Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korvakynttilähoitajia Oulussa?  (Luettu 8776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 30.12.2005 16:26:03 »

Onko teillä kokemuksia oululaisista korvakynttilähoitajista? (hyvä hinta-laatusuhde, mielellään ilmanen parkkipaikka toimipisteen vieressä  Cheesy )
tallennettu
JussiP
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 25.01.2006 09:59:49 »

Tee hyvä ihminen itse se hoito! Tarvit avuksesi jonkun hyvän apurin tosin. korvakynttilöitä voi ostaa ja sen hoidon voi tehdä kotona ian helposti. Kynttilöiden mukan tulee ohjeet.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 25.01.2006 10:10:19 »

Tee hyvä ihminen itse se hoito! Tarvit avuksesi jonkun hyvän apurin tosin. korvakynttilöitä voi ostaa ja sen hoidon voi tehdä kotona ian helposti. Kynttilöiden mukan tulee ohjeet.

Juu, kuulin kyllä tuon jo yhdeltä henkilöltä, mutta hän myös suositteli, että kävisin eka kerran jollakin hoitajalla.
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 04.02.2006 17:31:28 »

Mielenkiinto heräsi... Todentotta Tongue

Korvakynttilä? Mistä voi ostaa? Miten hoito tehdään? MInkälaisia kokemuksia? 

KOrvia kuumottaa jo... oi jakakaa tietonne viisaat:)
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Inke_1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 04.02.2006 20:00:31 »

Minulla on tapana reikihoidon yhteydessä antaa korvakynttilä hoidot jos asiaks niin haluaa. Kovasti ovat tykänneet ja itskkin olen siihen ihastunut, vaikka onhan sitä paljon kritisoitu ihan puppunakin.  :Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 04.02.2006 20:27:21 »

Lainaus
Korvakynttilä? Mistä voi ostaa? Miten hoito tehdään? MInkälaisia kokemuksia? 

Niin, mistä? Mistä? Malttamattomuus iski. Cheesy
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 04.02.2006 20:52:20 »

Minä ostin Tampereelta Leponiemen Ailalta, mutta voi olla että niitä saa edullisemminkin jostain. Varmasti on Hengen ja Tiedon Messuilla myynnissä jos joku sinne menee.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 04.02.2006 21:09:29 »

Voiko muuten ottaa korvakynttilä hoitoa, jos on lapsena korva puhkaistu???
Varmaankin tyhmä kysymys. Embarrassed
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 05.02.2006 12:01:50 »

Enpä osaa vastata kysymykseesi, minulla ei ole ollut koskaan hoidossa ketään sellaista jolla olisi korvat puhkaistu, enkä muista kuulleeni siitä mainintaa. Luulisi kuitenkin että puhkaisussa muodostunut pieni reikä olisi umpeutunut, mutta jospa joku tietävämpi osaisi vastata sinulle.
tallennettu
sattumia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 19.02.2006 22:49:24 »

Moip,
Mulle on kerran tehty korvakynttilähommeli. Vaikut lähti kivasti, tuntui hassulta. Ite tehtiin, ne kynttilät joku tilas jostain.

Pitäiskö sen jotenkin vaikuttaa muuhunkin kuin vaikkujen lähtöön?
tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #10 : 19.02.2006 23:23:01 »

Onko teillä kokemuksia oululaisista korvakynttilähoitajista? (hyvä hinta-laatusuhde, mielellään ilmanen parkkipaikka toimipisteen vieressä  Cheesy )
Hei "mammamma"

Olen tehnyt korvakynttilähoidon muutaman kerran omille perheenjäsenille
- vaikkua tulee tehokkaasti ulos

Korvakynttilät ovat n. 22 cm pitkiä
ja jokaisen kynttilän palamisaika on 10 - 12 minuuttia.

Kun noudatat ohjeita tarkoin,
käyttö on helppoa ja turvallista.

Korvakynttilöitä ei tule käyttää kroonisen
tai äkillisen sairauden aikana
eikä korvatulehduksen
tai korva-alueen
tai korvakäytävän tulehdusten aikana.

Korvakynttilöitä ei myöskään suositella
käytettäväksi henkilöillä,
joilla on tärykalvossa repeämä
tai implantoidut rumpuputkilot.

(http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShopBin.pmd/shop/prdimg?bhret=ebd&prdid=2171&imgid=1137&isize=XS)

(http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShopBin.pmd/shop/prdimg?bhret=ebd&prdid=2171&imgid=1138&isize=XS)

http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=2171

smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 19.02.2006 23:27:14 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 20.02.2006 07:52:38 »

Kiitokset Elämänilo, käyn kuitenkin edelleenkin mieluiten eka kerran ammattilaisella =) Tuntuu ajatuksenakin mukavammalta saada hoito jossakin toisessa ympäristössä kuin kotosalla =)
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 20.02.2006 09:50:46 »

Minä joskus aikakanaan kävin tällaisen ihan päivän kestävän kurssin korvakynttilähoidoista. (paikallisten vaihtoehtoishoitajien kanssa tilasimme meille 'kouluttajan', ettemme tee virheitä hoidon kanssa..)Eli mitään ammatti-diplomia siitä ei saanut  Wink, mutta pääsi 'ideaan' ihan konkreettisesti ja käytännössä kiinni.

Saimme listan näistä 'kontraindikaatioista' yms.
Lisäksi meille neuvottiin silloin, että jokaisella, joka tekee korvakynttilähoitoja, tulisi olla 'korvalamppu', jolla voi tarkistaa korvan ja tärykalvon kunnon, ennen ja jälkeen hoidon tai sitten yhteistyössä jonkun muun tervydenhuollon 'ammattilaisen' kanssa, joka katsoo ainakin ennen hoitoa nämä korvat....
Korvan anatomia käytiin läpi ja kaikki hoidon vaiheet ja kaikkea muuta, mikä tähän voi liittyä. Ja toki siis ihan käytännössä harjoittelimme ja teimme korvakynttilähoidot toisillemme. Smiley

Itse tosiaan näitä olen tehnyt lähinnä nyt omalle perheelle ja olen ollut kovasti tyytyväinen.
Kummasti on kaikki pään alueen 'tiehyeet' avoinna sen jälkeen...ja päässä on todella kevyt olo (vaikkei  sitä vaikkuakaan niin tulisi)  Wink sen jälkeen.
Hoitohan lisää päänalueen verenkiertoa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: