Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosnaiset  (Luettu 23179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #30 : 06.01.2011 11:28:44 »

Joku ilta tuli töllöttimestä juttu Paula Koivuniemestä. Henkilökuvaa. Ai että edusti hyvin meitä kaksosnaisia. Paulalla  venus ja  uranus  kaksoset auringon lisäksi.

Jäi jotenkin hyvin kaksosmainen vaikutelma kaikkine lainakoira lenkkeilyineen.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #31 : 07.01.2011 14:32:37 »

Mun tuntemat kaksosnaiset on sympaattisia ja muistavat kannustuksilla ja osoittavat kiintymyksensä suhteessa kuin suhteessa, jos se on päässy syntymään. Ne unohtaa kertoa sen, myös soittaa ja pitää yhteyttä välillä, kun kavereita on paljo. Niitä pitää muistuttaa aina, että mäkin olen olemassa. kaksosnaisilla on kipee huumori ja niitten kanssa ei tuu aika pitkäksi. Ne ei sorru kaatamaan ongelmiaan miehen ratkaistavaksi, niikuin aika monet naiset tekee, vaan hoitaa itse oman elämänsä. Saman syyn takia niille on vaikeaa sopeutua parisuhteeseen, kun ne tekee ominpäin kaikki.

Tämä pätee myös vesimiesnaisiin. Mutta voisin sanoa, että tunnistin tästä kuvauksesta myös itseni, vaikken mikään kaksonen olekaan, eikä minulla ole kuin joitain asteroideja kaksosissa ja 11. huone kaksosissa.

Olen myös huomannut, että muutamat kaksosnaiset ovat jopa konservatiivisempia kuin minä. Ja se on ihme. Myös alistuvia kaksosnaisia olen elämässäni nähnyt. Olen kovasti ihmetellyt, kun heistä uupuu terve kapinahenki tai omien rajojen asettaminen.

Mutta joo, kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä aurinkomerkki todellakaan kerro koko totuutta.  Smiley

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 07.01.2011 17:02:06 »

No ei Kaksonen ole välttämättä mikään peruskapinallinen, kyseessähän on sopeutuva ja sosiaalinen merkki. Kaksonen voi silti joutua kapinallisen asemaan tiedonjanonsa takia, etenkin jos "viralliset tahot" toitottavat muuta tietoa, mitä Kaksosella on. Tyypillinen Kaksonen ei sitten kauheasti omia tietojaan panttaile, vaan pistää ne levitykseen tavalla tai toisella.

Muuttuvan laadun edustajia yritetään varmasti useinkin alistaa, mutta on sitten tapauskohtaista, kuinka paljon tässä onnistutaan. Luonteenlujuutta tulee sitten kovemmista planeetta-asetelmista, mikäli ne on otettu positiivisella tavalla haltuun.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: