Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erivärinen aura käsissä ja pään ympärillä?  (Luettu 3850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jenjen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.12.2010 21:18:46 »

Mä olen nyt näitä auroja tässä pari päivää harjoitellut. Oon nähnyt käsissäni sellaisen sinivihreän auran, mutta tänään peilistä katsoessani päänympärilläni olikin sellainen kullankeltainen aura? Käsissä nään kuitenkin ihan saman sini-vihreän sävyn. Ja koska kahteen paikkaan on vaikea keskittyä yhtäaikaa, niin en pysty katsomaan samaan aikaan käsiäni ja päätäni  Cheesy Mutta siis, voiko auran väri vaihtua ihmisen eri kohdissa?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1 : 13.12.2010 21:57:20 »

Miksei voisi?

Sininen ja vihreä ovat parantavia ja suojelevia värejä (sydänchakran vihreä parantaa ja kurkkuchakran sininen suojelee, ellei ollut syvä tumman sininen indigo -> otsachakra "kolmassilmä"). Kultainen on korkeampi valkoinen. Myös enkelien parantava energia on kultaista...

Päässä parantavia ajatuksia, jotka tulevat käsien kautta energiana ulos?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
jenjen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2010 22:21:43 »

Hmmmm... Voipi olla.  Smiley  Mä olen tosi kiinnostunut kasveista, ja niiden parantavista vaikutuksista, samoin kuin myös kaikista vaihtoehtohoidoista. Reikiä en oo koskaan kokeillut, mutta mielelläni kyllä kokeilisin.

Tuo kullankeltainen oli vähän yllätys, luin, että se on aika henkinen väri monien tulkintojen mukaan. Voihan se toki johtua siitäkin, että oon ihan hirveästi nyt viime viikkoina availlut kolmatta silmääni  Smiley

Sinisen osasin jotenkin aavistaa, se on mun lempivärini ollut lähes aina. Ja tuo vihreän sekoittuminen siihen teki siitä tosi kauniin heleän. Ja ihan oli sellainen heleä ja vaalea sinivihreä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: