Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiopas  (Luettu 10399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 23.11.2010 11:53:58 »

Uteliaana kyselen, oletteko löytäneet henkioppaanne? miten sen voi löytää? :Smiley
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2010 12:43:47 »

luin jostain kirjasta meditaatioharjotuksen ns. salattu puutarha, siinä käytiin muutama chakra läpi ja kuviteltiin että mentiin puutarhaa jossa sitten istuu ite jossain, pyytää oppaan tulemaan ja sitten mä ainakin sain mielikuvan ulkonäöstä/nimestä. toki pitää muistaa kolmasti vannottaa että on valosta/jeesuksesta/jumalasta ymv. oma oppaani näyttää transformesin tyypiltä. melkonen rautakasa. korttinostoissa seisoo vasemmalla selkäni takana pitäen olkapäästäni kii.

näin mulla, muista en tiiä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.11.2010 12:53:28 »

Olen tässä(kin) Kryonin linjoilla:

Meillä on opassoppa - kooste oppaita, joka on yhtaikaa äärettömän monta ja yksi ainoa - koodattuna DNA:hamme.

Meillä on siis tuo opassoppa, vaikka emme uskoisi siihen. Kysymys on havaitsemisesta, ei löytämisestä. Jos tuntuu, että opas 'vaihtuu,' johtuu se siitä, että muutumme itse ja koemme tarpeellisena kokea tuon saman opassopan vähän erilaisena. Toisaalta aina kun joku meille läheinen ihminen kuolee, osa hänen energiaansa liittyy opassoppaamme (ellei ole siellä jo).

Itse annan opassopalleni ihmiskasvoja (usein kaksi, joskus useampia), koska tälle tasolle ihmiseksi inkarnoituneena opassoppa on helpompi käsittää sillä tavoin. Olen kuitenkin tietoinen siitä, että tämä kasvojen antaminen opassopalleni on oma tuotokseni.

Olemme muuten myös itse omia oppaitamme! Opassopassa on mukana omaa sielunenergiaamme, sillä mehän emme ota sitä kaikkea mukaan tähän ihmishahmoon - tuo energia on niin iso, että käämit palavat, jos sen kaiken yrittää ottaa mukaan ihmisinkarnaatioon.

Ja vielä: Samaan aikaan, kun olemme tänne inkarnoituneena, voi osa sielunenergiastamme olla mukana jonkun toisen ihmisen opassopassa: Jos esimerkiksi nyt on elossa ihminen, joka on edellisen inkarnaationi lapsenlapsi, saattaa sielunenergiaani olla hänen opassopassaan mukana.

Kaikilla on siis opassoppa syntymästä alkaen, kyse on vain siitä havaitseeko sitä ollenkaan, miten havaitsee ja millaisia hahmoja sille itse antaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 23.11.2010 17:32:23 »

Henkioppaista meillä on kaksi vanhempaa ketjua, joita suosittelen katsomaan! Niistä on sinulle varmasti iloa Smiley

Henkioppaita (faktapohjaisempi)
Henkioppaista
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #4 : 24.11.2010 11:52:12 »

oma oppaani näyttää transformesin tyypiltä.

Mainio.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 25.11.2010 08:41:31 »

poismenneet henkilöt vilkkuvat unissani useinkin ja mietin, ovatko minulle neuvoja antamassa
mutta unet ovat välillä hyvinkin kummallisia, enkä niistä selkoa saa.
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 25.11.2010 12:49:26 »

Jollaintasolla henkien energiat ovat erilaisia, siis kun niihin keskittyy hiljentymällä/meditoinnilla.
Kuten henkioppaan energiat ovat erilaiset kuin vaikka suojelus-enkelin, tai vaikka jonkun arkkienkelin, myöskin oman sielun energiat tuntuvat erilaisilta.
Sitä en tiedä kuinka todellisia ne sitten ovat, mutta oikeastaan mitäpä väliä, vaikkei olisi ollenkaan todellisia.

Tämähän on aivan normaalia Smiley Totta kai energiat ovat erilaisia, ovathan ne energian omistajatkin erilaisia. Ihan kuin esimerkiksi kaikilla ihmisillä on omanlaisensa energia ja persoona, samoin eläimillä ja kasveilla.
Vaikka olemme samasta energiasta lähtöisin ja energiatasolla siis yhtä, olemme myös yksilöllisiä.

Oman oppaan ja enkelin energiat oppii tunnistamaan, samoin kuin muidenkin, niin halutessaan.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 25.11.2010 14:01:16 »

Itse eräässä tilassa "sain tietoja", erittäin paikkansa pitäviä juttuja (kuten olen juuri tullut raskaaksi ja todella olin! smitten), joku yhteys oli. Kysyin sitten henkioppaastani/entisestä elämästäni. En tiedä miksi liitin noi kaksi edes yhteen, sillä nyt vastaus on vähän epäselvä, kummasta on kysymys. Sain kuitenkin selvän kuvan eräästä herrasta partoineen ja polvihousuineen. Myös nimen (jonkinlaisen) ja aavistuksen/kuvan "eurooppa/belgia/saksa/hollanti". LÖYSIN tämän herrasmiehen netistä, hän on elänyt 1800-luvulla (aina olen jotenkin ajatellut aina aiemminkin että tuolloin viimeksi olen ollut täällä :Smiley ), ollut kuuluisa säveltäjä taiteilija. Itsehän rakastan sinfonioita ja musiikkia joissa on tarina..
En sitten tiedä, ajattelen myös että ehkäpä oisin ollut hänen vaimo. Tms. entiiä. Cheesy Kuitenkin, hän on jotenkin minusta huolta pitävä.. ehkä siis yksi oppaistani/sen aikainen oppaani. JA jotenkin se liittyy edelliseen elämääni.

Tuohon "tilaan" en kyllä osaa auttaa.. kuulostaa kivalta tuo salainen puutarha. Itse kerran visualisointimatkalla intiaanina, tapasin niityllä kauriin, voimaeläimeni. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Silmei
Satunnainen astroilija
*

It is only love which sets us free.

Profiili
« Vastaus #8 : 09.12.2010 22:37:52 »

Mie olen nähnyt useasti unta nuoresta miehestä, jolla on pitkät tummat hiukset. Hän on monesti antanut unissa minulle neuvoja. Hän on mm. sanonut että minun pitää kulkea "sitä tietä pitkin mitä on tarkoitettu ja että oikaisemalla joudun vain eksyksiin." Kerran havahduin puoliksi unesta ja näin hänet seisovan sängyn päädyssä. En pelästynyt vaan jatkoin vain unia. Uskon että hän on yksi henkioppaistani, sillä pidän hänen energiastaan. En koe häntä mitenkään negatiivisena, päin vastoin.

On vaikeaa sanoa, kuinka kuka kukin saa yhteyden oppaaseensa. Uskon että paras tapa on kuitenkin ihan pyytää opasta näyttäytymään unessa ja muistaa, ettei pidä väkisellä pakottaa asioita tapahtuvaksi. Kaikki tämmöinen kuin syntyy yleensä keveästä, positiivisesta energiasta.

Kiitokset muuten ihanille henkioppailleni, jotka ovat kyllä olleet ihanan kärsivällisiä minun suhteeni.  smitten
tallennettu

I'll miss you. Don't let me down. I can't imagine my life without you.

Mustien ja valkoisten ruusujen tarha.

aurinko kaksoset Huone 3
kuu skorpioni Huone 8
merkurius kaksoset Huone 4
venus harka Huone 2
mars harka Huone 1
askendentti kalat
jenjen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 10.12.2010 12:52:23 »

Itse aina henkiopasta ajatellessani näen sieluni silmin harmaapäisen ja harmaapartaisen, lempeän ja kärsivällisen miehen pukeutuneena valkoiseen "mekkoon". Jostain syystä pari päivää sitten mieleeni pilkahti nimi: Mihail.  :Smiley Joskus tuntuu kyllä, että se on vain se minun vilkas mielikuvitukseni, joka näitä juttuja kehittelee, mutta totuus kait on tarua ihmeellisempi?

