Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasit rikkoontuu  (Luettu 4745 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 04.06.2012 11:48:05 »

Meillä on kevään aikana rikkoontunut ihan uskomaton määrä (tusinan verran ellei enemmänkin) juomalaseja. Ensiksi meni ikean lasit, joihin en kiinnittänyt sen suurempaa huomioita. Ajattelin, että ovat laadultaan heikkoja. Nyt on mennyt useita iittalan laseja rikki. Ei minun käsissäni, mutta mieheni käsissä. Laseja ei heitellä, kolhita tai muuta sellaista, vaan lasi saattaa olla rikkoontunut tiskikoneessa, vaikka se on laitettu ihan nätisti koneeseen. Osa laseista on hajonnut, kun mies on ottanut sen kaapista tai pöydältä käteensä. Ne eivät mene tuhannen palasiksi, vaan yleensä irtoaa isompi lohko. Haavoja ei onneksi ole tullut. Laseista juodaan pääsääntöisesti vettä, maitoa ja mehua. Kalliiksi vaan tulee ostaa uusia tilalle!

Osaisiko joku selittää tätä, vai kuvittelenko vain, että tässä olisi jotakin kummallista? Vai oliko se niin, että sirpaleet tietävät onnea?  laugh

VanillaHeart
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 04.06.2012 13:51:37 »

Oisko se niin et häl on vielä energiat ns.sekaisin.. Wink   coolsmiley Niinhän sitä ainaski sanotaan, et ne tuottaa onnea.. Kiss
Ostakaa vaihteek muovilaseja,niitäki on kauniinvärisiä..kin. Eikä mee niin helposti rikki.  Cheesy   smitten smitten
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2012 17:12:28 »

Ite oon kova hajottamaan laseja, olen ajatellut että lasit jotka ovat tiskikoneessa käyneet saavat jonkin jännityksen kun ne hajoo pienestäkin iskusta tai kaatuu. Muut lasit vedän imurin johdolla lattialle.Joskus ennen ystävät sai tuoda mehulasejakin meille vähän väliä kun hajotin edelliset.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 04.06.2012 19:30:01 »

Nykyään meillä hajoaa ihan olosuhteista johtuen, mutta oli aika, kun olin itte ihan sekasin, ja sillon hajoili kaikki mahdolliset lasit, peilit, loisteputket..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2012 12:27:57 »

Silloin kun itsellä oli hengellistä kasvua ja tuli "energiapiikkejä", rikoin meillä hehkulamppuja vain laittamalla valot päälle. Yhdessä vaiheessa meiltä meni 5 sulaketta tämän saman ilmiön takia. Kaksi mikroaaltouunia rikoin, joista toinen ei ollut edes vanha, vaan melko uusi. Mikroaaltouunit rikkoutuivat heti peräjälkeen.

Yleensäottaen sähkölaitteet temppuilevat läheisyydessäni ja saan sähköiskuja joka paikasta ja melkeinpä päivittäin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
tuijapihlava
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 06.06.2012 09:38:49 »

Olen periaatteessa rikkonut lasin, sellaisen joka ennen pidätti muo.
Itse olen ottanut nyt itseäni niskasta kiinni ja hankkinu yksityisopetusta http://www.tutorhouse.fi/ , sillä minulla on dysleksia ja sentakia olen koulussa vähän jäljessä, mutta nyt olen päässyt aika hyvään vauhtiin. Pitäisi ens talvena valmistua  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: