Halusin myöskin tehdä omaa tutkimusta Junosta, että miten se esiintyy läheisteni kartalla suhteessa minuun. Olen ennen yhdistänyt asteroidin lähinnä aviopuolisoon, ahneeseen ja katkeraan, omistushaluiseen sellaiseen. Onhan hän arkkityyppinä paljon muutakin, kuten luotettava ystävä, tai puoliso. Juno sijaitsee samassa asteessa noususolmuni kanssa ja siksi koen että se on merkityksellinen syntymäkartallani. En kuitenkaan tätä ennen ole saanut muodostettua jumalattaresta itselleni mitenkään selkeää saati merkityksellistä kuvaa tai mielleyhtälöä.
:ni on
:ssa 3.huoneessa. Sosiaalinen kanssakäyminen läheisten kanssa on tärkeää ja olen valmis tonkimaan asioita syvältä tarvittaessa. Luottamus on tärkeää. Ja minulle on ollut helppo uskoutua, olenhan luotettava.
Olen valinnut tähän mukaan henkilöitä lähipiiristäni, miehiä ja naisia. Huomasin että monenkaan kartoilla Junomme eivät kohtaa. Ei edes ystävättärieni, kenet olen pisimpiä aikoja tuntenut ja ystävyytemme "on olemassa" vieläkin. Esim. itselleni hyvin tärkeän ystävättären (olen tuntenut hänet "aina", näemme viikoittain) ja omani synastria-kartalla minun
tekee hänelle viisi aspektia, mutta hänen
ei minulle yhtään. Tarkin on minun
hänen
sekä oma
hänen
.Orbi 3. Ilmeisesti olemme kasvaneet niin tiiviisti yhdessä ja tunnemme toisemme että ystävyys ja ne sitä yllä pitävät asiat ovat juurtuneet jo selkärankaan. En voi kieltää että kun tutkin näitä karttoja ja huomasin tuon, mietin hetken että olenko se vain minä joka kokee hänet tärkeäksi eikä toisin päin. Kyseessä taitaa kuitenkin olla vain hyvin erilaiset elämämme. Eli kertoisiko
myös jostain symbioottisesta tavasta ymmärtää toista? näin kärjistetysti kun en keksinyt parempaa sanaa. Suhde Junon kera toimisi sisäisestä tunteesta/ ymmärryksestä, lojaalisuudella, välillä pelkillä katseilla.?
1. HlöX
r
minun
2. HlöX
minun
sekä X:n
r
minun
r
3. HlöX
minun
, X:n
/
minun
r
4. HlöX
minun Pholus(..), minun
r
hänen
5. HlöX
/
minun
, hänen
r
Olen suppean tutkimukseni kautta tullut tulokseen, että henkilö jonka kartan tärkeää kohtaa toisen Juno koskettaa, on tälle kartan omistavalle tärkeä henkilö. Ja että Juno-kontaktit olisivat opettavaisia ja monin tavoin rikkaita.
Olen ottanut huomioon ainoastaan yhtymät ja oppositiot, heitto orbin sisällä. En muista mikä on suositeltava orbi asteroideilla, mutta itse pitäisin sen aika pienenä. Ihan siksikin että tuntisi ne vaikutukset
Ja täytyy vielä todeta että näitä osumia ei helposti löytynytkään vaikka ihmissuhteet läheisiltä tuntuu. Katsoin myös sellaisia karttoja jossa tiet ovat lähteneet eri suuntiin vaikka ystävyys oli syvää. Ei myöskään Juno-kontakteja. Täytyy kuitenkin jatkaa, että erään tärkeäksi opastajaksi muotoutuneen astro-ystävän
osuu tarkalleen Junolleni.