Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: auttakaa, ei jaksa enää masennusta mm..  (Luettu 3556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« : 12.07.2010 01:33:07 »

milloin tää loppuu?? olen niin masentunu ja tuntuu että kaikki vaan kaatuu niskaan... työt menee alta, piti saada siirto toisella paikka kunnalle, tein muuton töitä ei olekkaan  Sad
ukon pitää olla exän kanssa vielä tekemisessä, loppuuko se edes koskaan??? vuoden päivät ollu kuiten "erossa" ja vieläkin mm. remppaavat yhteistä asuntoa(missä asuivat vuokralla, eivät sentäs omista) siis vuokra kämppää missä ei kumpikaan asu enää  Shocked
lapsi koettelee enemmän ja vähemmän. uskallan antaa 4 vuotiaan olla pihalle rivitalo alueella muiden lasten kanssa hetken aikaa ilman omaa valvomista...
saanko töitä /opiskelu paikan, pärjäänkä rahallisesti, kestääkö suhde??
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.07.2010 15:03:47 »

Voimia siala! smitten

Pysähdy hetkeksi miettimään ensin, mitä sinulla on.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.2010 22:30:44 »

voisko joku taas kattoa mulle korttia tai jotain? jos se vähän piristäis tätä arkea, on niin vaikeaa kaikki suuremmat kodinkoneet ja laittaa hajoaa ja rahaa ei ole kun irtisanottiin työtkin koe ajalla  Cry
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2010 14:41:57 »

kiitos teille.
ja mulla on kyllä itelläki kortteja, useitakin mut tuntuu vaan et jonkun toisen sanomana se avautuu järkevämmin  Wink ite löytää vain huonoja puolia  Embarrassed
union mysticasta olen korttini suurimmaksi osaksi hankkinu ja heilläkin on nettikauppa, tosin olen kyllä kayny ihan paikan päällä, vaikka en asu lähelläkään pääkaupunki seutua enää.
selvitelly olen, mut kaikki kun ei selviä sillä sekunnilla  Cheesy
ja syytä ei kerrottu, eikä palautettakaan sen kummemmin. luulen kyllä tietäväni miksi purettiin soppari.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: