Usein toistuva uni on merkki siitä, että jokin asia on käsittelemättä tai huomaamatta valve-elämässä. Mitä tärkeämpi sen vahvempi uni on ja sen useammin se toistuu.
Minusta tämä uni viittaa suoraan kamppailuun itse itsen kanssa. Mikä valve-elämässäsi on joskus vetäissyt maton jalkojesi alta niin, että unessakin tiput tyhjyyteen? Talo vieressä kuvastaisi sitä, että et ole sinut itsesi kanssa/tasapainossa itsesi kanssa, sillä talo kuvaa Minuutta. Sen sijaan, että olisit talon sisällä, tiputkin sen viertä alas. Kerrostalo viittaisi siihen, että ihmisessä on useampi kerros Minuudessa, joten ilmeisesti asia, joka saa unesi vaivaamaan sinua ja toistumaan, koskettaa kaikkia ulottuvuuksia sinussa.
Lampi on vettä ja vesi viittaa tunne-elämään. Kuu on feminiinisyyden mutta myöskin alitajuisten tunteiden symboli. Metsä edustaa usein hengen ravintoa ja energiaa. Koska ne esiintyvät ensimmäisinä unessa, viittaavat ne siihen, että ikävä asia on kohdannut sinua tunne-elämän puolella ja liittynyt mahdollisesti feminiinisyyteen - naisena olemiseen, naiseen, alitajuisiin tunteisiin jne.
Sisäisen lapsen itku kertoisi tässä tapauksessa omasta sisäisestä hädästä - alitajunta huutaa sinua auttamaan. Suden ulvonta lienee ollut hienovarainen viesti siitä, että alitajunnalla on asiaa, mutta koska et ole kuullut sitä se on muuttunut suoraan lapsen itkuksi. Kukaan ihminen ei yleensäkään voi vastustaa lapsen itkua, vaan hän ryntää apuun heti.
Asfaltiin mätkähtäminen käy hyvin eli jollakin tasolla olet selviytynyt tästä tunne-elämää koettelevasta tapahtumasta, koska sinulle ei satu mitään iskeytyessäsi asfaltiin. Kuitenkin auton yliajamaksi tuleminen voisi viitata siihen, että jokin asia fyysisessä maailmassa muistuttaa sinua tapahtumasta tai vastaavasti sitä, että itse jollakin tasolla lietsot asiaa. Kenties ajattelet, ettet selviä tai että kaikki on hirveän huonosti, vaikka todellisuudessa ei ole, koska et loukkaantunut unessasi. Niinpä se auto sitten saapuu sieltä ajamaan ylitse. Yleensähä autoa ajetaan itse, se on henkilökohtainen liikenneväline kulkemiseen.
Toivottavasti näistä vinkeistä olisi apua vyyhdin selvittelemiseen!