Hei Kaurisenergiaa! Olet täysin oikeassa! Elämää ei saisi ottaa vakavasti, vaikkei se aina niin helppoa olekaan. Ja itse oikeasti haluaisin olla se tietämätön, koska tieto oikeasti lisää
MYÖS tuskaa. Mutta kiitos siitä että osoitit minulle kuinka onnekas toisaalta olen kun olen saanut kasvaa hengellisesti vapaassa ympäristössä. Minusta se on suuri vääryys jos ihminen ei saa valita edes mielipiteitään. Sehän se on mikä minusta kuuluu uskonnonkin suurimpiin viisauksiin:
Meillä kaikilla on vapaa tahto! Mutta kaikille jotka kuvittelee että maailmassa on jokin, mikä tahansa asia, joka poistaa yhä edelleen törmäämisen hämmennykseen ei ole olemassakaan! Niitä harvoja asioita joihin todella uskon, on se että olen syntynyt maailmaan kokemaan kuka olen. Ja mitä en ole. Astrologia on onneksi olemassa kuin elämän käyttöohjeet, joihin yleensä tartutaan vasta sitten kun muu ei toimi.
Kaurisenergian sanoista välittyy elämän viisauksia joita arvostan suuresti, mutten aina itse sisäistä. Siksi minusta sinä se onnekas olet!
Ja vielä, voihan sekin olla että vanhempasi ovat ymmärrettävästi täysin vakuuttuneita ja osaltaan jopa täysin oikeassa tyrmätessään astrologian. Onhan sekin hakoteillä joka lukee kuin piru raamattua! (viitaten tässä nyt vain siihen kuinka astrologia suurelle yleisölle esittäytyy lehtien horoskooppien välityksellä) Täyttä SKEIDAA sanon minä!!!
MUTTA!!!As long as there's life, there's a change!