Itse olen sen verran jukuripäinen, villi ja tyhmyyksiä tekevä, että kävisi kyllä järkeen, että henkioppaani olisi isällinen, rauhallinen ja äärettömän kärsivällinen oppilaansa tempauksia seurailessaan. Olen myös sen verran hyvä yllyttäjä, että saisin varmaan nuoremman henkioppaan mukaan kaikenlaisiin hullutuksiin  Grin Grin
tallennettu
Silmei
Satunnainen astroilija
*

It is only love which sets us free.

Profiili
« Vastaus #10 : 10.12.2010 15:34:56 »

Semmonen vanha ja viisas opas on kyl varmaan hyvä olla siellä tukijoukoissa. Itsekin olen nähnyt joskus semmoisen vanhemman miehen, mutta hän tuntuu pysyvän enempi taustalla, kun taas tämä nuorempi, jonka nimen olen ajatellut olevan Hamish (kutsun häntä tosin Hannuksi) on enemmän esillä ja läsnä.

Jenjen, piti vielä sano tuosta mielikuvituksesta, että sitä kyllä tarvitaan silloin kun ollaan yhteyksissä henkimaailmaan. Ainakin olen monien meedioiden kuullut puhuvan siitä kuinka he juuri mielikuvituksen avulla hahmottavat asioita. Eli anna vaan ajatuksen "lentää". Jokaisessa tarinassa on näet totuuden siemen. Wink
tallennettu

I'll miss you. Don't let me down. I can't imagine my life without you.

Mustien ja valkoisten ruusujen tarha.

aurinko kaksoset Huone 3
kuu skorpioni Huone 8
merkurius kaksoset Huone 4
venus harka Huone 2
mars harka Huone 1
askendentti kalat
jenjen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 10.12.2010 20:26:45 »

Kyllähän tuo mielikuvitus on aikamoinen voimavara. Vai kuinka on istunut kotitonttunsa kanssa päiväkaffilla keittiössä, ja ihmetellyt maailman menoa? Tai jenjen on kysellyt, ja Valdemar parhaansa mukaan vastaillut.  Grin
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #12 : 19.12.2010 12:48:36 »

Pitäisiköhän minunkin kysellä kuka tällä hetkellä vierellä kulkee... en ole sitä vieläkään ehtinyt/muistanut kysyä. Vuosituhannen alussa se oli oma isoäiti, joka kuoli minun ollessa 8-vuotias.

No toivottavasti tänään muistaisin kysellä...
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 19.12.2010 17:41:38 »

Näen nyt intiaanin aika usein. Hän on mies ja semmoinen aika vähäpukeinen ja oikea soturi. Asuna on vain lannevaate ja koruja ja hänellä on pitkä musta tukka. Luultavasti hän on  elänyt jossain tuolla USA:n lounaisosissa.
Ainakin tuntuu kuin hän tahtoisi katsella TV:stä ohjelmia sikäläisestä luonnosta kun tulen laittaneeksi telkun auki kun semmoista on tulossa.
Hän saattaa liittyä semmoisiin elämänvaiheisiin kun minun pitää kehittää herkkyyttä luonnolle ja eläimille.

smitten Näin yhteen väliin usein intiaaniunia. Yhdessäkin oli oikein juoni ja kaikki, vähän niinkuin olisin itse ollut mukana pitkässä elokuvassa, mutta en tiennyt käsikirjoitusta. Tuommoisia seikkailullisia ja monesti aika humoristisia juonellisia unia tulee aina silloin tällöin ja jotenkin ajattelen, että ehkä ne on lahja tuolta toiselta puolelta.

Tuossa yksi päivä energiahoidon aikana tuli tunne jonkin läsnäolosta. Se oli jotakin niin suurta ja oikeastaan ääretöntä, ei tuntunut uhkaavalta tai pahalta, erilaiselta ja pelottavalta vain, etten  edes ymmärtänyt mistä mahtoi olla kyse, joten menin paniikkiin ja pistin luukut kiinni.  idiot2 Ehkä olen sekoamassa..  :Smiley Vastaavanlaista tunne- ja osittain näkökokemusta on ollut joskus teini-ikäisenä unissa (unissa näytettiin ja selostettiin asioita, olivat melkein jo painajaisia, kunnes raivosin ja itkin että ei enää tätä, en tahdo!). Mietin että voisiko kyseessä olla henkiopas tms. Vai onko oppaat aina ihmismuodossa?

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: