tehty kartta.  Aivan karvat nousi pystyyn, miten osuvia tulkintoja tuosta kirjasta löytyy!  Moni asia, mitä en ole muista tulkinnoista löytänyt, selvisi Lehtirannan tulkintojen mukaan.

Löysin kyllä molemmilla huonejaoilla ihan osuvia tulkintoja.  Esim  kuu on  Placidus- jaolla 7. huoneessa, Porphyryssa 8. huoneessa, ja molemmat kolahti.

Porpyry näyttää edelleen 12. huoneen tyhjäksi, mutta 9. huoneeseen on  merkurius ja  venus lisäksi  neptunus.

Voi vitsi, mä elän tämän kirjan voimalla monta vuotta!   :Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: