Tulipas muuten vielä mieleen, että kun
on mun kartan hallitsija ja sijaitsee 8. huoneessa, niin miten tuota voisi tulkita materian kannalta? Eli rahasta on turha puhuakaan, Saturnus ko. huoneessa tarkoittaa automaattisesti köyhyyttä, katkeruutta ja nälkää? Vai sitä, että esim. pääsee hallitsemaan suvun omaisuutta ja se on ihan Saturnuksen oppien sisäistämisestä kiinni, tuleeko tästä menestystarina vai pannukakku. Joka tapauksessa, vaatii paljon työtä, mikään ei ole ilmaista tällä sijainnilla. 8. huonehan liitetään rahaan perintöjen muodossa.
Isäni puhuu jo perinnöstä, joka ei ole ns. helppoa rahaa, jolla eletään puoli vuotta makeaa elämää. Ei. Ko. perintö vaatii paljon työtä, järkevää ja kauaskantoista suunnittelua, impulsiivisuus ei tässä tilanteessa auta lainkaan. Vain aika, kärsivällisyys, kova työ ja fiksu suunnittelu kääntävät tuloksen voitoksi.
Tuntuu siltä, että Saturnus ja 8. huone ovat määränneet yhdessä kohtaloni, koko homma tuntuu vain siltä, että kaikki tiet vievät tähän suuntaan, teki mitä tahansa
Muuten tuon 8. huoneen Saturnuksen tunnen siten, että mun on vaikea unohtaa menneisyyttä. Monet menneisyyden asiat kummittelevat jatkuvasti mielessä, en vain osaa unohtaa
Ja kun tämän lisäksi Saturnus on pitkämuistisessa
:ssa, niin sen vaikutus tehostuu. Tämä vanhassa roikkuminen tietysti sitten tekee hallaa rakkauselämän kannalta, kipeät muistot saattavat satuttaa parisuhdetta. Ja samalla, kun haluaisin päästää irti ja unohtaa, niin pelkään muutoksia - ehkä se vanha luo sitten turvallisuudentunnetta.
Seksuaalisuudesta, jonka estoisuus liittyy Saturnukseen ja 8. huoneeseen: Kun olin pieni, niin meillä pidettiin seksiä likaisena asiana, jota ei kannata harrastaa. Tämä tietysti lapsena kuultuna vaikuttaa jonkin verran oman seksuaalisuuden kehitykseen, kun normaalissa ja luonnollisessa asiassa et saa tukea. Itse olen asian kanssa paininut ja lapsuudenajan mustamaalaus seksistä on tietty jättänyt jälkensä mieleeni näin aikuisenakin. Työnsarkaa riittää vielä ja suhteellisen pienikin takapakki voi saada mut vetäytymään jälleen kuoreeni, jolloin jo tehty työ saattaa olla turhaa.
Kauhea nälkä ja väsyttää, joten siksi teksti on täyttä ajatuksenvirtaa ilman järjen häivää :
Joo, ne Saturnuksen aspektit vielä:
puolineliö
Aika kovalta näyttää
Tosin asteroidit ja pisteet vähän pehmentävät. Tuo
tuntuu aika karmalliselta, kovaa työtä, jos teet ja jaksat olla kärsivällinen hitaidenkin muutosten edessä, on tie auki kohti pohjimmaista tarkoitusta