Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä uneni merkitsee  (Luettu 2635 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 18.01.2011 14:43:28 »

Olin vuoristossa jossa oli puita jotka kuiskivat tuulessa ja kutsuivat metsään, menin metsään ja juoksin syvälle metsän pimentoon.Kun olin päässyt viidenmetrin leveiselle aukealle katsoin ylös ja näin tähtiä ja kuun joka muuttui sirpiksi ja taas täysikuuksi ja taas sirpiksi ja taas  täysikuuksi ja taas ja taas..

Käänsin katseeni taas eteen ja näin mustaa josta työntyi esiin mustanharmaa suden tassu, sen silmät aukesivat pemeydessä ja ne loistivat, suunnilleen nyrkinkokoiset harmaansinivihreät viirusilmät jotka pelästyivät minua.Näin suden nyt jotenkuten, se oli henkimäinen mustanharmaa, ihan kuin joku maalattu susi, mutta se ei ollut, pian metsään tulisinistä valoa ja haistoin syreenin, edessäni oli lampi ja susi räpäytti silmiään ja kääntyi nokeasti, se hyppi ääneti vedenpäällä ja veteen tuli väreitä, sukelsin veteen ja pääsin vastarannalle, vaikka oikeasti en edes ui, koska pelkään vettä,paitsi jos on pakko.Kun nousin vedestä edessäni oli vuoristopolku, pääsin sen nopeasti ylös ja silmät katsoivat minua edelleen, niistä valui kyyneliä ja kuulin kuinka susi ulvoi ja erotin siitä sevästi yhden elokuvan laulun. Vuoren laelta hyppäsi iso kissa jonka silmät olivat pelottavat ja yhtä isot kun sudella, susi katsoi minua ja sani ilman että liikutti suutaan, susi sanoi jotain mitä en muista ja sitten susi sanoi, että minä puolustan pentua hänen elämän ajan ja hyökkäsi kissapedon kimppuun, jokapuolelta kuului ulvontaa ja minä hyökkäsin nyt sutena kissan kimppuun ja kissa heitti minut kalliota vasten ja pimeni. Kun taas heräsin suden silmissä ei ollut samaa hohtoa tai väriä, susi ol hävinnyt ja paholaiskissa mellasti kaupungissa, susi sanoi että se vain leikkii se vain leikkii ja sitten se  tappaa se ei syö saalistaan, kuin kissa hiirellä se leikkii eikä ymmärrä että olemme ystäviä.


Katsoin sutta vielä kerran kunnes se lähti pois.Nousin ylös ja lähdin kävelemään kunnes kissa hyökkäsi sivulta ja kuulin taas sanat se vain leikkii se ei syö, kissa repi minua ja kuoleman lähellä se jätti minut siihen ja susi tuli ja nuoli haavani puhtaaaksi ja sitten heräsin ennenkuin ehdin kuulla mitä sudella oli asiana.

Olen siis vasta kaksitoista vuotias ja minua askarruttaa uni jota näin, sama susi esiintyy aina silloin unissani kun se haluaa sanoa minulle jotain, tämän susihahmon takia olen tiennyt perheenjäsenen tai ystävän kuoleman tai jonkun syntymisen etukäteen. Kiitos jos autatte minua! Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1 : 18.01.2011 15:59:59 »

Kaisa!Ei tuossa kertomuksessa viittaa mikään kuolemaan,ole huoletta.! 12vuotiaan elämässä muutenkin on epätodennäköistä perheenjäsenten tai ystävien kuolema kovin usein.
Jostakin olet kuitenkin huolissasi.Mikähän se olisi?
Ehkä on kysymys huolesta,joka liittyy vanhempiisi.Haluaisit apua johonkin asiaan,mutta mihin?
 Wink


tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: