^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #15 : 13.08.2010 11:13:39 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 11:16:37 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #16 : 13.08.2010 11:31:03 » |
|
Tästä asiasta voisi itse kukin kuulostella tietoa,on kyse sairaudesta,ei himosta sinällään.Asia on hyvin,hyvin surullinen koskien aina toista osapuolta.Koskien asianomaista itseään.Tätä kyseistä asiaa on naisilla samoin kuin miehillä,eikä ole sidoksissa miehiin.Tätä asiaa voidaan hoitaa,aivan kuin muitakin sairauksia.Hyvää parisuhdetta ei kannata lopettaa asian vuoksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #17 : 13.08.2010 12:11:48 » |
|
lbv...!Toivon,että käyt juttelemassa asiasta lääkärillä,tai psykologilla,sieltä saat avarrusta asioille.Näen kyllä,että olet vahva nainen.Voisitko ajatella asioita niin,että miehellä olisi peliriippuvuus,ja mitä tekisit asian kanssa,tässähän on samantapainen asia kyseessä.Tämä asia loukkaa nyt sinun syvimpiä tunteitasi naisena,vaikkakin mikään ei johdu sinusta.Tuota samaista asiaa on monilla aviopareilla kymmeniä vuosia,toisen osapuolen tietämättä asiasta.Tsemppiä sinulle ja lämpimiä ajatuksia myös,niitä lähetän miehellekkin,joka on kipsissä pahanpäiväisesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lbv
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 13.08.2010 12:18:27 » |
|
kiitos sansai. han tiedostaa ongelman eika se ole tuore juttu. tassa maassa ei ole mahdollisuutta konsultaatioon eika mies ole viela valmis siihen. han rakastaa minua syvasti ja luulen etta pitaa paikkansa etta hankin karsii tilanteesta. tiettyja asioita olen valmis hyvaksymaan ja han tietaa rajat, ongelma on etta han ei ehka pysy rajoissa ( ?) ja ei pysty puhumaan asiasta, kaikesta muusta pystymme puhumaan. suurkiitos kun vaivauduit katsomaan ja vastaamaan. kiitos myos lampimista ajatuksista <3
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 13.08.2010 12:28:42 » |
|
siis onko hän seksiriippuvainen sinusta vai muista? mistä sellainen onkelma yleensä alkaa? :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #20 : 13.08.2010 12:31:41 » |
|
Rajoissa on vaikea pysyä,joten joudut pettymään silloin tällöin,mutta tiedät sen.Näen hyvin vahvasti miten mies kärsii,voin miltei puristella sitä kärsimystä käsissäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 13.08.2010 12:35:22 » |
|
kiitos katsauksesta, olit nahnyt vaivaa kirjoittaakseni pitkan raportin palautetta heti: aloitin juuri tyot ja tienaan paikalliseen tasoon nahden paljon. aikaisemmin se olin mina joka tienasin enemman kuin mies. minulla on saastoja joten en tarvi miesta pitaakseni elintasoni. olin ilman tyota, huom en tyottomana kun en edes hakenut toita, yli vuoden mutta miesta ei haittaa vaikka en tekisi toita, tassa maassa aika kay vaan pitkaksi kun ei ole mitaan tekemista. mies sanoo rakastavansa minua ja haluaa pitaa minut. totta on etta olen vahva luonne ja parjaan tuli mita tuli. jos miehen kanssa menisi poikki se ei haluaisi kaiketi pitaa yhteytta, tasta en tosin ole varma. kiitos yrityksesta, tykkaan olla koekaniini No metsään meni, mutta kuten sanottua, harjottelen. : Viime harjottelukerrasta joku 3-4 vuotta aikaa. Onnea uudesta työpaikasta! Missä päin maailmaa menet? Itse vaikutan Wienissä tällä hetkellä töiden puolesta -jo viidettä vuotta (epä)onneksi. Tänne kain jään ainakin seuraaviksi viideksi vuodeksi, kun tuli asunto ostettua. Sitä ennen tuli kierrettyä useampaa maata (ja taas vähän menottaisi). kiitos sansai. han tiedostaa ongelman eika se ole tuore juttu. tassa maassa ei ole mahdollisuutta konsultaatioon eika mies ole viela valmis siihen.
Missä maassa ei ole mahdollisuutta terapiaan yksilönä ja pariskuntana?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lbv
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 13.08.2010 13:09:18 » |
|
Rajoissa on vaikea pysyä,joten joudut pettymään silloin tällöin,mutta tiedät sen.Näen hyvin vahvasti miten mies kärsii,voin miltei puristella sitä kärsimystä käsissäni. voin kuvitella etta petyn saannollisin valiajoin, aina kun jompikumpi meista matkustaa ja muutenkin. toivon vaan ettei se ole niin usein kuin luulen... mahtaako mies tuntea/tietaa minun ahdistusta/epatoivoa/karsimysta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lbv
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 13.08.2010 13:15:57 » |
|
Missä maassa ei ole mahdollisuutta terapiaan yksilönä ja pariskuntana? pienessa maassa 10 000km paassa suomesta. taalla ei ole erikoiskoulutetta henkilokuntaa eika vaitiolovelvollisuuteen voi luottaa. muitakin syita loytyy..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #24 : 13.08.2010 13:30:59 » |
|
Mies tietää kärsimyksesi,siksi juuri hänen on niin vaikea puhua asiasta.Hän häpeää valtavasti,ja tuntee suurta avuttomuutta.Hän ei tiedä,että asia on tavallaan sairaus,syyttää itseään heikkoudesta.Asiaa voi jossain määrin verrata alkoholismiin,kun ryyppy on tarjolla,tulee se kaadettua suuhun sen enenempää ajattelematta.Näitä ryyppyjähän on tarjolla siellä täällä. Hänen ahdistustaan lisää vielä,että jälkeen päin häntä itseä suorastaan oksettaa,mihin sortui.Ne asiat ovat enimmiltään kaikkea muuta,kuin voisit luullakkaan.Surullista siinä on myös,ettei tartunta vaara tule mieleen.Tilanteita on vaikea hallita järjellä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 13:36:34 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
lbv
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #25 : 13.08.2010 13:47:02 » |
|
Mies tietää kärsimyksesi,siksi juuri hänen on niin vaikea puhua asiasta.Hän häpeää valtavasti,ja tuntee suurta avuttomuutta.Hän ei tiedä,että asia on tavallaan sairaus,syyttää itseään heikkoudesta.Asiaa voi jossain määrin verrata alkoholismiin,kun ryyppy on tarjolla,tulee se kaadettua suuhun sen enenempää ajattelematta.Näitä ryyppyjähän on tarjolla siellä täällä.
voi sansai kun sina naet tarkasti ja kirjoitat jarkevasti. tama kaikki auttaa ymmartamaan tilannetta ja antaa lohtua. ja kun en millaan malttaisi luovuttaa - kun ynnaa kaikki hyvat ja huonot puolet tuloksena kannattaa jatkaa. heikkona hetkena olen tosin pakkaamassa jo kamoja... tiedan etta seuraavaan keskusteluun joutuu odottamaan, en haluaisi pilata miehen lomaa keskustelemalla ennen tai juuri jalkeen loman. olisin halunnut viela tarkentaa yhta kysymysta tai aihealuetta mutta koska aihe on arka ja tuossa on jo yksi asiaton kommentoija joudun jattamaan valiin. en tieda onko taalla mahdollisuus yksityisviesteihin? aloitin juuri uuden tyon ja en haluaisi pilata tata murehtimalla kaikkea tata koko ajan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #26 : 13.08.2010 13:58:18 » |
|
Laita yksäriä,tottakai asiat ovat arkoja,eikä ole syytä ottaa lisää haavoja....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lbv
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 13.08.2010 14:10:20 » |
|
voin kuvitella etta petyn saannollisin valiajoin, aina kun jompikumpi meista matkustaa ja muutenkin. toivon vaan ettei se ole niin usein kuin luulen... mahtaako mies tuntea/tietaa minun ahdistusta/epatoivoa/karsimysta?
Taitaa olla ongelmana sekin, että odotat jotain sellaista toiselta, mitä hän ei sinulle voi antaa. Jotenka sen halun ylipääsemisestä mielestäni lähinnä omalla kohdallasi on nyt kyse (että oppisi elämään, kuten sinä haluat teidän liittonne ajan hänen olevan) eikä niinkään siitä, mitä toisella on sinulle tarjottavanaan. Jokaisen parisuhteeseen menijän tulee se tiedostaa, että emme voi tahtoa toisen muuttuvan mitenkään meidän tähtemme vaan meidän tulee hyväksyä se toinen sellaisenaan. Jos siihen emme kykene niin onko kyse aidosta rakkaudesta ollenkaan? Sillä riippuvuudet yleensäkin ovat todella vaikeita parantaa, jos siillä riippuvuutta sairastavalla ei todellista halua siihen ehkä olekaan. Eikä parisuhde ole aina mitenkään lääke sellaisiin asioihin, joista toisen parantuvan tahdotaan vaan toisinaan se jopa mahdollistaa sen pahenemisen, koska se toinen osapuoli sen mahdollistaa. Eli jos hän eläisi yksinään, ei mitään kummallista siinä seksiriippuvuudessa ehkä siellä maassa olisikaan vaan se katsottaisiin viriilin miehen teoiksi, jota toiset miehetkin kunioittaa. Vain naiset eivät siitä pidä, että sitä miestään niin monelle "jaetaan" ja siitä tulee yleensä se ongelman ydin, jota sitten yritämme vimmatusti parantaa. Jos sinulle on tärkeintä tuo, ettet kärsisi mitenkään toisen teoista niin siitä kyllä sinut voidaan parantaa eli se on sitä täydellistä toisen hyväksymistä sellaisena kuinka hän on syntynyt tänne maailmaan. Sillä emme koskaan ketään toista voi muuttaa, mutta itsemme kykenemme kyllä parantamaan mistä vaan - ja SE haijastuu aina siihen toiseenkin tavalla tai toisella ja muuttaa ympäröivää maailmaa. Jotenka tsemppiä sinulle tulevaisuutesi uudelleen ohjaukselle, koska vain siten saatte aukaistua toistenne solmuja kokonaan! hyva kaarina n. puhut asiaa. mina haluaisin etta han rakastaa minua ehdottomasti, olisi siis 100% uskollinen. en vaadi mitaan muuta. mutta tiedan myos ettei toista voi muuttaa eika han muuttua jos ei itse sita halua. haluaisin hyvaksya hanet sellaisena kuin on mutta en voi hyvaksya etta makaa toisten kanssa eika minun. han on loukannut minua niin syvasti etta on vaikea unohtaa ja antaa anteeksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ellanora
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #28 : 31.08.2010 20:30:02 » |
|
kiitos sinulle ellanora. tama katsaus vaikutti aika yleiselta ja lopputuloksen nakee vasta jonkun ajan paasta. totta etta luottamus vie aikaa palautua mutta tama on kestanyt jo pidemman aikaa.. alamakea tuli taas (aivan yllattaen) enemman kuin odotti ja saa nahda miten tassa kay. mina haluaisin kayda asiat perusteellisesti lapi mutta mies ei halua juurikaan keskustella ja siksi asiassa ei paasta eteenpain.
Minusta olet itse myös aiheuttanut ongelman minkä vuoksi mies ei puhu asioista, koska kysyt niistä sellaisella tavalla jota mies pelkää eikä uskalla kertoa totuuksia.. rehellisyys ja maltillisuus on tärkeää tässä tilanteessa, eikä vihainen ja pettynyt äänensävy koska sitä mies ei tule ymmärtämään ikinä.
|
|
|
tallennettu
|
Selvännäkijä
Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
|
|
|
lbv
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #29 : 23.09.2010 23:48:17 » |
|
Enka mina tulle koskaan ymmartamaan miten sina kysyisit rauhallisesti kun alusvaatteitasi katoaa, meikkejasi kaytetaan, loydat koruja kotoasi jotka eivat ole sinun, valokuvasi otetaan pois seinalta tai sohvasta loytyy meikkitahroja? Tai vanhasta puhelimestasi loytyy videoita jota on kuvattu jonkun toisen kanssa sinun asunnossasi? Jos on rohkeutta pettaa royhkealla tavalla luulisi olevan rohkeutta tunnustaa kun jaa kiinni???
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|