Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pakosta raskaaksi.  (Luettu 12766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 13.10.2010 15:46:34 »

JA vielä kun muistan, tuo kanssaluominen eli se, että ottaa vastuun itse omasta elämästään, tekemisistään, ajatuksistaan ja luonteestaan, on juuri sitä karman työstämistä pois.

Karmahan tosiaan vaikuttaa, kuten sanottua, olitpa siitä tietoinen tai et. Voit lillua sen mukana tai tarttua itse oman elämäsi puikkoihin ja nagivoida läpi haasteiden Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16 : 13.10.2010 19:37:40 »

Minulla on kaksi karmista lasta, jotka ovat minuun liittyen sidoksissa. Isä ei siis ollut tässä suhteessa niin oleellinen. Tyttäreni ei olisi enää tarvinut syntyä maan päälle, mutta hän itse halusi. Poikani on mitä luultavimmin enkeli-isoveljeni, joka päätti olla tulematta äidilleni. Olen aina lapsesta asti (jopa silloin, kun en tiennyt isoveljestäni mitään) toivonut isoveljeä, muttei se toive toteutunut, koska olen perheeni ainoa lapsi. Nyt isoveljeni on omana lapsenani.

Minä olen syntynyt omille vanhemmilleni mitä luultavammin erottamaan heidät rakkaudettomasta liitosta. Enemmän minulla on ollut hiomista suhteessani äitiini, jo useamman elämän takaa. Edelleen opettelen tervettä itsekkyyttä, koska en todellakaan pidä niistä kalossin kuvista poskillani.  Cheesy Puolieni pitäminen on ollut suuren suuri läksy, minkä takia kävin läpi henkilökohtaisen helvettini. Ja tässä sitä silti ollaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 13.10.2010 20:42:49 »

Ensin asian maallisesta puolesta:
Jos mies ei halua lasta, mutta nainen haluaa, niin alitajunta  hoitaa kyllä ehkäisyn pettämisen tai puuttumisen. Herää vain kysymys, miksi nainen haluaa pysyä tällaisessa suhteessa. Voisi olla tervettä joko erota suhteesta, tai sitten pyytää miestä käymään sterilisoitavana - mieshän se tässä on se, joka ei lasta halua. Jatkuvat raskaudet/abortit voivat myös psykologiselta kannalta katsottuna olla alitajuinen tapa rankaista itseä syystä tai toisesta.

......

Tämä tapaus kyllä tuntuu minusta täysin maalliselta. Tilannehan on ihmissuhteeksi kaikkea muuta kuin terve, kyseessä tuntuisi olevan naisen voimakas halu saada lapsi yhdistettynä kykenemättömyyteen lähteä suhteesta, jossa kumppani ei lasta halua. Tai mikä estäisi viemästä raskautta loppuun, vaikka mies sitten jättäisikin? Elatusmaksuja se kuitenkin joutuisi maksamaan. Ihmettelen miestä, joka antaa naisensa kärsiä 5 aborttia, eikä käy itse sterilisaatiossa. Kuinkakohan terve tuo ihmissuhde on  muiltakaan osin? Ihan maallisistakin näkökumista erittäin epäterve minun mielestäni.

Tähän sopii hyvä lause: Ellet tykkää kengänkuvista naamassasi, älä suostu kynnysmatoksi.

Komppaan. Alitajunta on hyvin voimakas asia, useasti monet asiat mitä valitamme "piinaavan" meitä jostain ulkopuolisesta syystä, ovatkin oman alitajunnan tuotetta.

Ihmettelen myös miksi ja toivon tuolle naiselle voimia löytää oma itsetunto ja kyky päättää itse omasta elämästään.

Ehkä kuitenkaan tuo mieskään ei ole sataprosenttisen varma kannastaan, tai ehkä nainen vain toivoo että hän muuttaisi mielensä vielä. Sterilisaation ehdottaminen olisi kyllä hyvä idea, sillä silloin se tulisi vihdoin selväksi onko mies valmis luopumaan lapsista kokonaan vai ei.

Muok. Lisään tähän vielä mitä äitini joskus sanoi, että sitä on tapauksia, joissa ollaan oltu pitkään yhdessä ja ehkä vannottukin että ei haluta lapsia, mutta sitten kun vaihtaa kumppania, niin yhtäkkiä alkaakin tuntua siltä että haluaa tehdä lapsia. Se voi olla joskus kiinni siitä että tapaa sen oikean ihmisen.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 20:54:10 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 14.10.2010 16:24:31 »

Tämä menee vähän offtopikki jutuksi, mutta olen miettinyt tuota luomista. Mietitäänpä vaikka ihmistä jonka osa haluaa pois päiviltä ja osa rakastaa yli kaiken ja haluaa hänen elävän. Niin eikö se kuitenkin ole yhteistä tuo luominenkin eli yksi ihminen ei voi ajatuksilla tappaa kun myös vastakkaisia luomistöitä tehdään. Ja eikö voimalla ole aina vastavoima? Eli kun luo jotain niin luo aina myös mahdollisesti sen kumoavan vastavoiman?

Itse näen energian äärettöminä verkkoina ja vaikutussuhteina, jonka jokainen pala on aina suhteessa johonkin muuhun ja sitä kautta kaikkeen. Voi olla, että olen näiden oppien ja yleisten käsitysten kanssa eri mieltä, en osaa sanoa, mutta näin olen itse kokenut. Sen takia koen, että yhden sielun tai ihmisen henkilökohtainen panos on tärkeä, mutta siihenkin liittyy tiettyjä lainalaisuuksia. Eli yksilö vaikuttaa kaikkeen, mutta koska kaikki muutkin vaikuttavat, niin yksilö ei tietyllä tapaa voi nostaa itseään muiden yläpuolelle.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 14.10.2010 16:54:45 »

Lainaus
Tämä menee vähän offtopikki jutuksi, mutta olen miettinyt tuota luomista. Mietitäänpä vaikka ihmistä jonka osa haluaa pois päiviltä ja osa rakastaa yli kaiken ja haluaa hänen elävän. Niin eikö se kuitenkin ole yhteistä tuo luominenkin eli yksi ihminen ei voi ajatuksilla tappaa kun myös vastakkaisia luomistöitä tehdään. Ja eikö voimalla ole aina vastavoima? Eli kun luo jotain niin luo aina myös mahdollisesti sen kumoavan vastavoiman?

Tämä on hyvin yksinkertaista:
On mahdotonta kanssaluoda mitään, mikä rikkoo toisten ihmisten vapaata tahtoa.
Ketään ei voi siis tappaa kanssaluomisella.

Siillä ei saa myöskään vastahakoista ihmistä rakastumaan itseensä. On mahdollista kutsua luokseen, kanssaluoda, sopivaa kumppania, mutta sitä ei voi etukäteen määrittää kuka hän on.

Samalla tavoin, kun karmaa kertyy nimenomaan siitä, että rikkoo toisten vapaata tahtoa,
on se toisten vapaan tahdon rikkominen 'kielletty' myös kanssaluomisessa. Voi yrittää ihan kuinka paljon vain, mutta ei onnistu. Energiat vain menevät hukkaan, minkä lisäksi on takuulla epäterveellistä ihan fyysisellä tasolla kantaa niin voimakkaita vihan tunteita, että haluaa toisen hengiltä. Henkilökohtaisesti uskon, että näin voimakkaita vihantunteita kantava ihminen on kykenemätön kanssaluomiseen sen vuoksi, että tällainen negatiivinen tunnehyöky osoittaa henkilön värähtelyjen olevan niin matalalla tasolla, ettei niillä onnistu minkäänlainen kanssaluominen.

Vastavoimilla tarkoitetaan nimenomaan vastavoimia, ei 'hyvää' tai 'pahaa,' jotka ovat 4d illuusioita. Kun nyt värähtelyt ovat kohoamassa, niin vastavoimat ovat niitä joille tämä kohoaminen tuntuu epämukavalta ja he tekevät kaikkensa, jotta ne eivät kohoaisi.

Voin vapasti luoda ympärilleni mitä tahansa, mikä ei puutu toisten vapaaseen tahtoon. Tässä kuvioon tulee moniulotteisuus ja synkronismi: Jos tarvitsen vapaan parkkipaikan, synkronismin kautta tapahtuu niin, että joku ihan omasta vapaasta tahdostaan lähtee parkkipaikaltaan ja minä saan sen. Toistan vielä, että synkronismi on moniulotteinen prosessi, 4d järjellä on turha yrittää ymmärtää sitä.

Mutta kanssaluominen ei täten kohota ketään toisten yläpuolelle, sillä kukaan ei menetä mitään. Sen sijaan se, että luulee voivansa kanssaluoda toisen hengiltä on melkoista suuruudenhulluutta ja itsensä toisten yläpuolelle  kohottamista.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 14.10.2010 17:07:51 »

Niin no tuota tavallaan hainkin takaa, kun on aiemmin ollut puhetta täällä foorumilla siitä voiko ajatuksilla esimerkiksi tappaa. Kun ihmiset ovat ajatelleet, että laittavat kirouksen toisen niskaan toivomalla toiselle jotain pahaa. Itse koen, että siinä lähinnä kapsahtaa kiroukset omaan nilkkaan ihan sen menetetyn energian muodossa.  

Itse en sinänsä usko absoluuttiseen hyvään tai pahaan juuri tuon vuorovaikutussuhteiden kannaltakaan. Sillä kaiken ollessa suhteessa kaikkeen ei mikään ole negatiivista kaikkeen nähden. Tai siis vastavoimia toki on, mutta oikeastaan koska kaikki on suhteessa kaikkeen, niin todellisuudessa niitä ei varsinaisesti ole olemassa, aina vain tarkkailtaessa hetkellisesti yhdeltä kannalta. Mutta tuokin lähinnä jäsentämistapa siis se, että katsoo joltain kannalta. Kun ainahan kaikki on niinkuin on katsontakannasta riippumatta. 

Mutta juurikin tuo viimeinen kappale on se mitä pidän tärkeänä.

Tälle varmaan pitäisi oma keskustelu laittaa.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2010 17:18:02 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 22.10.2010 11:50:16 »

Sivustolta  http://www.kryon.com/k_chaneltoronto.html tässä ote:

"The definition of co-creation: That creation of altering Human reality using the core of Spirit that dwells within - creating situations and synchronicities that allow Humans into areas that they would never have been in otherwise."

Tässä suomennettuja kanavointeja, ehkä niiden joukosta löytyy jotain::
http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewforum.php?f=25

Kanssaluomisen perusperiaatteista taisin jo mainitakin:
- Toisten vapaaseen tahtoon ei voi puuttua kanssaluomisella
- Vain lopputuloksen voi kanssaluoda, sille miten sinne päästään ei voi asettaa ehtoja
- Aikatauluja ei voi asettaa, asiat tapahtuvat sitten kun tapahtuvat

Eli siitä vaan 'Hengen nimeen ja korkeimman minän kautta' - näillä sanoilla aloitan oman kanssaluomiseni.

Suurin ongelma asiassa taitaa olla uskonpuute: Ellei usko voivansa kanssaluoda ei voi kassaluoda. Sillä omalla epäuskolla ikäänkuin kanssaluo kyvyttömyyden kanssaluoda... Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #22 : 22.10.2010 11:59:02 »

hauska toi krijoitusvirhe muuten, kyllä porukkaa uskoo kykyynsä KASSAluoda..eri asia se kanssaluominen. jatketaanko uudessa ketjussa..  coolsmiley  smitten

kyllä se minulle riittää että luodaan lopputulosta, mutta jos on kyse esim töistä ja työporukasta, siihen tarvitaan ihmisiä, ja yleensä työsopimuksia ja kaikenlaista sopparia. tietysti niiden kanssa jotka haluavat samaa asiaa. ja yleensä tarvitaan aikatauluja, jos vaikka Afrikkaan tarvitaan apua, se on vietävä nyt eikä joskus. millaista luomista tuo sitten on, ei mitään käytännöllistä?

jos ajatellaan jotain firmaa tai bändiä tms, tarvitaanko tällaista kanssaluomisen teoriaa??
« Viimeksi muokattu: 22.10.2010 12:02:11 kirjoittanut *Crystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 22.10.2010 13:31:46 »

Lainaus
kyllä se minulle riittää että luodaan lopputulosta, mutta jos on kyse esim töistä ja työporukasta, siihen tarvitaan ihmisiä, ja yleensä työsopimuksia ja kaikenlaista sopparia. tietysti niiden kanssa jotka haluavat samaa asiaa. ja yleensä tarvitaan aikatauluja, jos vaikka Afrikkaan tarvitaan apua, se on vietävä nyt eikä joskus. millaista luomista tuo sitten on, ei mitään käytännöllistä?

Kanssaluodaan vaan sitä apua sinne Afrikkaan, eikä aseteta mitään edellytyksiä (ihmisiä, työsopimuksia, kaikenlaisia, soppareita, aikatauluja...) sille miten se tapahtuu.

Keskitytään VAIN sen lopputuloksen kanssaluomiseen, eikä ajatella mitään siitä, miten sinne päästään.
Niiden edellytysten asettaminen (ihmiset, työsopimukset, sopparit jne.) voi torpata koko homman.

Se lopputulos voi nimittäin ilmaantua sellaista kautta, sellaisilla tavoilla, ettei niitä olisi ollenkaan osannut kuvitellakaan ja sen vuoksi niiden edellytysten/välivaiheiden pohtiminen haittaa prosessia, rajoittaa sen mahdollisuuksia.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #24 : 23.10.2010 07:35:18 »

no mutta jos on kyse jostain toisesta tilanteesta, esim työtilanne jossa ON oltava sopimus, kyllä se sitten pitää allekirjoittaakin. esim minun pitää juuri tehdä sellainen. en menisi töihin ilman sopimusta, ja töissä on aina aikataulut. eli?

onko sieluilla ja karmalla tarkat aikataulut, että nyt synnyt tuolle ja teet sitä ja tätä - radio-ohjelmillakin on aikataulut, esiintyjillä ja kaikilla! muuten kukaan ei tietäisi mitä tehdään ja minne mennään. kukaan ei tietäisi koska syntyy tai kenelle - sopimus se on sielusopimuskin.

sitäpaitsi, köyhillehän raha ei mene ajoissa, muuten ei kuolisi ihmisiä. onko se tarkoitus? ei väliä koska menee perille??  Huh
« Viimeksi muokattu: 23.10.2010 07:45:09 kirjoittanut *Crystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #25 : 23.10.2010 11:43:20 »

Eklektikko kiitos  angel Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris