Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkitsijaa?  (Luettu 4518 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härdelia
Satunnainen astroilija
*

Punainen Rytminen Taivaanvaeltaja

Profiili
« : 25.01.2011 14:57:19 »

Äh, olen yrittänyt omin päin tulkita tätä, mutta aloittelijana olen aivan hukassa. Pitänee hankkia aiheen kirjallisuutta, niin pääsisin joten kuten jyvälle..  :Smiley Malttamaton kun olen, haluaisin kuitenkin tietää suurin piirtein, miltä karttani kertoo. Auttakaa, kiltit ja kokeneemmat!

Mitä mieltä muuten olette väitteestä, että useimpien horoskooppimerkki olisikin todellisuudessa aivan toinen kuin tähän asti on luultu? Tässä linkki aihetta käsittelevään artikkeliin: http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=22952&cat=26 . Tuon mukaan minäkin olisin tammikuun 11. päivä syntyneenä Jousimies..  Shocked

Mutta joka tapauksessa, olisin tosi iloinen, jos joku jaksaisi ja viitsisi auttaa minua karttani tulkinnassa  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.01.2011 15:00:39 kirjoittanut härdelia » tallennettu

Minussa on tämä erehtyvyys, joka jumalia miellyttää. - Eeva Kilpi
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 25.01.2011 15:15:23 »

Pitääköhän..nuo..uudet..h.kooppimerkit..paikkaansa idiot2
             Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2011 15:56:30 »

Me täällä opiskellaan länsimaista astrologiaa, ja kyllä nämä vanhat hyvät merkit pitää paikkansa. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2011 17:09:58 »

Oon ihan superväsynyt, eli en parhaassa vireessä, mutta jos nyt jotain juttuja laitan tähän aluksi...

Saatat hyvinkin löytää paljon Kauriin, Vaa'an ja Ravun yleiskuvauksista, sillä sen lisäksi, että aurinkosi on Kauriin merkissä, myös henkilökohtaiset planeettasi Merkurius ja Venus sijaitsevat ko. merkissä ja 4. huoneessa, mikä puolestaan hallitsee Rapuun liitettävää tematiikkaa - kotia, äitiä/äidillisyyttä, yksityisyyttä, itsetutkiskelua, turvallisuutta, muistoja. Venuksen sijainti on sikäli erityisen merkittävä, että se on Nousevan merkkisi Vaa'an hallitsema. Niinpä sopiikin olettaa, että Vaakamaisuutesi -tasapainon hakeminen, estettisyys, sosiaalisuus - tulevat esiin erityisesti esiin neloshuoneen elämänalueella, mahdollisesti siis esimerkiksi kotioloissa. Mars ja Pluto skorpparissa ja 2.huoneessa viittaa siihen, ettet suhtaudu omistamiseen ja omaisuuteesi mitenkään turhan keveästi! Olet myös valmis tekemään töitä (ja paljon) saavuttaaksesi haluamasi ja mieluummin teetkin jotain, minkä tulos on oikeasti nähtävissä. Kauris neloshuoneen hallitsijana tuo tähän yhdistelmään tavoitteita, järkeä ja järjestelmällisyyttä, ehkäpä myös sovinnaisuutta ja korostunutta yksityisyydenkaipuuta. Merkurius Kauriissa tukee myös tätä ja haluat, että myös ajatuksesi ovat "järjestyksessä". Olet myös varmaan vähän varovainen ilmaisussasi - et helposti huutele syvimpiä tuntojasi puolitutuille tai muutenkaan, vaan valitset uskottusi tarkkaan ja pitäydyt mieluummin "asia-aiheissa". Katsot elämässä pitkälle eteenpäin ja teet päätökset sen mukaan ennemmin kuin hetkellisten halujen ja impulssien pohjalta.

Ilmapitoisuus, jota suhun tulee etenkin nousumerkistäsi Vaa'asta ja kuumerkistäsi Vesimiehestä, tuo sosiaalista tasapainon ja miellyttämisen halua. Kaipaat kuitenkin myös riippumattomuutta ja sopivasti vapautta itsellesi ja etenkin ajatuksillesi. Myös reiluus ja oikeudenmukaisuus ovat sinulle tärkeitä ja päätöksenteossasi painotatkin ennemmin niitä kuin tunteita. Aurinko ja Venus ovat yhtymässä kartallasi tekee sinusta erityisen miellyttävän ihmisen, ehkä joskus liiankin? Sinulle on tärkeää, että muut pitävät sinusta, mutta sen ei kannata antaa johtaa liian helppoihin kompromisseihin.. Tyyli ja estetiikka ovat myös tärkeitä, 4.huone-painotuksestasi päätellen en ihmettelisi ollenkaan, mikäli sisustus kiinnostaa  Wink

Vaikka kauris- ja ilmapainotus tuovatkin tietynlaista viileyttä, mars skorpparissa viittaisi siihen, että ei aistillisuus ja intohimokaan vieraita ole ;-)

tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
härdelia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 25.01.2011 18:30:23 »

Olen sanaton! Tuntui, kuin todella tuntisit minut ja kuvailisit minua. Ällistyttävää Smiley Ainoa, mikä hieman särähti korvaan oli tuo asioiden pitkälle suunnittelu - tapaan olla toisinaan hieman liiankin impulsiivinen, joskus suurissakin päätöksissä/hankinnoissa. Toisaalta mitä vanhemmaksi tulen ("valmiimmaksi tulen", haluan ajatella..), sitä vähemmän impulsiiviseksi käytökseni muuttuu. Hmm, mielenkiintoisia juttuja...

Kiitos, apache! smitten

Nälkä kasvaa syödessä, oisko jollakulla siis jotakin lisättävää ;-) Mun on kyllä aivan pakko opetella itsekin tulkitsemaan näitä karttoja ja muutenkin lukea lisää astrologiasta. Harmi, että kirjat ovat niin hinnoissaan - on niin monia kirjoja, jotka haluaisin hyllyäni koristamaan ja tietojani kartuttamaan! So many books, so little time ... (or money Grin)
tallennettu

apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2011 19:56:02 »

Heh, no ekaan tulkintaan jäikin lisäämättä, että vitoshuoneen Jupiter saattaa tuoda vähän särmää ja actionia tuohon Kauriin muuteen niin harkitsevaiseen maailmaan  Wink Vitoshuonehan symboloi huvitusten, romanssien, luovuuden ja lasten lisäksi myös investointeja ja riskinottoa, ja Jupiter ei kyllä pistä kapuloita rattaisiin tällä saralla, vaan luottaa optimistisesti tuuriinsa (Marsin neliö Jupiteriin saattaa vielä entistään lisätä äkkipikaisia repäisyjä).

Kiva kuulla että oikeeseen osuivat tulkintani! Smiley
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.2011 20:12:56 »

Niin ja vielä yksi lisäys ennen kuin pakenen muihin askareisiin...

Neptunuksesi on IC:n tuntumassa ja yhtymässä Merkuriukseen ja neliöi Nousumerkkiisi... Veikkaisin, että tämä tuo suhun herkkyyttä ja et ehkä aina osaa puolustautua tarpeeksi hanakasti (etenkin, siis jos koet toisen osapuolen jotenkin kovin kriittiseksi/negatiiviseksi itseäsi kohtaan, mikä tällä asemalla saattaa tapahtua joskus turhankin helposti...). Ehkäpä sinulla on jonkilaisia väärinymmärryksiä ympäristösi kanssa suuntaan tai toiseen, jompi kumpi osapuoli tulkitsee liian pitkälle epämääräisesti ilmaistuja asioita... Saatat myös helposti "imeä" ympäristön energioita itseesi, mikä voi liian pitkälle mennessä olla kuormittavaa. Mielikuvituksessasi ei pitäisi olla vikaa ja jos jostain syystä et luota itseesi viestijänä, niin huolesi saattaa hyvinkin olla turha, sillä tällä sijainnilla sinulla on kyllä potentiaalia kertoa mitä vangitsevimpia tarinoita  Smiley
tallennettu

härdelia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 25.01.2011 20:27:22 »

Ok, nyt sä olet kyllä jo käynyt lukemassa mun päiväkirjaa  Wink Kiitos paljon, kun jaksat paneutua karttaani Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: