Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat ui pois...  (Luettu 3672 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« : 08.02.2006 19:26:04 »

Hei,

olisin kovin kiitollinen jos joku osaisi nyt lohduttaa tai kertoa mitä on meneillään. Olen syntynyt 180571/HKi klo 19.37. Noin kk. sitten tajusin yht´äkkiä että työkaverini on aivan mahtava tyyppi. On kalat, tarkkaa synt. aikaa en tiedä. Tiesin jo silloin että hän on varattu ja että hän lopettaa meidän työpaikalta. Silti mä vaan ihastuin/tykästyin häneen suunnattomasti.  Hän lopettaa aivan näinä päivinä ja olen ihan sekasin, itken vähän väliä.  Cry  Hänkin on ihan outo ja jäi nyt "sairaslomalle" enkä tiedä tuleeko enää takasin.

Onko tämä vaan ensimmäinen kerta 3 v. sitten tapahtuneen eron jälkeen jolloin uskallan tuntea jotain? En ihastu kenenkään koska en uskalla? Nyt jostain syystä en voinut kuvitella että ihastuisin, olin vaan rento ja oma itseni ja sitten kävi näin.

Tietenkin olen kiitollinen että saimme olla edes vähän aikaa yhdessä, hän oli työkaverina aivan upea. Auttoi minua uusissa asioissa, jaksoi kannustaa, oli aina hyvällä tuulella ym. Yleensä mä pärjään itekseni enkä ole tottunut sellaisiin kuin hän (kova kilpailu vallitsee joten kolleegan tukeminen on pois itseltä -mentaliteetti vallitsee työpaikalla).

En osaa oikein selittää, mutta minä en siis yleensä ihastu. Olen elänyt avoliitossa pitkään, mutta mitään löyhempiä juttuja mulla ei ole koskaan ollut enkä ole ollut ihastunut työ tai opiskelijakavereihin. Joten vähän nyt ihmetyttää miten näin pääsi käymään kun oon jo melkein 35 v.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2006 21:37:23 »

Kiitos vastauksestasi. Ihan mielenkiintoisia pointteja mm. se uranus-homma. Täytyy tutkia lisää.
Kala taas pitkittä lähtöään ja olen päättänyt että en ehkä mene hänen viimeisenä työpäivänä töihin. Olen niin tunneherkkä enkä halua näyttää tunteita muiden kollegojen edessä. Ehkä en kalankaan...  Undecided
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #2 : 17.02.2006 22:18:35 »

Jep, sitä juuri. On vissiin laittamassa paljon asioita elämässään uuteen uskoon ja järjestykseen. Ihan yllätyin kun hänen juttunsa viime aikoina olivat aika hurjat. Nyt se on sitten lopettanut meidän työpaikasta. Mutta en ole yhtään haikea, sain hienon uuden tuttavuuden joka toivottavasti jatkuu. Kalalla on tosiaan niin suuret myllerrykset meneillään että annan hänen miettiä asioita ihan rauhassa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: