Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto sulkeutuva Neliö Venus  (Luettu 3234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« : 17.10.2010 16:32:19 »

Tutkailin vähän tulevia transiitteja OmaAstro-osiossa, ja näyttäisi että mulla on alkamassa Pluto sulkeutuva Neliö Venus ihan kohta: "Vaikutus alkaa 26.11.2010 ja päättyy: 27.2.2011". Vaikutus on voimakkuudeltaan jopa 6 tähteä.
Alla lukee, että ohitus toistuisi noin 120 vuoden välein, mutta kun rupesin selaamaan tulevia transiitteja vielä pidemmälle, huomasin että tämä toistuu pari kertaa vielä ensi vuodenkin aikana?

"Vaikutus alkaa 26.4.2011 ja päättyy: 28.7.2011"
ja sama vielä kolmannen kerran: "Vaikutus alkaa 29.9.2011 ja päättyy:31.12.2011"
Myös nämä ovat voimakkuudeltaan 6 tähteä...

Olen nyt hieman hämmentynyt, miks tää toistuu jopa kolme kertaa melkeen vuoden sisällä idiot2
Ja jos joku haluis lisäks valaista, mitä nää mahtas tarkottaa mun elämässä?
Venus mulla oinaassa 9. huoneessa ja Pluto skorpionissa 4. huoneessa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.10.2010 17:18:33 »

Syynä on Maan ja Pluton kiertoratojen liikkeessä. Koska molemmat taivaankappaleet kulkevat omalla kiertoradallaan eri nopeudella, näyttää täältä Maasta katsottaessa että Pluto välillä on pysähdyksissä tai peruuttaa. Koska Pluto (ja muutkin ulkoplaneetat ovat hitaita) niiden transiitit kestävät kauan kun taivaankappaleet junnaavat paikoillaan.

Toisaalta, koska on kyseessä Pluton perustavaa laatua oleva transiitti, sen tarjoamat viestit eivät mene varmastikaan kerralla perille.

Kyseessä on mitä ilmeisimmin talouteen, arvoihin tai omaan naisellisuuteesi liittyvät muutokset. Asiat eivät ole sitä miltä ovat näyttäneet olevan ja niihin on tultava muutos. Muutos on joko sinusta lähtevä, tai sen laukaisee jokin ulkoinen asia saa pinnan alla olevat pelot ja kompleksit nousemaan pintaan. Niistä on selvittävä ja ne on selvitettävä että päästään etenemään eteenpäin.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: