Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni..mitähan tarkoittaa??  (Luettu 5015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valery
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.11.2010 13:36:29 »

Näin unta, jossa istuin rakastukseni kanssa(samana yönä hän nukkui oikeasti vieressäni) jossain kärryissä,olikohan hevosen vetämät tai vanha avomallinen auto...ympärillämme oli joutsenia paljon ja yksi joutsen lensi aivan vierestämme,niin että saatoimme koskettaa sitä.Se oli valtavan kokoinen joutsen!!Ensin säikähdin sitä...jos se vaikka nokkasee...mutta lopulta minut valtasi mielettömän onnellinen olo,kuin olisi enkelin kohdannut.Olimme molemmat hyvin onnellisia.
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.2010 11:10:43 »

Minulle tuli mieleen sinun ns. toteemieläimesi.

Minulla se on valkopää kotka, jonka selässä lensin peukaloisen kokoisena ja toine  on iso harmaa susi, joka tuli jalkoihin, kun oman kokoiseksi jälleen muutuin ja kotka istahti käsivarrelleni. Mutta kuten sanottu, joutsen on yksiavioinen, eikä etsi uutta puolisoa, jos toinen puolisko sattuisi vaikka menehtymään. 
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Valery
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 02.12.2010 12:59:22 »

Voih...Joutsenet on kyllä kauniita ja ihmeellisiä olentoja!Tulikin mieleen tuosta voimaeläin jutusta..että tässä lähellä,missä asun, olen saanut koko syksyn seurata joutsenten muuttopuuhia.Taisin viime yönäkin nähdä unta joutsenista.Täytyykin katsoa mitä se voimaeläimena viestittää...?!Susi on ollut voimaeläimeni ihan nuoruusvuosista saakka, se lienee se joka pysyy aina mukana.
Unesta: ehkäpä niin kovasti kaipaan sitä sielunkumppania ja monesti pettyneenä toivon,että hän olisi nyt se...hän joka pysyisi luonani. Smiley
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 06.12.2010 11:14:55 »

Joutsen on pysyvyyden ja uskollisuuden tunnus. Joutsenet ovat myös hyvin paikkauskollisia.
Tosin unesi kertoo enemmän omista toiveistasi kuin varsinaisesta viestistä unen maailmasta koskien ystävääsi.

Ihmistä harjoitetaan ensin tuntemaan itsensä ennen kuin unitodellisuudesta alkaa tulla suoria viestejä.

Unitodellisuus on henkinen sielun olotila. Jokainen nukahtaminen on pieni kuolema,
unessa oleminen on olemista henkimaailmassa ja jokainen herääminen on pieni syntyminen.

Millaista unta näet, se on sun todellinen henkimaailmallinen tilasi ja se esiintyy sellaisena,
kun olet sen itsellesi tilannut. Se esiintyy myös painajaisina.

Kun pelottavat asiat unessa lakkaavat pelottamasta, niin alat olla henkisellä tiellä aika pitkällä.
Hallitset tapaamiset demoniesi kanssa rauhallisesti ja pelkäämättä ja oppien heiltä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: