Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona janoaa tietoja :)  (Luettu 4377 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 05.01.2011 19:03:22 »

HEHEE ! Täällä siis yksi leijona kaipailisi jotain auttavaa, joka voisi mulle suomennella vähän tota karttaa, kun ite en oikeen osaa vielä lukea sitä..  idiot2 Aikoinani kun luin ekan lauseen tosta 'pikatulkinnat kartastasi' niin olin aivan äimänä, kuinka voi olla niin totta......  :Smiley Janoan saada tietää lisää, mitä mun kartta kertoo joten olisin tosi tosi tosi kiitollinen sille joka vois helpata  Grin


KIITOS  smitten
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2011 09:33:09 »

No en ole mikään erityisasiantuntija tässä mutta kokeilen, osaanko tulkata Smiley

Kiva, että jollain muullakin on planeetat ympäri karttaa, kuten minullakin  Grin niin usein olen muiden kartoilla nähnyt niiden olevan yhdessa kasassa parin huoneen sisällä..

Kuusi kuu on kaloissa huoneessa 9. Oletko herkkätunteinen? Kalat on herkkä, intuitiivinen, kauneutta ja ihanteita kaipaava, jolla on vaarana taipua kyynisyyteen, kun haavekuvat eivät vastaa todellisuutta. Tosin kalat kestää elämän myrskyjä, soljuen vesissä aina eteenpäin. 9. huone kuvaa aatteita, matkustamista, ihanteita, filosofioita, uskontoja. Ehkä tunteilet hieman näillä elämänalueilla?

Asc on ravussa, ja asc kuvaa ulkoista olemustasi ja ensivaikutelmaasi, jotka toiset saavat sinulta. Vaikutat empaattiselta ja hoivaavalta, tosin ravullakin on kova kuori, jonka sisään tarvittaessa voi piiloutua.

Aurinkoleijonasi on huoneessa 2. eli elämäsi pääteemoja kuvastaa materian ja henkisten voimavarojen hankinta, ja suhteesi siihen lienee melko mutkaton? tähän kuuluu myös omanarvontunto.

Kuunsolmu vaa'assa kertoo, että olet niin oinasmaisen impulsiivinen joissain tilanteissa, että vaa'an diplomatiantajussa on opettelemisen varaa.

Hyvin monipuoliselle "juppihippipunkkarille" vaikutat  Cool
tallennettu
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.2011 22:36:31 »

Voi kiitos sinulle  smitten

Pystyin todellakin tunnistamaan itseni noista jokaisesta..  Tongue 
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2011 01:15:57 »

Olet ehkä perusleijonaa "vesimerkkimäisempi": herkkätunteisempi, jollain tapaa epäsuora, intuitiivinen, luova, turvallisuushakuinen...

Kalat Keskitaivaalla viittaisi, että jollain tapaa nämä ominaisuudet saattavat olla vahvoilla "julkisessa" elämässäsi, esimerkiksi työssäsi, mutta toisaalta myös muussa näkyvässä toiminnassasi. Joku juttu, missä voit käyttää herkkyyttäsi - oli kyseessä sitten vaikkapa taide tai muiden auttaminen - voisi olla sun juttu.

Koska sekä Mars että Venus ovat 12.huoneessa toimit varmaan mieluiten vähän taka-alalla, mikä luo pientä ristiriitaa leijonalle ominaiseen huomionkipeyteen ja show-henkeen. Et välttämättä aina halua paljastaa motiivejasi samantien. Koska Venus on 12.huoneessa myös rakkauselämässäsi saattaa olla jotain salaperäistä - ehkäpä salasuhteita, tavoittamattomia ihastuksia tai muuta vastaavaa joka vaatii ehkä jonkin tason uhrauksia? Näillä sijainneilla ja vesimerkin runsaudella myös totuus saattaa olla joskus joustava käsite  :Smiley

Kuitenkin pulppuat Leijonalle ominaista intohimoa elämää kohtaan ja en ihmettelisi mikäli olet pidetty seuraihminen (mm. kuu kolmio venus). Seikkailunhalua ja impulsiivisuutta tuo Marsin ja Jupiterin oppositio, ehkäpä "vähän liikaa" on "sopivasti" sulle Wink ! En yhtään ihmettelisi, jos oot vähän yllytyshullu.

Merkurius on sulla 3.huoneessa, kotonaan, ja Leijonan merkissä. Olet varmaan mestarillinen ilmaisutaidoiltasi dramatiikkaa väheksymättä, kun sille päälle satut. Pidät mielipiteistäsi kiinni ja puhut ja kirjoitat sydämelläsi! Ilmaiset itseäsi leijonamaisesti, joten varmaan moni yhtään astrologiasta tajuava keksii sun olevan leijona nimenomaan ulosantisi puolesta.Yhdistettynä faktaan, että Venuksesi on Kaksosten merkissä, olet utelias, vaihtelunhaluinen, mielesi  elohopeannopea ja etkä kyllä varmasti ole kuiva tyyppi - luovaa hulluutta löytyy monesta kohtaa karttaasi!  Grin

« Viimeksi muokattu: 13.01.2011 20:58:11 kirjoittanut apache » tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #4 : 17.01.2011 23:46:25 »

KIITOS APACHE!  smitten

Tuo oli täydellinen tulkinta! Tosiaankin, joka väite minkä sanoit osuu kohdalleen! =) Olen aivan sanaton, enkä tiedä mitä sanoa, mutta olen juuri noita kaikkia kuten sanoit esimerkiksi "herkkätunteisempi, jollain tapaa epäsuora, intuitiivinen, luova, turvallisuushakuinen..." tismalleen!   Tongue


"Kalat Keskitaivaalla viittaisi, että jollain tapaa nämä ominaisuudet saattavat olla vahvoilla "julkisessa" elämässäsi, esimerkiksi työssäsi, mutta toisaalta myös muussa näkyvässä toiminnassasi. Joku juttu, missä voit käyttää herkkyyttäsi - oli kyseessä sitten vaikkapa taide tai muiden auttaminen - voisi olla sun juttu." taide on aina ollut lähellä sydäntä, tosin tykkään myös auttaa muita  angel  Grin

"Kuitenkin pulppuat Leijonalle ominaista intohimoa elämää kohtaan ja en ihmettelisi mikäli olet pidetty seuraihminen (mm. kuu kolmio venus). Seikkailunhalua ja impulsiivisuutta tuo Marsin ja Jupiterin oppositio, ehkäpä "vähän liikaa" on "sopivasti" sulle Wink ! En yhtään ihmettelisi, jos oot vähän yllytyshullu. " Taas totta! Ystävät kuvailevatkin usein räjähteleväksi ja hieman(?) villiksi =D

"Merkurius on sulla 3.huoneessa, kotonaan, ja Leijonan merkissä. Olet varmaan mestarillinen ilmaisutaidoiltasi dramatiikkaa väheksymättä, kun sille päälle satut. Pidät mielipiteistäsi kiinni ja puhut ja kirjoitat sydämelläsi! Ilmaiset itseäsi leijonamaisesti, joten varmaan moni yhtään astrologiasta tajuava keksii sun olevan leijona nimenomaan ulosantisi puolesta.Yhdistettynä faktaan, että Venuksesi on Kaksosten merkissä, olet utelias, vaihtelunhaluinen, mielesi  elohopeannopea ja etkä kyllä varmasti ole kuiva tyyppi - luovaa hulluutta löytyy monesta kohtaa karttaasi! " Tämä on paras väite, niin totta! Cheesy Olen hyvin dramaattinen, tosiaan jos sille päälle satun Grin lisäksi mielialani vaihtelee rajusti, singahtelen usein sinne tänne jättämällä asioita kesken, himoitsen vaihtelua ja se tulee luonnostaan. Äidinkielen opettajani kehui juuri sitä, kuinka kirjoitan mielipidekirjoitukseni sydämestäni, puhuttelevasti.  Smiley Rakastan tätä väitettä, koska tämä on 100% minua.  smitten

Kiitos vielä kovin paljon!  :Smiley


tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #5 : 18.01.2011 14:06:30 »

Heh, ilo on minun puolellani - karttaasi oli jotenkin tosi kiinnostavaa "lukea"  Cheesy
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: