Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noita/selvännäkijä unessa?  (Luettu 4283 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 16.01.2011 10:40:08 »

Nyt se vasta pamautti kummalisen unen.Ja mulla jotenkin sellainen tunne ,että tää nyt kuuluis niihin enneunien sarjaan,vai mitä tykkäisitte?
Eli Oli olevinaan jotkut oisko ollut lasten synttärit.Ja yhtäkkiä ovesta astuu sisään ihan tuntematon ihminen,jolla oli pitkät harmahtavat hiukset eli vanhempi nainen ja kyömynenä.
Se alkoi miestä onnittelemaan ,että onneksi olkoon, että teille on tulossa perheen lisäystä,me oltiin molemmat ihan että mitäh? Se antoi sitten minulle paperia, joka mun piti värittää mustekynällä ja otti sitten itselleen sen, ja kyllä hän tästäkin näkee ,että te saatte lapsen idiot2
Sitten yhtäkkiä kun näki mun veljen ikkunasta tempaisi yläpaperista jonkun suojan pois ja näytti minulle 3 vaaleansinistä tarraa ja sanoi että eikös veljelläsi ole 3 poikaa,minä siihen että kyllä.Sitten se tempaisi alempaa, joka merkitse meidän tulevaa lasta ,käden pois ja siinä oli 2 vaaleanpunaista tarraa.Eli kaksi tyttöä on tulossa yhtaikaa...
Mies oli ihan että voi helveta,että näitä kun jo on neljä ennestään, että nyt pitää sitten ruveta paimentamaan näitä kovalla kädellä, että  järkeentyisivät nämä,ennen kuin uudet syntyy..
Ja sellainen  laavalamppu kanssa, ihan oikeasti alkoi työntämään pöydälle kauniin vaaleansinisen ja punaisen yhdestelmän ihanan kimmeltävää laavaa Grin
Sitten heräsin ja tuon noita-akan sanat jäivät kaikumaan korviin, onneksi olkoon teille tulee siis perheen lisäystä, ja noitamainen hyväntahtoinen nauru päälle.
Kertokaas näkemyksiä tästä... smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1 : 16.01.2011 12:07:24 »

Kiitos Aminthir smitten
Jotain mun alitajunta yrittää kertoa, saas nähdä mitä se on.Muuten näin päivämääriä kanssa tässä unessa ja se oli 7.7 mitähän ihmettä noi seiskat sitten merkitsee...
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2 : 20.01.2011 16:45:03 »

Kato transiitit 7.7 - osviittaa elämänalueeseen, aihealueeseen.. Smiley Kyllä tuo vaan kaksostyttöjä kauheest povaa Cheesy Mutta ehkäpä ei, ehkä jotain muuta, jotain merkittävää, sen tuutte näkemään. Jotain mikä on rakkaudestanne syntynyt. Laava kuvasti että se jo pulppuaa, kehkeytyy.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: